Die stonden niet op.
Trouwens, die messenger popups kwamen op m'n laptop (met een Radeon 9200 mobility) gewoon over het speelvenster heen. Doom 3 triggert niet het "fullscreen-detection" van MSN Messenger 6 blijkbaar.
Maar ik ga eens drivers updaten, is al een tijd niet meer gebeurd denk ik. Misschien ook eens de Omega-drivers proberen, die gebruik ik namelijk op m'n lappie ...
Grafische kaarten strijden op leven en dood in Doom 3
gistere is in de fnac geweest zien en die hadden nog van die packs met HL2 bon in, maar ja, 't is nog 620 knotsen voor nen ATI 9800 met 256meg. Enen met 128 was nog 350 (had wel geen HL2 coupon).
Misschien is fnac nu ook wel ni de plaats om een 3d kaart te gaan kopen, ik wacht toch nog af.
Ben begonnen met Shining Force CD (sega cd emulator) en dat heeft zo geen straffe kaart vandoen
ik zal is zien of ik dat forum terugvind van die graphics errors in doom3, beste gok is tweakers.nl
Misschien is fnac nu ook wel ni de plaats om een 3d kaart te gaan kopen, ik wacht toch nog af.
Ben begonnen met Shining Force CD (sega cd emulator) en dat heeft zo geen straffe kaart vandoen
ik zal is zien of ik dat forum terugvind van die graphics errors in doom3, beste gok is tweakers.nl
-
- Pro Member
- Bedankt: 2 keer
Een 9800 Pro met 128 MB ram moet je toch kunnen vinden voor vlotjes minder dan 200 €, die kaarten zijn met moeite trager dan die XT.
En die video ram : voorlopig heb ik toch maar een 17 inch schermke, wat dus op 1024x768 "draait", daar heb je echt geen 256 MB voor nodig...
En die video ram : voorlopig heb ik toch maar een 17 inch schermke, wat dus op 1024x768 "draait", daar heb je echt geen 256 MB voor nodig...
Met vriendelijke groeten,
Polleke
Polleke
- Styno
- Elite Poster
Een review met een sarcastisch tintje:
http://www.afrotechmods.com/groovy/review/d3review/doom3.htm
Styno
http://www.afrotechmods.com/groovy/review/d3review/doom3.htm
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik heb eens de doom-hotfix-driver van ATI geïnstalleerd ( http://www2.ati.com/drivers/wxp-w2k-DOO ... 17086E.exe ), geen crashend spel meer, bolt lekker vlot, behalve als er 'iets groots' gebeurt, zoals door een deur lopen. Dan moet er vrij lang geladen worden. Ik dacht dat die dingen waren op te lossen door vanalles in de config-file te veranderen, maar euhm ... door de bomen het bos niet meer zien
Polleke schreef:Een 9800 Pro met 128 MB ram moet je toch kunnen vinden voor vlotjes minder dan 200 €, die kaarten zijn met moeite trager dan die XT.
Vlotjes voor minder als 200, dat is wat overdeven denk ik, tenzij het de pro 'lite' betreft, vlotjes vind je ze wel voor zo een 210€ .
Spel loopt heel lekker op mijn game rig
Prescott 3.2, 1GB Corsair dual channel matchedpair low lat, 80GB sata maxtor en een dikke Aopen Aeolus 6800GT
Heb het ding nog niet verder open getrokken dan 1024 en high detail ... spel s**** toch imho dus heb 'den iever' ni om te testen hoe hoog ik kan gaan ... ik gok all the way up
Prescott 3.2, 1GB Corsair dual channel matchedpair low lat, 80GB sata maxtor en een dikke Aopen Aeolus 6800GT
Heb het ding nog niet verder open getrokken dan 1024 en high detail ... spel s**** toch imho dus heb 'den iever' ni om te testen hoe hoog ik kan gaan ... ik gok all the way up
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Draait dat ook op nen Geforce 4 420 Go? (laptop graca) . Ik heb hier namelijk niets beters liggen. Ze vergeten zeker dat nen armen student hem ieder jaar geen nieuwe graca kan aanschaffen .
Wat mij betreft is gans de game industrie een beetje aan het flippen. Overlaatst speelde ik Perimeter (strategy game)op mijn Athlon 2400+, Geforce 4 MX440, 256MB DDR333 en wat bleek? Dat spel ging met horsten en stoten. Dat is dan een simpel strategygame :/. Waar is de tijd dat ik 3D-spellen zoals G-Police op mijn 2 MB S3 kaartje speelde .
Wat mij betreft is gans de game industrie een beetje aan het flippen. Overlaatst speelde ik Perimeter (strategy game)op mijn Athlon 2400+, Geforce 4 MX440, 256MB DDR333 en wat bleek? Dat spel ging met horsten en stoten. Dat is dan een simpel strategygame :/. Waar is de tijd dat ik 3D-spellen zoals G-Police op mijn 2 MB S3 kaartje speelde .
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Het zou al erg zijn moest welk spel dan ook op hoogste settings niet meer draaien op praktisch de nieuwste kaart van het moment. (de x800 en 6800 noem ik nu nog niet standaardgear en standaardleverbaar).
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
mja da had Activision al verwacht dat ze nog geen gfx kaarten van 512mb konnen ontwerpen. Zelf de x800 en 6800 kun je maar voor goeie resultaten op High gebruiken.alhoewel ze op Ultra High 500mb gfx vragen kun je die toch gebruiken met ne 128 of 256mb kaart. een 128mb is getest tot 190mb en 256mb tot 365mb. Ik gebruik nog 280mb cache van mn gfx kaart
- Pollement
- Starter
- Contacteer:
Mensen laat je geen radion 9600 LT aanschaffe vanwege de 256MB maar neem liever een radion 9800 PRO met een 128MB
klinkt raar maar is zo !!
de chipset van radion9600LT verwerkt de gegevens targer waar door hij meer moet opslaan
de Radion9800PRO werkt zo snel dat hij maar 128MB nodig heeft en dus eingelijk VEEL sneller is dan die LITE radion9600!!!
http://hostilism.com/ht/fig/blackmetalmini.gif
klinkt raar maar is zo !!
de chipset van radion9600LT verwerkt de gegevens targer waar door hij meer moet opslaan
de Radion9800PRO werkt zo snel dat hij maar 128MB nodig heeft en dus eingelijk VEEL sneller is dan die LITE radion9600!!!
http://hostilism.com/ht/fig/blackmetalmini.gif
Gaming Freak --> cs, dod, ...
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Pollement,
Hierbij een waarschuwing !!
Pollement, graag je sig updaten !!! Je hebt de regels van die website overtreden door te linken naar hun content en nu word onze site overspoeld door een onsmakelijke gif. Graag actie of ik zie mij genoodzaakt uw account tijdelijk te schorsen.
Een andere tip nog: Het heeft totaal geen zin om maandenoude threads te heropenen met kleine weinigzeggende antwoorden. Graag even je aandacht erbij houden waar het hier om gaat !!
Grtz,
sAsuke
Hierbij een waarschuwing !!
Pollement, graag je sig updaten !!! Je hebt de regels van die website overtreden door te linken naar hun content en nu word onze site overspoeld door een onsmakelijke gif. Graag actie of ik zie mij genoodzaakt uw account tijdelijk te schorsen.
Een andere tip nog: Het heeft totaal geen zin om maandenoude threads te heropenen met kleine weinigzeggende antwoorden. Graag even je aandacht erbij houden waar het hier om gaat !!
Grtz,
sAsuke