Nieuwe datavolumes vanaf juli?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Bavooo
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:32

Belgacom past haar internetbundels trouwens aan en voorziet deze van meer volume en meer snelheid. Vanaf 1 april wordt de downloadsnelheid van alle internetabonnementen verhoogd van 30Mbps tot 50Mbps en vanaf 1 juli zullen ook de datavolumes omhoog gaan
.

bron: http://www.zdnet.be/nieuws/148468/belga ... ximus-aan/

Dit is het eerste dat ik hiervan had gehoord. Iemand die hier meer van weet zoals de nieuwe datavolumes?
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

http://www.belgacom.com/be-nl/newsdetai ... offer.page
Uit dit persbericht van 2 april 2013:

Vanaf 1 juli gaan ook de volumes van de Packs met Internet Overal omhoog, bijvoorbeeld in de Packs met telefonie+internet+tv:

Start (57,95 euro): volume thuis en in WiFi Fon Spots komt op 150 GB (ipv 100)

Comfort (62,95 euro): onbeperkt volume thuis en in WiFi Fon Spots + verdubbeling 3G-mobielinternetvolume tot 500MB + TV Overal inbegrepen (ipv 4,95 euro)

Maxi (74,95 euro): onbeperkt volume thuis en in WiFi Fon Spots + verdubbeling 3G-mobielinternetvolume tot 2GB + TV Overal inbegrepen (ipv 4,95 euro) Het tarief houdt rekening met de tariefverhogingen voor de Packs (vanaf 1 juli) (+2 euro voor Start, +3 euro voor Comfort en 1 euro voor Maxi).
Bavooo
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:32

ah thx :-) , had ik nog niet gevonden.
StarWing
Premium Member
Premium Member
Berichten: 723
Lid geworden op: 28 jan 2006, 18:21
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 65 keer

TN zal dan wel een tegenzet doen op hun basicnet ook hopelijk ?
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1457
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
Bedankt: 98 keer
Contacteer:

En wat betekent dit voor de mensen die een oud Pack hebben? Overlaatst zei men tegen mij dat ik nog een pack uit 2009 oid heb, waardoor ik onder andere geen tablet kan krijgen van Belgacom en ook niet 1 GB mobiel volume heb gedurende heel de week, maar nog steeds de optie 'Mobile Internet Free Weekend' waarmee ik in het weekend en op feestdagen 500 MB mag verbruiken. Ik herinner me echter wel dat ik ooit de mogelijkheid heb gehad om over te schakelen naar een optie met 250 MB gedurende heel de week, wat het volume is van het 'Internet Overal Maxi'-abonnement zonder pack. Op mijn factuur staat echter gewoon vermeld 'Pack Telephony + Internet + TV' en ik betaal in totaal 69,37 EUR/maand in plaats van 73,95 EUR. Ik heb echter ook een Classic telefoonlijn en Internet Maxi. Wat me nu opvalt is dat op de factuur 'Internet Maxi' staat in plaats van 'Internet Overal Maxi'. Wordt mijn pack dan ook duurder en geüpgrade? Wat dan met dat volume, krijg ik ook 2GB en TV Overal? Waarschijnlijk zal ik dan ook een upgrade van mijn pack moeten doen en dus een vijftal euro meer betalen wil ik hier ook van genieten?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Normaal behoudt men je oude formule tenzij je zelf vraagt om di aan te passen naar een nieuwe. Vaak kent mzn volumeverhogingen wel gewoon toe tenminste als er niks anders aan vast hangt.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1457
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
Bedankt: 98 keer
Contacteer:

Die ervaring had ik ook voor vaste abonnementen, maar wat met dat mobiel?
Bssoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 607
Lid geworden op: 11 dec 2012, 14:31
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 155 keer

Je kan gaan kijken in e-services, daar zie je of er iets veranderd is aan je Pack of niet ....
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

StarWing schreef:TN zal dan wel een tegenzet doen op hun basicnet [Basic Internet] ook hopelijk ?
Denk dat de meesten dit verwachten (ook ik ... bij Basic internet) maar blijft opvallend stil langs de kant van mechelen omtrent snelheidsverhoging en limit... stilte voor de storm?! (of ze wachten gewoon tot BC hun limiet gesteld heeft)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Dat was bij de vorige trafiekverhoging ook al zo: TN wacht gewoon af.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Bavooo
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:32

iemand een verhoging van zijn volumes gekregen?
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 mar 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Ik heb Comfort pack en mobiel internet is naar 500 MB gegaan. TV Overal is nu ook geactiveerd.
stefferke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 14 dec 2011, 21:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Wat moet ge doen eig voor TV overal te activeren?

Heb gezien dat je pas dat pack mag hebben na 15/04/2012 als je het daar na had krijg je niets wat is dat nu weer voor zever in pakskes?


En ik had vroeger ook 500MB 3G in het weekend en feestdagen bgc heeft mij daar automatisch uitgehaald en gezet op 250MB was tevreden dat het toen altijd gebruikt kon worden ipv anders alleen weekend nu toch tevreden dat het 500MB geworden is kan ik mijn limiet weer wat hoger zetten ;)

Hebben wij dan ook recht om 1u per maand gratis TV overal te gebruiken over 3G met die simkaart zonder dat de data gerekend word?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dat is omdat dat nog oude packs zijn. Je kan gemakkelijk overschakelen op een nieuw Everywhere Pack.
Mensen met enkel internet comfort of een oud pack, hebben trouwens maar 100 MB mobiel internet. 500 MB voor comfort is enkel met Internet Everywhere in pack.

Oude packs hun korting wordt anders berekend. De Internet Everywhere packs zijn iets duurder, mààr je krijgt meer voordelen en je kan meerdere mobiele abo's toevoegen die dan elk hun korting krijgen.

Dat is geen zever, dat zijn de voorwaarden.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”