Ik ben een Joystick + Mouse speler.
Kan er mij iemand zeggen of er ondersteuning is voor een Joystick in Doom III? Ik heb al verschillende reviews doorlopen maar nog niets gevonden over Joystick besturing.
Doom III Joystick
- Mahimahi
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Danke Mr.Cide,
Ik ken deze keyboard emulators ook hoor
Ik gebruik een Logitec Extreme 3DPro Joystick, en deze heeft ook zo'n emulator on board. (De beste die ik tot hiertoe al gevonden heb)
Wanneer het er echter ECHT op aan komt zijn deze dingen vééél te traag.
Ik heb zelf de proef al gedaan in TFC en er werkt geen enkele alias meer
Ik heb voor mijn verjaardag FARCRY gekregen van mijn dochter, ook geen Joystick ondersteuning, dus waardeloos voor mij
Ik heb zelfs geprobeerd om over te schakelen naar Keyboard + mouse maar dan verlies ik op slag al mijn gedurende in meer dan 30 jaar painfull opgebouwde gaming-skills...hehe
Ik koop dus geen enkel spel meer dat geen Joystick ondersteuning heeft.
Ik ken deze keyboard emulators ook hoor

Wanneer het er echter ECHT op aan komt zijn deze dingen vééél te traag.
Ik heb zelf de proef al gedaan in TFC en er werkt geen enkele alias meer

Ik heb voor mijn verjaardag FARCRY gekregen van mijn dochter, ook geen Joystick ondersteuning, dus waardeloos voor mij

Ik heb zelfs geprobeerd om over te schakelen naar Keyboard + mouse maar dan verlies ik op slag al mijn gedurende in meer dan 30 jaar painfull opgebouwde gaming-skills...hehe

Ik koop dus geen enkel spel meer dat geen Joystick ondersteuning heeft.

mja maar het probleem is dat joysticks wat uit de mode zijn, ale de meeste moderne games hebben geen support voor joystick...
komt wellicht ook omdat de meeste recente games zo realistisch mogelijk willen zijn en er dus meer keys nodig zijn dan vroeger, spellen zoals duke nukem3d e.d. kon je gemakkelijk spelen met joystick daar er niet zoveel keys waren
de enige gamescategorie die nog tenvolle het nut van een joystick benut is flight simulator
kijk anders eens op de logitech site of er geen update is voor die emulator die sneller werkt, je weet nooit
vriendelijke groeten,
G33KJ3
komt wellicht ook omdat de meeste recente games zo realistisch mogelijk willen zijn en er dus meer keys nodig zijn dan vroeger, spellen zoals duke nukem3d e.d. kon je gemakkelijk spelen met joystick daar er niet zoveel keys waren
de enige gamescategorie die nog tenvolle het nut van een joystick benut is flight simulator
kijk anders eens op de logitech site of er geen update is voor die emulator die sneller werkt, je weet nooit

vriendelijke groeten,
G33KJ3
de pispaal <<
- Mahimahi
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Yep, right you are!mja maar het probleem is dat joysticks wat uit de mode zijn
Ik begin zelf ook volledig uit de mode te geraken lol.
Groetjes, Mahi