Nexus 4 of Xperia Z

Plaats reactie
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik zit te twijfelen tussen de Nexus 4 en de Xperia Z om aan te schaffen...

Ze hebben beiden hun voor- en nadelen:

Nexus 4:
+ altijd nieuwste android versie, draadloos te laden, goede specs en is wat goedkoper
- geen micro sd kaart in te steken, camera is minder dan Xperia Z, geen 4G

Xperia Z:
+ stof en spatwaterbestendig, robuust, zeer goede camera, 4G en micro sd uitbreidbaar
- iets duurder
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Jordy1990
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 44 keer

Waarom dan geen Optimus G?
Dat is simpelweg een Nexus 4 met 4G (was "belangrijk" volgens uw post) en meer intern geheugen. Al verlies je wel de mogelijkheid tot draadloos laden.

Ik heb zelf ook een Optimus G en ben er tevreden van, het werkt allemaal vloeiend. Nadeel van dit toestel (en de Nexus 4) is vooral de slechte kwaliteit van de speaker. Ook ben ik niet volledig tevreden over de battery life. Via WIFI heb ik hier geen problemen mee, maar enkel verbinding met 3G zuigt de batterij leeg. Via een app heb ik achterhaald dat wakelocks verantwoordelijk hiervan zijn, maar ik moet nog nagaan wat deze net veroorzaken, mogelijk heeft het iets te maken met fast dormancy (http://www.youtube.com/watch?v=O8L50sCY7CI).
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”