Beste, al meer dan een jaar krijgen mijn buren telkens ze willen bellen eerst een soort mailbox met 4 gemiste gesprekken en die krijgen we maar niet verwijderd. We zijn al bij Belgacom geweest met de telefoon maar ook daar weten ze blijkbaar geen raad. Het ligt niet aan de telefoon zelf wan ik heb mijn toestel op de lijn geplaatst en idem, ook nu weer het antwoordapparaat van Belgacom. Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg dit niet verwijderd. Kan jij me soms wat meer raad geven?
mvg hugo
Mailbox vaste telefoon
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Bellen naar die mailbox, mss is er daar een optie om dit uit te zetten.
Is dit niet phonemail basic of zo?
Is dit niet phonemail basic of zo?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Hoi Krisken, Ik heb al van alles geprobeerd, ook al gebeld naar die mailbox maar krijg een foutmelding. phonemail basic? dat kan ik zo niet zeggen. Bij Belgacom hebben ze iets gedeactiveerd, wat het juist was weet ik niet zo meer. Er komen nu wel geen berichten meer bij maar die 4 blijven erop staan.
Wel weten dat ze daar geen bericht van krijgen, Belgacom belt zelf niet, het is maar als je wilt een gesprek starten dat je eerst een melding krijgt van 4 onbeluisterde berichten , 1930 heb ik al gebeld en daar krijg ik te horen dat dit geen geldig nummer is of zo iets. Ga straks nogmaals proberen en onthouden wat ze daar melden.
Wel weten dat ze daar geen bericht van krijgen, Belgacom belt zelf niet, het is maar als je wilt een gesprek starten dat je eerst een melding krijgt van 4 onbeluisterde berichten , 1930 heb ik al gebeld en daar krijg ik te horen dat dit geen geldig nummer is of zo iets. Ga straks nogmaals proberen en onthouden wat ze daar melden.
Heb juist eens gebeld naar de mailbox 1969 optie 2 en daar loop ik vast, ze vragen een nummer, heeft ik het telefoonnummer in dan is dit geen geldig viocemailnummer. Mmmm wat is het nummer dan wel? Dat zou ik nu wel eens weten si.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 155 keer
Volgens wat ik versta is het niet Phonemail, omdat je telefoonnummer er onbekend is, maar VMD die het probleem veroorzaakt ....
Belgacom heeft een tijdje geleden 2 diensten toegevoegd op de lijnen en kregen als naam: Belgacom manager.
1 - Vocal Messenger Delivery (VMD)
2 - SMS to FIX
Wat betreft VMD, dit heeft niets te maken met het Phonemail antwoordapparaat van Belgacom.
Voor VMD moet je dit nummer bellen om af te regelen 0800/17 171.
Voor SMS to FIX moet je dit nummer bellen om aan en uit te zetten 0800/17 173.
Nog enkele speciale nummers:
aanvraag van geheim nummer en niet meer in de witte gids ( CLIR en COLR ): 0800/98 120.
activeren van dienst weergave oproeper ( CLIP of CLIR ) 0800 22 008
Phone Manager: 1987
Hopelijk ben je hier mee geholpen.
Belgacom heeft een tijdje geleden 2 diensten toegevoegd op de lijnen en kregen als naam: Belgacom manager.
1 - Vocal Messenger Delivery (VMD)
2 - SMS to FIX
Wat betreft VMD, dit heeft niets te maken met het Phonemail antwoordapparaat van Belgacom.
Voor VMD moet je dit nummer bellen om af te regelen 0800/17 171.
Voor SMS to FIX moet je dit nummer bellen om aan en uit te zetten 0800/17 173.
Nog enkele speciale nummers:
aanvraag van geheim nummer en niet meer in de witte gids ( CLIR en COLR ): 0800/98 120.
activeren van dienst weergave oproeper ( CLIP of CLIR ) 0800 22 008
Phone Manager: 1987
Hopelijk ben je hier mee geholpen.