De nieuwe koning!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Gewoon heeel dat gedoe afschaffen . Geef filip nog een leefloon en basta.
Ze krijgen ook een leefloon. Naar hun stand weliswaar, dus eigenlijk moet er niets veranderen dan ? :!:
proz
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

De opvolging moest gebeuren voor de verkiezingen van 2014 + de kans op media-aandacht is het grootst in de komkommertijd.
Ik snap ook niet dat de media daar zo in kan meegaan onder al te veel kritiek. Net zoals Dexia en het Brussel Hoofdstedelijk Gewest, is dit niet meer dan een bodemloze put. Ik weet al op wie ik ga stemmen op 25 mei 2014 om o.a. deze geldverspilling verder te beperken.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Vertel het eens wie de zaligmakende, allesoplossende politieker is die je in gedachten hebt, want ik weet het nog niet... :bdaysmile:

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

proz schreef:Ik weet al op wie ik ga stemmen op 25 mei 2014 om o.a. deze geldverspilling verder te beperken.
Ze hopen vermoedelijk dat je het sprookjes gedoe van Koningen, Konigingen, Prinsesjes en Prinsen tegen dan vergeten bent :lol:
proz
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

r2504 schreef:Ze hopen vermoedelijk dat je het sprookjes gedoe van Koningen, Konigingen, Prinsesjes en Prinsen tegen dan vergeten bent
Om dat sprookje dan te vervangen door andere sprookjes ...
Joe de Mannen schreef:Vertel het eens wie de zaligmakende, allesoplossende politieker is die je in gedachten hebt
Sommigen beginnen hier al woorden te lezen die er niet staan. Het zal de warmte wel zijn, zeker?
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”