een vraagje : ik krijg regelmatig de mobiele layout van dit forum op mijn laptop. Dat is dan niet echt leesbaar, veel te grote letters, enz...
Weet iemand hoe dat komt?
Mobiele layout
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
- Bedankt: 1450 keer
Mobiele layout krijf je enkel als je m.userbase.be/forum gebruikt, normaal gezien... en dat van die grote letterz vind ik ook raar...
[
Post made via mobile device ]
[

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Als ik op m'n telefoon surf naar www.userbase.be gaat hij nochtans niet naar m.userbase.be (wat andere sites wel netjes doen).
- Goztow
- Administrator
Dat is wanted behaviour. Je moet zelf de keuze maken. Velen hebben tegenwoordig smartphones die ook perfect de standaard website kunnen laden en willen dan ook die functionaliteit gebruiken.
Ons mobiel forum is wat blijven steken in het jaar 2011. Het is eigenlijk slechts iets dat je zou moeten gebruiken als het niet anders kan, of als je zelf kiest voor iets mindere functionaliteit in ruil voor snellere opvraging.
Ons mobiel forum is wat blijven steken in het jaar 2011. Het is eigenlijk slechts iets dat je zou moeten gebruiken als het niet anders kan, of als je zelf kiest voor iets mindere functionaliteit in ruil voor snellere opvraging.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 763 keer
Ik apprecieer dat net dat de webserver van Userbase niet checkt op de user agent (of whatever) en mij een crippled 1999 design voorschotelt zoals andere websites. Andere (soms zelfs grote) websites doen dat wel, en dan is de functionaliteit van die website zo uitgehold dat je er nies meer op opgezocht krijgt. Volgens mij is de website van Kinepolis zo eentje. En met geen stokken krijg je dan de desktop versie te zien op een mobiel apparaat...
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Ik maak zelf de keuze door op m'n smartphone de "website preference" op "mobile version" te zetten... echter voor Userbase.be blijkt dit niet te werken (andere websites doen dit wel netjes, oa. De Standaard gaat naar m.standaard.be, en als ik de preference op "desktop version" zet blijft die ook mooi op www.standaard.be).Goztow schreef:Dat is wanted behaviour. Je moet zelf de keuze maken. Velen hebben tegenwoordig smartphones die ook perfect de standaard website kunnen laden en willen dan ook die functionaliteit gebruiken.
- Goztow
- Administrator
Hoe navigeer je naar deze pagina? Als het via mail notificatie is dan kan het dat de link die je krijgt fhangt van met welke versie je je abonneerde op het artikel.Sylvester schreef:het valt me op dat het geheel willekeurig is. Ook dit topic zie ik via m.userbase.be
[