Scarlet TRIO

Nieuws omtrent telecom
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

bij snow is er veel ellende .... betalende en slecht reagerende helpdesk, een box vol bugs.. etc. Dan heb ik meer vertrouwen in scarlet, dan sneeuw als zenders...
de koe zegt boe
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

KPN moet nocthans in staat geacht worden om de problemen op de lossen,ik vind Snow zeker een goed alternatief,maar ik zou toch aanraden voor er nog een jaartje te laten overgaan,en te wachten tot de volgende zomer.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

3 korte vraagjes
1 zit TV Brussel in het aanbod van trio
2 kunnen er tegelijk meerdere opnames gepland worden (op decoder en 30 dagen op server?)
3 kunnen opnames op afstand gepland worden via een ios of android app?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

MaartenH schreef:
hobbit schreef: ... Een nieuwe klant krijgt het model V4 ...
Deze stelling is niet helemaal correct. Bij de scarlet Trio wordt standaard geen V4 geleverd. De Trio is en blijft een voordelig basisaanbod zonder franjes (zoals de allernieuwste decoder).
De V4 kan je onmogelijk nog nieuw noemen, ondertussen is de V5 als nieuw uit gekomen.
Basisaanbod zonder franjes is dus gegarandeerd verouderde hardware dat je als klant krijgt. Dan ben je beter om 6 maand Scarlet One te nemen, dan ben je tenminste zeker dat je hardware nog een heel klein beetje mee is met de tijd.
Krijgt het Trio pakket dan standaard een tweedehands toestel? Of mag dit niet gecommuniceerd worden?
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 88 keer

bartman schreef:dan ben je tenminste zeker dat je hardware nog een heel klein beetje mee is met de tijd.
ben ik nog niet zeker van, had zelf 2 mnd. gewacht na komst V4 om Scarlet One te bestellen, en kreeg een V3 (zelfs geen V3B)
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Wat de vraag op TV Brussel betreft,er staat bij het Trio pack 'plus de regionale zenders' dus als U in Brussel woont zal de kans dan wel groot zijn,(voor de zekerheid toch eerst even bellen).
fvandewouwer
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 31 maa 2007, 19:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

één kort vraagje
Animal Planet
Discovery Channel
National Geographic NL

zitten die nu wel of niet in den trio ??? kan dit nergens duidelijk vinden

ik heb al jaren one, decoder is pas vervangen heb geen idee wel type , modem nog nooit vervangen maar ik vind het kwestie wifi een slecht toestel, ik haal nu 17 Mbps dus snelheid vermindering zou ik niet hebben met over te schakelen naar trio

hartelijk dank voor wie wil antwoorden
grtjs
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Discovery Channel zit zeker in Scarlet Trio, Animal Planet en National Geographic NL niet.
fvandewouwer
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 31 maa 2007, 19:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

raf1 schreef:Discovery Channel zit zeker in Scarlet Trio, Animal Planet en National Geographic NL niet.
hartelijk dank Raf1 voor je antwoord ik geloof je echt wel , maar Animal Planet en National Geographic NL zitten toch in het basis pakket en dit is toch het pakket dat bij scarlet trio wordt aangeboden of ben ik helemaal het noorden kwijt ?
grtjs
Frieda
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

fvandewouwer schreef:maar Animal Planet en National Geographic NL zitten toch in het basis pakket
Over welk "basis pakket" heb je het?
Kijk eens naar de éérste post in deze topic, daar staat toch duidelijk welke (27) zenders in Scarlet Trio zitten:
Scarlet Trio Pack
Op 1 augustus lanceert Scarlet een nieuw Pack voor 39 euro per maand. Het omvat onbeperkt hogesnelheidsinternet, gratis nationaal bellen van vaste lijnen naar vaste lijnen tijdens de daluren (vanaf 16 u en in het weekend), en Belgacom TV for Scarlet. Dit laatste is een lichtere versie van Belgacom TV met een Scarlet look en bevat een selectie van 27 exclusief door Scarlet verdeelde zenders (Eén (HD), Canvas (HD), KetNet/op12, VTM (HD), VTM Kzoom, 2BE (HD), Vier (HD), Vijf (HD), Vitaya, Acht, Ned1, Ned2, Ned3, Jim TV, TLF, Nickelodeon, Eurosport, Discovery, Disney Channel, Disnex XD, BBC one, BBC two TV5 Monde, La Une (HD), La Deux (HD); RTL TVI (HD), TF1 (HD) en de regionale zenders.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

fvandewouwer schreef:één kort vraagje
Animal Planet
Discovery Channel
National Geographic NL

zitten die nu wel of niet in den trio ??? kan dit nergens duidelijk vinden

ik heb al jaren one, decoder is pas vervangen heb geen idee wel type , modem nog nooit vervangen maar ik vind het kwestie wifi een slecht toestel, ik haal nu 17 Mbps dus snelheid vermindering zou ik niet hebben met over te schakelen naar trio

hartelijk dank voor wie wil antwoorden
grtjs
Alleen Discovery Channel zit bij Scarlet Trio,de twee andere bent U definitief kwijt,als U overstapt naar Scarlet Trio.U kan de twee andere (Animal Planet & National Geographic) nooit bijkrijgen door een pack te nemen.Is trouwens absoluut een zwakke plek van Scarlet Trio(ik heb daar al kontakt voor opgenomen met Scarlet,en hun antwoord gepost,op vorige pagina).Indien U deze zenders absoluut wil behouden,Is het Beste wat U kan doen (voorlopig) bij Scarlet One blijven.
Snow bied alle drie deze zenders aan,als U een extra Pack erbij neemt,maar door de moeilijkheden die er daar nog zijn,zou ik (voorlopig) nog bij Scarlet One blijven.
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 88 keer

Voor wie 2 decoders gebruikt, wordt het nog iets voordeliger...
Extra decoder:
TRIO 4€/mnd
One 8€/mnd

Maar bij One staat nu bij 'Kenmerken van de HD Decoder': ...uitgerust met een harde schijf van 320GB. En bij TRIO staat er niets, dus ideaal om de V3 en V3B's te dumpen :-D. Nieuwe One gebruikers mogen dus nu (minstens) een V4 verwachten!
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Ik had op de site vorige maand eens ingevuld om gecontacteerd te worden.
Uiteraard op de Nederlandstalige site en ik had aangegeven dat ik in de 4e week van augustus gecontacteerd wou worden.
En vandaag al een telefoon gekregen van een Franstalige medewerker. :bang:
Ik heb dan vriendelijk herinnerd aan wat ik aangegeven had en opgelegd.
fvandewouwer
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 31 maa 2007, 19:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

fluppie schreef:
fvandewouwer schreef:één kort vraagje
Animal Planet
Discovery Channel
National Geographic NL

zitten die nu wel of niet in den trio ??? kan dit nergens duidelijk vinden

ik heb al jaren one, decoder is pas vervangen heb geen idee wel type , modem nog nooit vervangen maar ik vind het kwestie wifi een slecht toestel, ik haal nu 17 Mbps dus snelheid vermindering zou ik niet hebben met over te schakelen naar trio

hartelijk dank voor wie wil antwoorden
grtjs
Alleen Discovery Channel zit bij Scarlet Trio,de twee andere bent U definitief kwijt,als U overstapt naar Scarlet Trio.U kan de twee andere (Animal Planet & National Geographic) nooit bijkrijgen door een pack te nemen.Is trouwens absoluut een zwakke plek van Scarlet Trio(ik heb daar al kontakt voor opgenomen met Scarlet,en hun antwoord gepost,op vorige pagina).Indien U deze zenders absoluut wil behouden,Is het Beste wat U kan doen (voorlopig) bij Scarlet One blijven.
Snow bied alle drie deze zenders aan,als U een extra Pack erbij neemt,maar door de moeilijkheden die er daar nog zijn,zou ik (voorlopig) nog bij Scarlet One blijven.
Dank je fluppie voor dit duidelijk antwoord dit is inderdaad een hele zwakke plek aangezien hier deze 3 kanalen wel veel bekeken worden ik blijf bij one dus tot er iet beter uitkomt
( ik had al zoveel gelezen dat ik het echt niet meer wist daarom stelde ik de vraag )

zo klaar als een klontje nu

dank aan iedereen
nog een fijne dag
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

DIBO schreef:Maar bij One staat nu bij 'Kenmerken van de HD Decoder': ...uitgerust met een harde schijf van 320GB. En bij TRIO staat er niets, dus ideaal om de V3 en V3B's te dumpen :-D. Nieuwe One gebruikers mogen dus nu (minstens) een V4 verwachten!
Niet zo zeker allemaal, Scarlet lijkt het dump en afval afdeling te zijn van Belgacom. Als men zichtbaar gebruikte en verouderde V3 toestellen levert bij de premium formule Scarlet One. Dan is nog maar de vraag wat men zal leveren bij de budget formule Scarlet Trio.

Zie userbase topic hierover: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?p=505856#p505856
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 88 keer

DIBO past nu aan wat hij schreef:Maar bij One staat nu bij 'Kenmerken van de HD Decoder': ...uitgerust met een harde schijf van 320GB. En bij TRIO staat er niets, dus ideaal om de V3 en V3B's te dumpen :-D. Nieuwe One gebruikers mogen dus nu (minstens) een V4 verwachten!
zie post
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

bartman schreef:3 korte vraagjes
1 zit TV Brussel in het aanbod van trio
2 kunnen er tegelijk meerdere opnames gepland worden (op decoder en 30 dagen op server?)
3 kunnen opnames op afstand gepland worden via een ios of android app?

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Wat u derde punt betreft, dat kan zelfs niet met Scarlet One, het zou dus maar raar zijn moest het met het goedkopere Trio dan wel werken.





Sent from my Lumia 900 using Tapatalk for WP7
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”