Heeft immand anders ook problemen? ik kan niet meer connecten naa het onweer van gisteren avend.
Altijd PPP CHAP authentication failed (pppoe_pppoe) PPP CHAP Receive challenge (rhost = kpn_be_ndl_rb01)
maar mijn gegeven zijn goed en met de hardware heeft het ook niet te doen ben nu met een scarlet account online. Sync is ook ok, ob de statuspagina is ook niks te zien....
Werken op zondag ?? Ze houden zich nog niet eens aan de uren in de week, laat staan dat er iemand in 't weekend is. Enfin, ik werk ook ni graag in 't weekend zen.
Maar het kan altijd best zijn dat ze de TT's vanop afstand lezen en misschien het probleem oplossen. Toi Toi Toi ...
Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Werken op zondag ?? Ze houden zich nog niet eens aan de uren in de week, laat staan dat er iemand in 't weekend is. Enfin, ik werk ook ni graag in 't weekend zen. Maar het kan altijd best zijn dat ze de TT's vanop afstand lezen en misschien het probleem oplossen. Toi Toi Toi ... Grtz, Sasuke
I Know, maar ik hat toch hoop dat het so is als je zegt met afstand lezen....
En sorry voor het zlechte Nederland ik ben Duits en het is noog niet zo geod hehe...
Greetings Navi
EDIT Ob de staus Pagina kan ik nu ook niet meer inloggen.... en all dat op mijn vrije daag in de week shit A2F
Ik kon gisteren ook niet op het internet, maar dat was omdat mijn modem en mijn router kapot was door het onweer en toen die vervangen waren kon ik nog niet op het net omdat ik geen sync kreeg en tegen de avond werkte het wel dus ik denk dat het ergens in de centrale was, want gisteren ben ik ook nog bij belgacom geweest en toen heb ik daar gehoord dat er veel mensen waren die niet konden telefoneren en dat er in heel veel centrales vanalles mis was door de bliksem.
Heeft immand anders ook problemen? ik kan niet meer connecten naa het onweer van gisteren avend. Altijd PPP CHAP authentication failed (pppoe_pppoe) PPP CHAP Receive challenge (rhost = kpn_be_ndl_rb01)
maar mijn gegeven zijn goed en met de <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=hardware&v=56">hardware</a> heeft het ook niet te doen ben nu met een scarlet account <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=online&v=56">online</a>. Sync is ook ok, ob de statuspagina is ook niks te zien....
Greetings Navi
Ik had ook dit probleem, is nu weer verholpen maar mijn upload speed is nu wel erg traag, ik haal met moeite nog net 15K terwijl dit anders 45 a 50k was
ik zit al van zaterdag 11 u40 zonder verbinding, en deze morgen (maandag 9 augustus) heb ik nog geen verbinding, dit is al de 2 de keer op een week tijd dat ik meerdere dagen zonder connectie zit, ik vraag mij af wat hun uitleg nu zal zijn.
kon ook niet online van zaterdag tot nu.
De uitleg die ik gekregen heb:
scarlet heeft op de redback iets vervangen waardoor iedereen gecleared moest worden, ze hebben dat proberen te doen bij iedereen maar blijkbaar zijn er nog een aantal users waarbij dit niet gebeurd was.
KL schreef:kon ook niet online van zaterdag tot nu. De uitleg die ik gekregen heb: scarlet heeft op de redback iets vervangen waardoor iedereen gecleared moest worden, ze hebben dat proberen te doen bij iedereen maar blijkbaar zijn er nog een aantal users waarbij dit niet gebeurd was.
ik was er dus 1 van
Waar of niet ... 't is weer fris! Een typische Webvisie " 't is Scarlet zijn fout"-probleem.
Nog 1 maandje en ik ben van die zever af. Tegen dan is hopelijk dat interessant lijntje van Versatel gelanceerd (always more adsl)!
Hoi,
ben een adsl2fit gebruiker uit het Antwerpse (zuidkant) en heb sedert maandagochtend (rond 01.00u) geen connectie/syncronisatie meer.
De helpdesk was telefonisch onbereikbaar vandaag (yep!) en op mijn geopende troubelticket werd tot op heden niet gereageerd.
Gelukkig heb ik tot op heden nagelaten Telenet "op te zeggen".
Maar....wat nu ? geen adsl en niemand te bereiken bij adsl2fit.
Heb vanmorgen telefonisch contact gehad met de helpdesk.
Ze sturen een troubleticket door naar scarlet voor nazicht en indien nodig komt er binnen enkele dagen een technicien langs van Belgacom.
Inderdaad, geen sync meer sinds 09/08/04 omstreeks 02.00 uur.
Btw de medewerker van Adsl2fit was vriendelijk en behulpzaam, zoals het hoort.
AnD schreef:Ik kon gisteren ook niet op het internet, maar dat was omdat mijn modem en mijn router kapot was door het onweer en toen die vervangen waren kon ik nog niet op het net omdat ik geen sync kreeg en tegen de avond werkte het wel dus ik denk dat het ergens in de centrale was, want gisteren ben ik ook nog bij belgacom geweest en toen heb ik daar gehoord dat er veel mensen waren die niet konden telefoneren en dat er in heel veel centrales vanalles mis was door de bliksem.
Ik zou eens gaan van uw oren maken in de belgacom boetiek. Misschien dat ze uwe modem terugbetalen omdat het via de centrale binnen gekomen is ... verzekering komt ni tussen want ligt onder de franchise ... als ge lastig gaat doen in de boetiek op ne drukke zaterdag geven ze u misschien ne andere mee
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Ik heb ook al enkele keren zonder gezeten. Wat mij betreft zijn ze weer aan het kloten in hun centrale. Zijn er hier eigenlijk nog mensen die het scarletverhaal voor waar aannemen .
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
AnD schreef:Ik kon gisteren ook niet op het internet, maar dat was omdat mijn modem en mijn router kapot was door het onweer en toen die vervangen waren kon ik nog niet op het net omdat ik geen sync kreeg en tegen de avond werkte het wel dus ik denk dat het ergens in de centrale was, want gisteren ben ik ook nog bij belgacom geweest en toen heb ik daar gehoord dat er veel mensen waren die niet konden telefoneren en dat er in heel veel centrales vanalles mis was door de bliksem.
Ik zou eens gaan van uw oren maken in de belgacom boetiek. Misschien dat ze uwe modem terugbetalen omdat het via de centrale binnen gekomen is ... verzekering komt ni tussen want ligt onder de franchise ... als ge lastig gaat doen in de boetiek op ne drukke zaterdag geven ze u misschien ne andere mee
Sedert vanmiddag is alles terug ok. Na tussenkomst van Belgacom en een reset van de modem was internet opnieuw accessable. Men schrijft het probleem toe aan een "lokale storing".
De helpdesk van adsl2fit heeft wat mij betreft gedaan wat ze moesten doen. Waren drie dagen na elkaar bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam en deden alles om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.