Scarlet TRIO

Nieuws omtrent telecom
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Scarlet werpt zich steeds nadrukkelijker op als de lowcost referentie op de telecommarkt en komt prijsbewuste klanten tegemoet. Na de volledige herziening van zijn mobiel aanbod lanceert Scarlet een aanbod met internet + tv + vaste telefonie voor 39 euro per maand.

'Prijs, prijs en prijs, dat zijn de drie redenen om te bellen en te surfen met Scarlet'. Aan de basis van deze recente communicatiecampagne ligt de herschikking in drie stappen van de vaste en mobiele aanbiedingen van Scarlet. Het mobiele prepaidaanbod en het mobiele abonnement werden respectievelijk in april en begin juni aangepast. Op 1 augustus lanceert Scarlet het Scarlet Trio Pack met vaste telefonie, internet en Belgacom TV for Scarlet.

Scarlet Trio Pack
Op 1 augustus lanceert Scarlet een nieuw Pack voor 39 euro per maand. Het omvat onbeperkt hogesnelheidsinternet, gratis nationaal bellen van vaste lijnen naar vaste lijnen tijdens de daluren (vanaf 16 u en in het weekend), en Belgacom TV for Scarlet. Dit laatste is een lichtere versie van Belgacom TV met een Scarlet look en bevat een selectie van 27 exclusief door Scarlet verdeelde zenders (Eén (HD), Canvas (HD), KetNet/op12, VTM (HD), VTM Kzoom, 2BE (HD), Vier (HD), Vijf (HD), Vitaya, Acht, Ned1, Ned2, Ned3, Jim TV, TLF, Nickelodeon, Eurosport, Discovery, Disney Channel, Disnex XD, BBC one, BBC two TV5 Monde, La Une (HD), La Deux (HD); RTL TVI (HD), TF1 (HD)) en de regionale zenders.

Naast het pack Scarlet Trio dat 39 euro per maand kost, kunnen de klanten opties nemen zoals bijvoorbeeld onbeperkt nationaal bellen naar vaste lijnen (5 euro per maand), onbeperkt nationaal bellen naar mobiele nummers (10 euro per maand of 5 euro per maand in de daluren) of bellen naar 36 internationale bestemmingen in de daluren voor slechts 5 euro per maand. Als aanvulling op het aanbod zijn er boeketten beschikbaar vanaf 5,95 euro per maand en TV en video op aanvraag met keuze uit een catalogus van meer dan 10.000 titels.

Het pack Scarlet Trio is een voordelig basisaanbod zonder franjes voor budgetbewuste consumenten dat ze kunnen combineren met de mobiele prepaid en postpaid aanbiedingen van Scarlet.

Scarlet Mobile Prepaid
Op de markt sinds april, is een prepaid-aanbod met een van de laagste prijzen op de markt voor oproepen (0,13 euro per minuut naar alle nationale netwerken), sms (0,09 euro per sms) en data (0,10 per MB). Klanten hebben bovendien ook de keuze tussen twee opties: de Community-optie met 500 belminuten van Scarlet Mobile naar Scarlet Mobile voor slechts 6 euro per maand (of 0,012 euro per min.) en de optie met 400 internationale belminuten naar vaste lijnen met bestemming Marokko, Turkije of Polen voor slechts 11 euro per maand (of 0,028 euro per min.).

Scarlet Mobile Postpaid
Begin juni lanceerde Scarlet met Scarlet Mobile Postpaid een van de goedkoopste mobiele abonnementen op de markt. Het aanbod komt volledig tegemoet aan klanten die op hun kosten letten en hun gsm vooral voor oproepen gebruiken. Er zijn drie bundels beschikbaar: M voor 8 euro per maand, L voor 14 euro per maand en XL voor 28 euro per maand met elk belminuten, sms'en en data. Bij overschrijding van de bundel betalen de klanten 0,16 euro per minuut voor spraak, 0,09 euro per sms naar alle nationale netwerken en 0,15 euro per MB.

Afbeelding
Bron: http://www.belgacom.com/be-nl/newsdetai ... _trio.page

Scherp...
Laatst gewijzigd door cloink 12 jul 2013, 16:12, in totaal 1 gewijzigd.
ooh. shiny.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Die trio is dus de opvolger van de scarlet ONE?
Ze gaan duidelijk Base achterna!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

mooi aanbod... dat zou dan weeral een 8€ uitsparen tov de scarlet die ik nu heb. Ben nog geen half jaar klant, dus wel benieuwd wat het kost om over te stappen.
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
solid-killer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 599
Lid geworden op: 20 jan 2011, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 48 keer

Duidelijk een move tegen Base Snow :P maar wel zeer welkom, want de laatste 6 maanden was Scarlet echt niet meer competitief met de andere providers.
Enige waar ik momenteel niet zo tegen kan is dat ze al meer dan een jaar aankondigde dat FON ook naar Scarlet komt, maar het komt er nooit door :(
Laatst gewijzigd door solid-killer 12 jul 2013, 14:44, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
serialchiller
Premium Member
Premium Member
Berichten: 539
Lid geworden op: 03 feb 2012, 14:10
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 61 keer

Hopelijk komt er dan ook de optie om internet+TVforScarlet te nemen voor een flink verlaagde prijs. Ik heb alvast voldoende met die zenders.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Mooi!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Inderdaad mooi... en tesamen met Snow nu al de tweede aanbieder met tripple play onder de 40 euro.

Als je dit vergelijkt met Whoppa (wat maar een FUP heeft, maar wel een veel hogere snelheid) dan kom je aan ongeveer 72 euro... of zo'n 80% duurder.
lirec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 524
Lid geworden op: 03 aug 2010, 14:43
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 82 keer

Schitterend! Als ze hun huidige beleid van geheel gratis activatie/installatie behouden hebben ze mij alvast opnieuw als klant. Als ze er ook nog de eerste maand gratis bijgooien (zoals tijdens promoperiodes) dan ben ik de allereerste maand er al bij.

Ze hebben, imho, veel te lang gewacht met deze vernieuwing van hun aanbod en intussen zijn heel wat klanten al weg (zoals mijzelf). http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=48&t=33878 Maar als hun aanbod aantrekkelijk genoeg is om terug te schakelen zullen er wel velen (zoals mijzelf vermoedelijk) terugkeren.

Dit wel op voorwaarde dat het hier mintens om vdsl2 50/6. Dit word immers nergens specifiek vermeld......hopelijk redeneren ze niet: budgetgericht => budgetsnelheid :-). De grote vraag is dus: vervangt dit product scarlet one of blijft scarlet one ernaast bestaan als "hoger" product (snelheid, meer opties,..?)

Ze noemen ook tv bvb specifiek "Belgacom TV for Scarlet". Hopelijk betekent dat NIET: beperking van opnames en/of doorspoelen, beperking van zendernummering (zie base),....

Ik ben enthousiast maar zeer voorzichtig: wegens de nog onbekende details
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Eindelijk wat innovatie van Scarlet, wat lang geleden was :lol:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
donneo
Member
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 31 dec 2012, 14:21
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 10 keer

Is er iets anders qua zenders met de Scarlet One van nu, minder zenders toch? En overstappen is weer 6maanden vastzitten veronderstel ik ?
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Zolang Scarlet One maar blijft bestaan, men ouders beginnen net te wennen aan het grote aantal tv-zenders en de Belgacom look and feel van de box.
En dat is precies het enige verschil, minder tv-zenders? Als we als Scarlet One klant dan zoveel meer betalen voor die extra zenders wil ik toch op zijn minst online opnames kunnen plannen... Dat mogen ze dan wel eens verklaren.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Hmm misschien niet slecht om eens een overzichtje te maken welke zenders er weg zijn :lol:

Edit: Buiten national geographic niet veel dat ontbreekt voor mij persoonlijk
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Snel even de fluostift erbij genomen :lol:

http://i41.tinypic.com/rbzk2a.jpg
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

ziet er goed uit, geen enkele zender die wegvalt die ik zal missen
de koe zegt boe
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Super van Scarlet, op die manier gaat Belgacom de strijd aan met Snow / Base.

Benieuwd welke decorder ze erbij zullen geven V3, V4 of V5? Welke modem BBox2 pf BBox3?

Mooie prijs en aanbod in tijden van crisis, waar een mens meer en meer op de kleintjes gaat letten. Het geeft mij wel het gevoel dat Telenet hier volledig de boot aan het missen is! Hun Plopsa formules lijken mij plots mega-duur.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Muziekbos schreef:Het geeft mij wel het gevoel dat Telenet hier volledig de boot aan het missen is! Hun Plopsa formules lijken mij plots mega-duur.
Zolang BGC het vertikt om de stap naar FTTH te zetten zoals we massaal in Nederland zien heeft TN nog wel even de tijd om verder te melken (en BGC doet onder z'n eigen naam trouwens lekker mee).
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Hier was ik echt naar op zoek. Heb totaal geen groot aanbod van TV nodig, maar wil graag de Belgische zenders behouden in HD.
Super :)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

Zijn er activatie/installatiekosten?

Scherpe prijs. Maar bv. Fons/Tv overal erbij als optie zou altijd leuk zijn.

Veel kans dat ik ook terug overstap. 63€/maand wordt me teveel bij Belgacom.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Klinkt alvast goed.
Nu nog een Scarlet Duo :)
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Je bent niet verplicht om de telefoon te gebruiken ;) Dus kan je zelf een duotje van maken ;)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Verleidelijk... maar ik denk dat ik toch wacht tot oktober om te zien wat er nog beweegt (EDPnet tripleplay in september, open kabel in oktober(?) ).
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Wat gebeurt er met het voetbal?? Nu kunnen Scarlet klanten nog altijd een wedstrijd(je) meepikken,als ze dit willen.Kvind dit vooral goed tijdens de herfst/wintermaanden.Ook Animal planet zit er niet bij,hier bij ons word daar wel regelmatig naar gekeken,(Wrsl in een pack) ik ben dan wel benieuwd voor die packs te zien.
Ik vraag mij trouwens ook af,of hun(origineel) One abbo,geen soort 'Upgrade' zal krijgen,zodat het verschil,met andere providers weer wat groter word (zoals het vroeger was).Want nu zitten Belgacom,en Telenet hun op de hielen,bij het One abbo.
Het Trio abbo zal dan een absoluut Low Cost abbo zijn,zo zouden de twee triple Play abbo's gemakkelijk naast elkaar kunnen bestaan.


Ik sluit mij ook aan,met de post hierboven,en openstelling v/d kabel zou ook nog kunnen,op het eind van dit jaar.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Je kan ook natuurlijk internet + tv nemen, en een véél interessante voip-provider zoals ovh.fr :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Mij lijkt het zeer sterk dat zowel het oude als het nieuwe 3P samen op de markt gaan zijn. Ik gok dat het de bedoeling is om alle klanten die geen echte lowcost willen naar BGC te lokken. En omgekeerd natuurlijk.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Dat is ook mogelijk natuurlijk,we hebben er voorlopig het raden naar.Mss gaan ze de Scarlet klanten wel allemaal opbellen,zoals ze gedaan hebben met het Mobile abbo,dan kunnen we mogelijk iets meer te weten komen.
Gebruikersavatar
gbmed
Erelid
Erelid
Berichten: 542
Lid geworden op: 07 apr 2013, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 126 keer

Weet niet of deze link hier al ergens gepost is. Wat wel duidelijk is dat de bestaande formules blijven bestaan.
Scarlet werpt zich op als telecomoperator voor de prijsbewuste klant. Na een herziening van haar mobiele tarieven, is nu het triple play-aanbod met internet, vaste telefonie en digitale tv aan de beurt.

Vanaf 1 augustus kunnen Scarlet-klanten naast Scarlet One ook kiezen voor Scarlet Trio Pack, waarmee je voor 39 euro per maand kan telefoneren, surfen en digitaal tv kijken. Met die prijs plaatst de operator zich lijnrecht tegenover Snow, het triple play-pakket dat Base Company eerder dit jaar lanceerde.

Scarlet Trio Pack omvat onbeperkt breedbandinternet, gratis nationaal bellen van vaste lijn naar vaste lijn tijdens de daluren (na 16 uur en in het weekend) en Belgacom TV for Scarlet. Dat laatste is een afgeslankte versie van Belgacom TV, met een aangepast uiterlijk en 27 zenders.

Deze 27 zenders zitten standaard in het pakket: Eén (HD), Canvas (HD), KetNet/op12, VTM (HD), VTM Kzoom, 2BE (HD), Vier (HD), Vijf (HD), Vitaya, Acht, Ned1, Ned2, Ned3, Jim TV, TLF, Nickelodeon, Eurosport, Discovery, Disney Channel, Disnex XD, BBC one, BBC two TV5 Monde, La Une (HD), La Deux (HD); RTL TVI (HD), TF1 (HD) en de regionale zenders.
Extra’s

Net als bij Snow kunnen klanten extra opties nemen om het basisaanbod van Scarlet Trio Pack uit te breiden. Onbeperkt nationaal bellen kost 5 euro extra per maand naar vaste lijnen of 10 euro extra per maand naar mobiele nummers (5 euro in de daluren). Voor nog eens 5 euro extra per maand kan je in de daluren bellen naar 36 internationale bestemmingen.

Ook het tv-aanbod kan worden uitgebreid. Extra zenderpakketten zijn beschikbaar vanaf 5,95 euro extra per maand en er is ook een video on demand-dienst om programma’s en films op te vragen, met keuze uit een catalogus van meer dan 10.000 titels.
Dit is zeer zeker het (langverwachte) het antwoord van BGC via hun budgetdochter Scarlet op "Snow". De overname van Scarlet indertijd blijkt meer dan ooit een geniale zet te zijn geweest van de marketingmachine van Belgacom.
Afbeelding Afbeelding
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Gaan ze op deze manier hun oude BBOX2's en BGC TV decoders 'recyclen' ? :wink:
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
gbmed
Erelid
Erelid
Berichten: 542
Lid geworden op: 07 apr 2013, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 126 keer

Zou goed kunnen, des te vlugger zal de bestaande stock de deur uitgaan ;-)
Afbeelding Afbeelding
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 88 keer

Ben toch benieuwd wat er met de andere formules/prijzen gaat gebeuren. De huidige Internet&Telefonie kost met 40euro nu al meer dan Trio. Ofwel gaat Trio mss op de internet snelheid moeten 'besparen'. En als One ongewijzigd blijft bestaan (dus zonder uitbreiding met bvb. Fon of TV Overal) dan blijft dit een minder competitieve formule

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Efkes luidop denken .... Zou Belgacom de alternatieven (Base, ...) een pakket aanbieden om door te verkopen met VDSL2 + Tel (één of andere voip formule) + Belgacom TV (In het jasje van de alternatieven, zie wat Base nu aanbied).
Een basic pakket met allerlei opties die de adverteer prijs moet drukken.

Waarom mijn vermoeden of luidop denken. wat Scarlet lijkt aan te bieden met zijn "Trio" is op vlak van formule vergelijkbaar met wat Base er van gemaakt heeft.

Iemand meer informatie of dit zou kloppen? Dan wordt het Belgacom digitaal tv aanbod bij de andere alternatieven iets gelijkaardigs met hier en daar een accent verschil.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Nu het zeker is,dat de One,en de Trio zeker naast elkaar blijven bestaan,heb ik toch nog wel enkele vraagjes:
We zitten nu met One,en Trio,komt er ook een Two,of Duo??
Ik vind ook,dat de One,wel een soort Update,of Upgrade nodig heeft,om te kunnen blijven bestaan,en de concurentie te kunnen aangaan,met de Belgacom,en (sommige) Telenet alternatieven,nu zijn deze maar een klein beetje duurder(2of 3€,Max),maar meer mogelijkheden.Destijds (vijftal jaren geleden)was het verschil,tussen het One abbo,en de Abbo's v/d grote providers,enorm.
Volgens mij heeft Scarlet niet gereageerd op Snow,maar wel op Telenet,die plotseling nu ook een iets goedkopere mogelijkheid heeft,nl tv met kaartje,zodoende gaat er een goede 8,20€ af.
Ik weet niet of de Trio zomaar de gedateerde Decorder zal krijgen,dit zou best kunnen,maar een goede twee jaar geleden,heb ik,als scarlet klant,ook de modenste gekregen.Ik denk ook,als men wil overstappen van One,naar Trio men Uw materiaal,(dus ook Digicorder) gewoon zal kunnen behouden???
MaartenH
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 jun 2011, 14:16
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

Eventjes al wat antwoorden op de vragen hierboven bij elkaar gezet.
  • Scarlet Trio en Scarlet One zullen naast elkaar bestaan.
  • Bestaande Scarlet TV klanten die naar een Trio gaan, zullen een activatiekost van € 50 moeten betalen (indien er reeds een decoder is geïnstalleerd). De klanten behouden hun decoder.
  • De snelheid van het internet bij een Trio is lager (30/2,5).
  • De TV opties (Comfort) zijn identiek als bij een Scarlet One. Ook kan je alle boeketten en VOD’s bestellen.
  • Scarlet Trio bevat geen gratis voetbal. Je kan wel het 11+ boeket aankopen.
  • FON en TV Overal zal niet beschikbaar zijn en ook niet worden.
Edit: Ik had een typo gemaakt ivm de uploadsnelheid. Fixed
Laatst gewijzigd door MaartenH 15 jul 2013, 12:56, in totaal 1 gewijzigd.
http://www.scarlet.be/klant - Toegang tot mijn.scarlet, webmail, online support, netwerkstatus en de wachttijden op onze helpdesk.
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

Maarten, activatiekost voor nieuwe klanten?

En zal er een low cost "duo" pack komen?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Die cap van 30Mbit is wel balen...
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Ok die 30mbps is jammer. Maar ik vind het wel goed dat het blijkbaar 4.5mbps upload is. Of is dat een typo?
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

die snelheidsverlaging heb ik geen probleem mee, alles is toch via wifi, en dan haal ik toch nooit 30mbps

Die 50€ activatiekost vind ik wel veel. In mijn geval zit ik dan beter mijn 6 maand uit... stop ik mijn abbonnement en neem ik een nieuw op mijn man zijn naam.
de koe zegt boe
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 88 keer

Dus BGC/Scarlet wil met TRIO enkel een lowcost alternatief voor Snow aanbieden en dus niet iets doen om Scarlet One terug prijs/kwaliteit aantrekkelijker te maken

[Afbeelding Post made via mobile device ]
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

punk schreef:Ok die 30mbps is jammer. Maar ik vind het wel goed dat het blijkbaar 4.5mbps upload is. Of is dat een typo?
Heel waarschijnlijk een typo. Snelheid zou 30/2.5 zijn (de oude Belgacom Start).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
tonym
Premium Member
Premium Member
Berichten: 484
Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 41 keer

Heel waarschijnlijk een typo. Snelheid zou 30/2.5 zijn (de oude Belgacom Start).
Zelfs daar zou ik (en vele anderen in mijn geval) kunnen mee leven,
temeer ik bij BGC (wegens meer dan 400m) toch niet beter zou krijgen.
Het is zelfs een zekere tegemoetkoming voor diegenen die toch niet beter krijgen.
MaartenH
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 jun 2011, 14:16
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

De aangegeven uploadsnelheid was inderdaad fout... Aangepast in de post.
Nieuwe klanten hebben geen activatie kost in de lanceringspromo.
http://www.scarlet.be/klant - Toegang tot mijn.scarlet, webmail, online support, netwerkstatus en de wachttijden op onze helpdesk.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”