Belgacom Premium Club: bedrog?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
nightwish
Starter
Starter
Bedankt: 2 keer

Op 11/05/2013 heb ik voor mijn ouders via de Belgacom Premium Club "60 gratis nationale belminuten: vaste Belgacom-lijn" besteld.
Op 25/06/2013 waren deze gratis nationale belminuten nog steeds niet geactiveerd en heb ik hiervoor een klacht neergelegd.
Op 24/07/2013 werden mijn ouders dan door een Belgacom-medewerker opgebeld met de belofte dat het binnen de 2 werkdagen in orde zou komen.
Ondertussen zijn we 3 weken verder en is er van een activatie nog steeds geen sprake.

Zijn er hier nog mensen met dezelfde negatieve ervaring?
ulixes
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 6 keer

Af en toe komt er via de post zo'n promofolder van premium club aan. Er was een hele tijd geleden een promotie waarbij je twee gratis cinematickets kon winnen door vanaf 8u 's ochtends op een bepaalde dag een sms te sturen. Speciaal wekker gezet en een sms gestuurd, sindsdien nooit meer iets van gehoord. Voor gsm heb ik geen abonnement maar ik ben wel pay&go gebruiker en mijn gsm-nummer stond geregistreerd bij mijn premium club gegevens.

Anderzijds: onlangs via premium club zo'n Maesto 60 (aka Sagem Sixty) besteld met korting. Die werd snel geleverd en de rest van het verschuldigde bedrag stond netjes op de volgende factuur.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Eén en al bedrog idd.

Ik krijg een gepersonaliseerde mail met een promotie waarin staat dat indien ik Vodafone Passport activeer ik 5.300 extra punten krijg. Ik doe dit en 2 maand later na contact met Eva blijkt dat ik niet in aanmerking kom omdat ik een automatic reload heb ipv. een abonnement ! Precies of ze dit niet weten bij BGC :bang:
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Nu dat de Europese Commissie de maximumtarieven voor roaming nog sterker heeft verlaagd, zoekt Proximus een manier om dit te omzeilen. Met Vodafone Passport betaal je namelijk meer voor uitgaande gesprekken korter dan 3m30s en voor inkomende gesprekken korter dan 6m08s of tussen 10m01s en 12m14s, zie deze tabel: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 88#p500442

Ik zou dus aanraden om deze optie te deactiveren als je naar EU-landen gaat waar Vodafone Passport van toepassing is, tenzij je (steeds) lange gesprekken gaat voeren.
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

En dan nog maar te zwijgen over punten die "tijdelijk" geldig zijn zodat je die nooit deftig kan opbouwen.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Ik wacht ook nog op punten omdat ik domiciliering geactiveerd hebt die zouden automatisch moeten komen maar ze komen ook niet.
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

Ik heb net tickets gewonnen voor de memorial van damme en ik ben zelfs geen klant meer (maar krijg nog wel de mails).
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Twitter: tendonsie
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

VOiD schreef:Eén en al bedrog idd.

Ik krijg een gepersonaliseerde mail met een promotie waarin staat dat indien ik Vodafone Passport activeer ik 5.300 extra punten krijg. Ik doe dit en 2 maand later na contact met Eva blijkt dat ik niet in aanmerking kom omdat ik een automatic reload heb ipv. een abonnement ! Precies of ze dit niet weten bij BGC :bang:
=> Bij ons is dit wel gelukt.
=> Altijd vlotjes de punten gehad, ook vriendelijk bij opbellen.

Punten uitgeven doe ik in het najaar, ik hou men hart vast als ik het hier lees.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Met een pre-paid kaart of met een abbo ?
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Twitter: tendonsie
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

Abo, dat uiteraard aan e-services is gekoppeld.

Met een pre-paid kaartje gaat het vast niet werken hé ;)
(Heb het toen ook op pre-paid GC kaartje gedaan, maar dat werkt dan niet, die is e-services Belgacom Proximus)

Mij lijkt het dus, dat je moet doen met het nummer dat werkelijk op een Belgacom factuur staat elke maand.
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 119 keer

Hoe krijg je die punten eigenlijk? Ik had ergens gelezen gewoon door je factuur te betalen, maar hier blijft dat op 0 staan..

Ik wil mijn gratis foto's terug ipv dit gezever. :bang:
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Ik dacht dat je je moest inschrijven in die club.
Vroeger kon je naar 1910 bellen. Is er nu geen optie in e-services om dit te activeren?

Hier zijn er geen problemen om die punten te verdienen en uit te geven.
Momenteel worden de punten x 5 bijgezet en heb in het begin van het jaar punten omgewisseld voor belminuten en foto's.
Victory Not Vengeance
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”