Vlotste manier van veranderen isp?

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
Blino
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Op 31 augustus eindigt mijn abonnement bij adsl2fit, is al een tijdje opgezegd.
Ik ben dus van plan terug naar skynet te gaan, wat gaat nu voor de vlotste overzetting zorgen? Op 1 september bij belgacom terug aanvragen of kan ik nu al mn aanvraag doen zodat dat al verwerkt is en op 1 sep de lijn direct kan overgezet worden of kan dit niet?
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

ik zou nu skynet aanvragen, want mooi op elkaar aansluiten gaat bijna nooit lukken, daarmee zou ik een week ofzo met de 2 zitten (je zal alleen op skynet knn surfen) maar zo zit je zeker geen 2 weken ofzo zonder inet
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Blino
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Ik dacht dat ook maar die kerel in de belgacomshop zei dat de vlotste overgang is wanneer het contract al gedaan is en je dan pas je aanvraag doet...
Nuja, de mensen in die shops hebben nooit uitgeblonken in hun kennis van zaken natuurlijk... :roll:
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Mja, ik weet niet, mss dat ze vlotter omspringen met "nieuwe" abonnees ipv met overlopers Mss dat je daarom aangeraden werd de afloop af te wachten.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”