Om domme vragen of probleempjes af te straffen zoals "hoe schrijf ik een .iso bestand op een CD? " is mss zo'n optie wel interessant
bv. :
"Use Google"-button in nieuwe UB ?!
AnD schreef:Ofwel moeten ze een faq maken met zo van die onderwerpen, zoals: hoe schrijf ik een *.ISO bestand ? etc.
Mja, allemaal goed en wel, maar als je voor elk van zo'n vragen een FAQ moeten schrijven ben je wel een tijdje bezig
Je kan op voorhand ook niet weten welke stomme vragen mensen gaan stellen eh.
Greetz
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Slekken schreef:AnD schreef:Ofwel moeten ze een faq maken met zo van die onderwerpen, zoals: hoe schrijf ik een *.ISO bestand ? etc.
Mja, allemaal goed en wel, maar als je voor elk van zo'n vragen een FAQ moeten schrijven ben je wel een tijdje bezig
Je kan op voorhand ook niet weten welke stomme vragen mensen gaan stellen eh.
Greetz
Dat gaat wel, telkens als men een stomme vraag stelt dan antwoord men hierop en dan zet men de vraag en het antwoord in een faq, dit wordt niet ineens gemaakt, maar geleidelijk aan opgebouwd.
Ik ben nog altijd gewoon voor een afstraffing door 20 courante UBers die de persoon in kwestie afbreken. Nog iemand?
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
- spacekiek
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
The_Borg schreef:Ik ben nog altijd gewoon voor een afstraffing door 20 courante UBers die de persoon in kwestie afbreken. Nog iemand?
Gij randdebiel ! Ik heb in m'n heel leven nog nooit zo'n dwaze reactie gezien, behalve tijdens een bezoek in blijdorp ... Ze moesten u terechtstellen met een bot, roestig gillette meske! The_Borg aan de galg, who's with me!!!
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Starflee Command zegt dat je serieuze zaken aan pro's moet overlaten. De Borg is een Starfleet issue vandaar dat Starfleet Command onderzoekt hoe we van de Borg kunnen afraken zonder zelf geassimileerd te worden.
Com. Spock
Starfleet SCI. Officer
Officieel woordvoerder Starfleet
Com. Spock
Starfleet SCI. Officer
Officieel woordvoerder Starfleet