Sinds versie 5 van winamp stel ik volgende problemen vast.
- Soms, als ik een attach open staat winamp links van mijn scherm, de equaliser eronder, daaronder de playlist, met de oude skin, terwijl het normaal rechtsboven staat in de nieuwe skin, zonder de equaliser zichbaar.
Als ik winamp daarna opstart op de normale manier staat hij ook op die nieuwe plaats, m.a.w. ik moet dan manueel terug de skin en de plaats aanpassen en de equaliser afzetten.
- De optie 'internet verbinding' en 'anonieme reportering' staat steeds terug aan terwijl ik die af wil hebben (lijkt sterk op spyware).
- De optie 'assosieer met audio cd' staat steeds terug aan.
Heeft nog iemand die problemen of is er iets mis met mijn pc?
Winamp flipt
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
Mr.Cide schreef:ik heb die problemen gehad
wellicht heb je het volgende al geprobeerd: uninstall het en herinstalleer het volledig
Bedankt, maar dat had ik inderdaad al geprobeerd, nu heb ik voorlopig v2.81 terug geinstalleerd, die blijft tenminste ingesteld zoals ik dat wil.
-
- Pro Member
- Bedankt: 2 keer
Met die 5 hier pertank nog geen problemen gehad. Wel ook zorgen dat je de laatste versie gebruikt. Voor het ogenblik zitten ze aan 5.04, is een dagje of 14 geleden uitgebracht.
Hier blijven de instellingen toch zoals ik ze wil. En zo zwaar is die 5 nu toch ook weer niet. Ken in media-players zwaardere rommel. Je mag zelf eens raden...
Windows XP is ook wat zwaarder dan Windows 3.11 hé .
Hier blijven de instellingen toch zoals ik ze wil. En zo zwaar is die 5 nu toch ook weer niet. Ken in media-players zwaardere rommel. Je mag zelf eens raden...
Windows XP is ook wat zwaarder dan Windows 3.11 hé .
Met vriendelijke groeten,
Polleke
Polleke
- Simplicity
- Member
geef mij maar iTunes, veel handiger, maar het start trager op dan winamp en het gebruikt meer geheugen, maar veeeeeeel handiger om snel dingen terug te vinden via groep/album/genre balkjes bovenaan, en de music store is ook altijd handig om liedjes eens te previewen... om nog maar te zwijgen over die smart playlists