speciale iphone abonnementen?????

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
arnevt
Starter
Starter

mijn vrouw heeft via haar werkgever goedkope mobistar abonnementen.

Nu wenst ze (op haar iphone) data te activeren, en blijkbaar maken ze daar onderscheid tussen smartphone en iphone (de iphone = 25 eur, de smartphone = 10 eur voor zelfde volume). Nu ken ik BASE en PROXIMUS, en als je daar gewoon de data activeert werkt dat ook op iphone.

is dat bij mobistar ook? of blokeren zij iphones die geen speciaal "iphone abo" hebben?

groetjes
Arne
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Twitter: MisterTommie
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Weet u toevallig welk abonnement uw vrouw precies heeft?

Voor zover ik weet werkt normale data op een particulier abonnement samen met een iPhone, wat de echte bedrijfsabonnementen betrefd heb ik daar geen ervaring mee, ik heb namelijk zelf een 5 particuliere gsmnummers die gewoon gekoppeld zijn aan mijn btwnummer, maar geen bedrijfsabonnement.
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Mobistar had speciale abonnementen voor iPhone, maar die waren ook compatibel met andere toestellen. Het zou me zot lijken moest dat omgekeerd niet zo zijn. Het lijkt me dat die abonnementen er speciaal waren wegens de vereiste van Apple uit indien je de iPhone wou verdelen. Dat is zo bij Telenet ook, maar idem voor andere providers in het buitenland.

Het verschil was dat de iPhone abonnementen meer kregen dan de gewone abonnementen, maar ze waren ook iets duurder (meer minuten en data, en onbeperkt sms). Sinds hun laatste veranderingen met de dierenabonnementen, zijn die iPhone abonnementen zowat verdwenen.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”