Alle telenet klanten kunnen dit spel niet online spelen.
http://www.mycubeworld.org/
Wat gaat telenet hier aan doen?
Cube world met telenet
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
ik zie dat het spel nog in ALPHA is...
ik zou de developer er dan ook op wijzen van een betere keuze te maken qua port:
lijkt me niet enkel een meer realistisch scenario dan dat telenet die port zou unblocken,
maar ook een veel logischer voor dat spel, of kan jij/iemand me voorbeelden geven van andere games die op zo een (malwaregevoelige) poort draaien?
ik zou de developer er dan ook op wijzen van een betere keuze te maken qua port:
Port 12345 is best known as the default of NetBus, a Trojan developed years ago, that allows a hacker to access data and gain control over some functions on a remote computer system.
lijkt me niet enkel een meer realistisch scenario dan dat telenet die port zou unblocken,
maar ook een veel logischer voor dat spel, of kan jij/iemand me voorbeelden geven van andere games die op zo een (malwaregevoelige) poort draaien?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Op zich een totaal voorbijgestreefde verklaring (iets wat ik Telenet al langer probeer duidelijk te maken, ook in de context tot het openzetten van poort 80 en 443)... het overgrote deel van de klanten zit gewoon achter een router met NAT en is hier dus niet gevoelig aan.byter schreef:http://klantenservice.telenet.be/conten ... rt-telenet
Niets? Allez, ik denk niet dat ze hun policy zo snel zullen aanpassen..
Langs de andere kant vind ik het ook vreemd dat een game zelf een connectie initieerd op dergelijke poort... waarom zorgt de developer er niet gewoon voor dat de client eerst de gewenste poort doorgeeft... trouwens waarom moet een game een connectie initieren op zich ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
- Bedankt: 101 keer
Het blokkeren van de poorten heeft toch vooral te maken denk ik met het blokkeren van de KMO's om hun eigen mailserver webserver te draaien.
Totaal voorbijgestreefd in dit tijdperk waar Microsoft SBS passé is..
Totaal voorbijgestreefd in dit tijdperk waar Microsoft SBS passé is..

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Niet echt want daat heeft deze poort niets mee te maken... dan zou het namelijk volstaan om poort 25 te sluiten.sardonis schreef:Het blokkeren van de poorten heeft toch vooral te maken denk ik met het blokkeren van de KMO's om hun eigen mailserver webserver te draaien.
Maar passé is hun maatregel inderdaad wel en geeft een duidelijk gebrek aan moderne visie aan.
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1934 keer
Modbreak:
Offtopic/Onzinnig Antwoord
[Offtopic/Onzinnig Antwoord

Laatst gewijzigd door TiTanium 05 jul 2013, 23:15, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Overtreding: Hierboven vermeld in de modbreak.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
- Bedankt: 101 keer
SBS heeft toch een Workspace op poort 80 of 443?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
Modbreak:
Aanvallend/beledigend gedrag is tegen de regels
adsl/vdsl is hier niet beschikbaar op een normale manier.Aanvallend/beledigend gedrag is tegen de regels
Laatst gewijzigd door TiTanium 05 jul 2013, 23:50, in totaal 1 gewijzigd.