Adressen outlook express

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
noppes
Premium Member
Premium Member
Contacteer:

Goeie(bijna)middag,

Waarschijnlijk een kleinigheidje, maar 'k vind het nie ! :evil:

Op pc 1 heb ik dus in mijn adresboek in outlook express verschillende mappen staan onder de hoofdidentiteit, bijvoorbeeld de map "restaurants".
Deze map "restaurants" wil ik naar pc 2. Waar ik dus een nieuwe map maak "restaurants" (in het adresboek in outlook express dus eh).
Dus op pc 1 exporteer ik deze adressen naar .WAB ! Als ik deze dan importeer naar pc 2 in de map "restaurants" komen deze allemaal in de hoofdidentiteit terecht, maar niet in "restaurants". :|

Kan ik mss meerdere hoofdidentiteiten aanmaken ofzo of waar zit de fout ? :???:
Take me for my mind, not for my body, but play with my body and not with my mind...
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Hi,
Kan je deze adressen op je PC 2 niet manueel verplaatsen naar de map "restaurants"?
'k Werk wel nog heel zelden met outlook express, daar ik permanent met Outlook-XP werk.
Dat is toch maar éénmaal uit te voeren, dat verplaatsen van hoofd ID naar restaurants?
(of is de bedoeling dat je dit op meerdere PC's wilt uitvoeren, in dit geval is het niet de elegante oplossing)

Grtz, :wink:
Afbeelding
noppes
Premium Member
Premium Member
Contacteer:

Mja,

In die hoofdidentiteit staan ook nog andere adressen, dus dan zou je ze allemaal manueel moeten overlopen en der zijn er toch een paar duizend zunne... + ik denk als ge ze gewoon copy paste dat ge dan voor elk adres moet "ok" drukken...
Take me for my mind, not for my body, but play with my body and not with my mind...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”