mobiel internet in Frankrijk
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 31 keer
De enige betaalmogelijkhed is CC volgens mij ..
Echter via een prepaid mastercard, welke je bv bij Bpost kan bekomen kan je wel de betaling doen.
Of eventueel met een mobile vikings prepaid mastercard..
Echter via een prepaid mastercard, welke je bv bij Bpost kan bekomen kan je wel de betaling doen.
Of eventueel met een mobile vikings prepaid mastercard..
Laatst gewijzigd door Medlo 19 jun 2013, 20:05, in totaal 2 gewijzigd.
Paypal is mogelijk..coldman schreef:Is er naast CC nog andere betaal mogelijkheden (maestro, paypal, ...).
Ik heb namelijk geen CC maar ben wel geïnteresseerd omdat ik binnen 2weken naar Frankrijk vertrek.
Je hebt Pb...
sent from my gt-i9100 using xda premium
-
- Plus Member
Zie er paypal niet meteen bijstaan .. enkel visa of master?
De 5 gevraagde kaartjes zijn gisterenavond verzonden. (na 17H) dus wellicht ontvangen jullie deze morgen
Nog 5 beschikbaar hier.
De 5 gevraagde kaartjes zijn gisterenavond verzonden. (na 17H) dus wellicht ontvangen jullie deze morgen
Nog 5 beschikbaar hier.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
ik heb hier nog 3 kaartjes als er iemand een moet hebben stuur maar een pm
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
heeft er iemand een in de streek van kortrijk ?
vraage kan je ook bellen naar franse gsmnrs onbeperkt ?
vraage kan je ook bellen naar franse gsmnrs onbeperkt ?
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Ik ben dit weekend wel in Kortrijk, daar oorspronkelijk er van afkomstig, maar een kaartje opzenden via de Post is nog altijd het handigste denk ik, tenzij je het onmiddelijk nodig hebt. (Zend PM)
Met het 'forfait H+' kan je onbeperkt bellen in France Metropolitaine vast/mobiel dus + 50 landen vast (meeste Europa) + vast/mobiel naar Noord-Amerika. Met forfait 'Personnalisable (min 5€)' krijg je 2 uur vast/mobiel in FM. Indien je dat wilt doen vanop een belgisch netwerk heb je wel krediet 'Extra' nodig, zo ook om je kaartje voor de eerste keer te activeren vanuit Belgie.
https://communaute.joemobile.fr/t5/Wiki ... ra/ta-p/12
Joe werkt perfect in departement Nord, was onlangs in Lille en goede verbinding!
[ Post made via mobile device ]
Met het 'forfait H+' kan je onbeperkt bellen in France Metropolitaine vast/mobiel dus + 50 landen vast (meeste Europa) + vast/mobiel naar Noord-Amerika. Met forfait 'Personnalisable (min 5€)' krijg je 2 uur vast/mobiel in FM. Indien je dat wilt doen vanop een belgisch netwerk heb je wel krediet 'Extra' nodig, zo ook om je kaartje voor de eerste keer te activeren vanuit Belgie.
https://communaute.joemobile.fr/t5/Wiki ... ra/ta-p/12
Joe werkt perfect in departement Nord, was onlangs in Lille en goede verbinding!
-
- Plus Member
Werkt inderdaad heel erg goed, men schoonouders zitten momenteel in het zuiden van Frankrijk, werkelijk in the middle of nowhere. Toch perfecte 3G ontvangst, waardoor zelfs FaceTime zonder probleem werkt.
Huawei E5331 - MiFi aanbieding in frankrijk voor € 30.00
http://boutique.orange.fr/ESHOP_mx_oran ... =300000021
De Franse taal ben in niet machtig. Voor iemand in de buurt van de frans-belgische grens mogelijk een mooie deal. De aanbieding van orange zal je nog wel moeten unlocken. Dit schijnt niet echt moeilijk te zijn.
Ook op sfr.fr voor dezelfde prijs d.w.z. met 20 euro refund. Heb je wel een franse bankrekening nodig.
http://www.sfr.fr/mobile/cle-pc-tablett ... vue=000mg0
Deze hoef je niet te unlocken voor het netwerk van JOE.
Groet,
raantje
http://boutique.orange.fr/ESHOP_mx_oran ... =300000021
De Franse taal ben in niet machtig. Voor iemand in de buurt van de frans-belgische grens mogelijk een mooie deal. De aanbieding van orange zal je nog wel moeten unlocken. Dit schijnt niet echt moeilijk te zijn.
Ook op sfr.fr voor dezelfde prijs d.w.z. met 20 euro refund. Heb je wel een franse bankrekening nodig.
http://www.sfr.fr/mobile/cle-pc-tablett ... vue=000mg0
Deze hoef je niet te unlocken voor het netwerk van JOE.
Groet,
raantje
Nog iemand een kaartje beschikbaar welk morgen al kan opgestuurd worden want we vertrekken dit weekend naar Frankrijk .
Is er een verschil of je alles al in België oplaadt of dat je het pas in Frankrijk doet?
En als ik goed begrijp is het een soort abonnenement maar ook prepaid : maw ik kan voor geen onverwachte kosten komen te staan? Enkel verbruiken waarvoor ik betaald heb en bij geen gebruik geen verplichten om 'abonnementskosten' te betalen?
Alvast bedankt voor de info!
Is er een verschil of je alles al in België oplaadt of dat je het pas in Frankrijk doet?
En als ik goed begrijp is het een soort abonnenement maar ook prepaid : maw ik kan voor geen onverwachte kosten komen te staan? Enkel verbruiken waarvoor ik betaald heb en bij geen gebruik geen verplichten om 'abonnementskosten' te betalen?
Alvast bedankt voor de info!
-
- Starter
Nog iemand een kaartje beschikbaar? Alvast bedankt!
- proximusboyke
- Elite Poster
hoeveel tijd zit tussen bestelling en het ontvangen van de kaart
- proximusboyke
- Elite Poster
ja maar ik heb een huis gekocht in frankrijk die ik aan het renoveren ben en heb het daar laten toekomen.
Heb het nodig tegen 16/7 dus zal het wel hebben zeker, als het binnen d e7 werkdagen in belgie is geleverd
Heb het nodig tegen 16/7 dus zal het wel hebben zeker, als het binnen d e7 werkdagen in belgie is geleverd
-
- Starter
Heeft iemand nog een JOEcard?
En weet iemand of/hoe ik die kaartjes ook kan bestellen in Nederland?
Dan kan ik ze later weer aan anderen uitdelen.
Alvast bedankt!
Okke
En weet iemand of/hoe ik die kaartjes ook kan bestellen in Nederland?
Dan kan ik ze later weer aan anderen uitdelen.
Alvast bedankt!
Okke
-
- Starter
Heeft er iemand nog iemand een simkaart beschikbaar?
Ik hou mij van harte aanbevolen.
( Woon in NL en weet inmiddels dat de activatie/creditcard betaling via Neteller moet omdat niet belgische/franse CC's niet geaccepteerd worden)
bij voorbaat hartelijk dank!
Met dank aan Vincy ! (zie hieronder)
Ik hou mij van harte aanbevolen.
( Woon in NL en weet inmiddels dat de activatie/creditcard betaling via Neteller moet omdat niet belgische/franse CC's niet geaccepteerd worden)
bij voorbaat hartelijk dank!
Met dank aan Vincy ! (zie hieronder)
Laatst gewijzigd door tussende3en20tekens 01 jul 2013, 12:35, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Starter
Net gevonden via tweakers.net
Volgens: http://joemobile-foreigners.fr/
Worden nederlandse (en ierse) Creditcards inmiddels geaccepteerd en hoeft het niet meer via Neteller.
(dit ter volledigheid)
Volgens: http://joemobile-foreigners.fr/
Worden nederlandse (en ierse) Creditcards inmiddels geaccepteerd en hoeft het niet meer via Neteller.
(dit ter volledigheid)
-
- Starter
Hey allemaal, wij vertrekken eind volgende week ook richting Frankrijk en nadat het vorig jaar met een Frans simkaartje van Orange niet gelukt is om mobiel internet te laten werken op de ipad, hoop ik hier nog snel de oplossing voor dit jaar te vinden.
Even een paar leek-vraagjes:
-Over welk formaat simkaartjes hebben jullie het eigenlijk standaard of Micro? Werken deze kaartjes enkel voor smartphones of zou ik ze ook voor de Ipad kunnen gebruiken? Zoja, wie heeft er nog 2 die snel verstuurd kunnen worden?
Bedankt!
Even een paar leek-vraagjes:
-Over welk formaat simkaartjes hebben jullie het eigenlijk standaard of Micro? Werken deze kaartjes enkel voor smartphones of zou ik ze ook voor de Ipad kunnen gebruiken? Zoja, wie heeft er nog 2 die snel verstuurd kunnen worden?
Bedankt!
-
- Starter
Ok dat van het formaat is al opgelost, wat een klik naar de Joe site al niet kan doen he...heeft iemand nog 2 kaartjes voor mij?