Anders deze

Ik heb deze donderdagochtend nodig dus iemand enig idee waar ik die goedkoop kan kopen omg gent of ergens online die de dag nadien levert?
Ik kan ze kopen voor €25 maar op dailyoffers kom je ze soms tegen voor nog geen €5.
Ja maar die prijzen zijn nu ook niet echt goedkoop te noemen, dan kan ik ook bij coolblue bestellen.krisken schreef:Bij auto5 (oostakker en sint denijs westrem) al gekeken? Vind je ook onderweg langs tankstations, bvb in wetteren etc?
Anders mag je de mijne ook wel lenen
Yep, moet ook wel vostaan. (Donderdagmorgen heb ik die wel nodig, zou dat lukken?)selder schreef:Deze? Zal eens moeten zien of ik er nog op overschot heb...
Bestaat zeker aansluiting handschoenkastje, koffer, achterbank maar gezien ik geen auto's wil die jonger zijn dan 10jaar ga ik die luxe niet hebben de komende jarenjoriz schreef:Dat autofabrikanten nog niet gedacht hebben aan meerdere usb laadpunten in een wagen snap ik niet. 12V via de sigaretten aansteker is zo oldskoolEnkel handig voor een frigobox in de koffer of andere grote vermogens, voor de rest laden de meeste dingen toch op via USB?
shiseido schreef:Heb vorige week nog Multi-oplader van TomTom besteld @ bol.com
-- http://www.tomtom.com/nl_be/products/ac ... UC.001.04/
Niet heel goedkoop voor 24,99 euro -- maar wel uiterst tevreden ervan..
(Ipad/iphone etc laden via tweede poort idd pakken sneller op)
Soms lukt dat maar ik zit veel in andere auto's.Mensen, probeer gewoon zoveel mogelijk dingen met een "fixed" installatie op te laden. Daarmee bedoel ik dat je een zekering moet bijsteken in de zekeringskast onder het stuur of in het handschoenkastje.
Wablief? Dure garagist heb jijkrisken schreef:Maar een tweede 12V stekker kan achteraan (koffer) geplaatst worden. Het gat zit daar al, met een rubberen afsluiting ter bescherming. Kost zo een slordige 250 euro om daar een 12V stekker in te steken :s