Belgacom TV: Boeket Multi

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
Marsmillo
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 10 keer

Ik lees op deze website (link). Dat Belgacom TV een nieuw boeket heeft, de site meld ook dat alle abonnees daarover een brief gekregen hebben, maar ik ben zeker dat ik deze nog niet ontvangen heb... misschien komt die nog.

Vraag mij eindelijk af of hun lijstje van zenders die in dat boeket vervat zitten klopt...
Want op de belgacom website zelf kan ik wel het Boeket Multi NL terugvinden, ik kan er geen zenderlijst van zien.
Digitale TV Weblog schreef:Multi NL: 13th Street, SyFy NL, TCM NL, MGM, Sundance Channel NL HD, BBC Entertainment, BBC Three, BBC Four, CBBC, Cbeebies, Nick Jr. NL, Nick Toons, Nick Hits, Boomerang NL, Disney Junior NL, Télé Melody, VH1 Classic, MTV Live HD, Mezzo Live HD, Culture7 HD, Eurosport NL HD, Eurosport 2 NL, Motors TV, Sport10 HD, ESPN Classic, ESPN America, Extreme Sports Channel, History, Discovery World, Discovery Science, Investigation Discovery, Discovery HD Showcase, National Geographic Wild HD, Myzen.tv HD en Luxe TV HD.
Als dit klopt, kan dit misschien wel iets interessant zijn...
*-*
metal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Wil ik ook wel eens weten of het nu deze zenders gaan zijn. Want dan duurt het ook niet lang voor dak dit ga aanvragen. Is goed voor de kindjes en goed voor mij. En als we van comfort naar maxi pack gaan, dan kost dit ook niet veel meer, want dan kan dit als bonus gekozen worden.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Marsmillo
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 10 keer

Dus ... De lijst die op Digitale TV Weblog stond klopt?

Het is dan voor huidige maxi pack abonnees dan misschien geen slecht idee om hun voordeel boeket aan te passen...
Want enige wat je verliest is travel channel, maar je krijgt er een hoop andere zaken bij.

Lijkt mij beetje te mooi om waar te zijn...

Afbeelding
http://imageshack.com/a/img38/5019/jppe.gif
*-*
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Bwa, eerlijk gezegd dat "entertainment channel is niet veel soeps tenzij je van b films houd.
Voor de kids is er al voldoende op. Kzoom, ketnet, babytv...
Sport sjah.. eurosport lijkt me het beste dat ertussen zit maar daar keek ik vroeger toen het nog gratis was ook al amper naar.

Het enige positieve is dat het discovery ci erbij zit. Joost(Bellens) mag weten waarom dit kanaal van de andere discovery zenders afgesplitst is in de normale boeketten.

En 14/15€ is het mij dan uiteindelijk toch allemaal niet waard.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

MSS wel intressant,als je nog wat jongere Kids rondlopen hebt,anders is het wel nog altijd redelijk duur,en schiet het zijn doel een beetje voorbij.Ik denk dat er trouwens weinig mensen zijn,die een extra pack nemen.Reden,de crisis (ongetwijfeld) maar ook zijn die packs,bij alle tv abbo's gewoon dezelfde,bij Belgacom,en zoals bij de One,en trio,van Scarlet.Niet aangepast aan het abbo,dat men eigenlijk neemt dus,mochten deze meer 'aangepast' zijn,mensen zouden er toch wel meer eens aan denken om een extra pack te nemen.
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”