Telenet Whop en Whoppa (was:Morgen nieuwe formules Telenet?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 874
Lid geworden op: 09 maa 2011, 16:04
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 70 keer

Ik: Maar ik heb geen intresse in 3P.... ik wil 1P....

Telenet: Wel f*** you, we willen u niet als klant.

zo komt het ongeveer over, als je geen 3P wilt ben je een pariah voor Telenet.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

NuKeM schreef:Bij de overgang van Fibernet naar Internet 120 (wat ik vanzelfsprekend verkies boven Internet 60) zal dit als volgt worden:
- Werkgever krijgt factuur Internet 120 van ongeveer €66,5, dat is ineens 20 euro meer

Punt is: met de nieuwe formules wordt het plaatje duurder voor mijn werkgever... zal die dat willen bekostigen of zal ik moeten terugvallen naar een (onaanvaardbare) Internet 60? Ik ben benieuwd...
Het plaatje is duurder omdat jij plots een ander internet product wil.

Nu blijkbaar is er geen probleem... ook een Whoppa is mogelijk via het incentive plan.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

raf1 schreef:Nu begin je écht flagrante leugens te verspreiden hoor! Telenet is écht wel strenger geworden op het volume:
Het hangt ervan af hoe je het bekijkt... voor de Basic Shake (Whop - 100GB) en Fibernet Shake (Whoppa - FUP 150/750GB) blijft het hetzelfde.

De losse producten zijn inderdaad een puinhoop en amper nog te vergelijken met vroeger... maar daar ga je er inderdaad niet op vooruit.
raf1 schreef:En je kan vandaag ook niet meer kiezen voor een 250-1250 FUP.
Dat is inderdaad een probleem... maar volgens mij ééntje dat gaat ontploffen in hun eigen gezicht (hun aanbod is totaal niet realistisch).
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

sardonis schreef:De 2P formules mogen geschrapt worden uit de tabel aangezien ze bij Telenet nu wel door hebben dat er mensen achter begonnen vragen. Ze zijn dan ook geschrapt uit Telenet Café en kunnen niet meer ingeboekt worden...
Ik hou ze voorlopig in de Tabel, zolang ze op de site staan. Ik heb Telenet om een officiële reactie gevraagd.

Hoewel je de 2P opties niet kan inboeken als een "pack" kan je nog altijd Internet en Telefonie apart bestellen.

Ik ga ervan uit (maar dat moet door Telenet bevestigd worden) dat je, van zodra je beide hebt, Telenet dit moet factureren aan de gepubliceerde 2P prijs, en dus een 2P pack korting geven. In dit geval zouden de packs zonder telefonie 4€ goedkoper dan de resp. Whop en Whoppa formules.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
gbmed
Erelid
Erelid
Berichten: 542
Lid geworden op: 07 apr 2013, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 126 keer

ddd schreef:Blijkbaar kan je als particulier ook Business Fibernet bestellen. Zeker de Fibernet M kan nog een mooie tussenoplossing zijn.
55.66€ (incl. btw) - http://business.telenet.be/nl/small/int ... m#services

Downloadsnelheid(2): 60 Mbps
Verhoging naar 80 Mbps in september
Uploadsnelheid(2): 5 Mbps
Internetvolume: 500 GB

+ nog andere voordelen van Business abo: herstelling zelfde dag, A-desk
kost 9€/mnd meer dan een Internet 60.
Dat is nu écht van de pot gerukt. Ze zijn daar in Mechelen de States nog zotter dan ik al dacht :bang:
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

r2504 schreef:Het plaatje is duurder omdat jij plots een ander internet product wil.

Nu blijkbaar is er geen probleem... ook een Whoppa is mogelijk via het incentive plan.
Ik 'wil' inderdaad een 'ander' internetproduct, maar wel dat dat aansluit bij mijn bestaande product qua specificaties (geen grote achteruitgang). Bovendien schakelt Telenet zelf (toch op niveau van de Shakes) Fibernet gelijk met een Whoppa.

Ik zal hier verder bekijken met mijn werkgever wat er mogelijk is, volgens mij maken ze wel al gebruik van dat incentive plan.
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1503
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

Ik ga ervan uit (maar dat moet door Telenet bevestigd worden) dat je, van zodra je beide hebt, Telenet dit moet factureren aan de gepubliceerde 2P prijs, en dus een 2P pack korting geven. In dit geval zouden de packs zonder telefonie 4€ goedkoper dan de resp. Whop en Whoppa formules.
Persoonlijk heb ik een Fibernet aan 60/4 + Digitale TV apart aangezien ik een tweedehands digibox op mijn naam heb laten zetten. Hiervoor betaal ik dus maandelijks 61€ terwijl anderen er 49€ voor betalen!!

Ik heb gisteren bijna een uur aan de lijn gehongen en uiteindelijk doorgeschakeld geweest met de dienst CRT (Customer Retention Team)

Uiteindelijk toch een mooie compensatie gekregen van 2 maand gratis internet.

Maar euh, ik zou toch liever de prijs van 49€ per maand betalen.

philippe_d, kunnen we hier niks aan doen? Ik versta wel dat je als Telenet klant moeilijk een ouder abonnement kunt nemen dat niet meer bestaat want anders zou iedereen in mijn situatie zomaar kunnen bellen en dat gaan ze niet toelaten natuurlijk.

Die korting van de prijs van het kabelabonnement en dat gratis HDXL pack bij een 2P internet + TV, daar hadden ze toch nog nooit van gehoord.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

sardonis schreef:Persoonlijk heb ik een Fibernet aan 60/4 + Digitale TV apart aangezien ik een tweedehands digibox op mijn naam heb laten zetten.
Waarom is je Digitale TV apart ? Trouwens er bestond niet zoiets als een abonnement op Digitale TV... je had enkel een kabelabonnement (en in combinatie daarmee kon jij gewoon je eigen Digibox gebruiken). Ik vrees dus dat je het voor jezelf complexer hebt gemaakt dan noodzakelijk was.
sardonis schreef:Maar euh, ik zou toch liever de prijs van 49€ per maand betalen.
De vraag is wat je in de plaats van je Fibernet Internet wil... Fibernet 60 (snelheid zoals nu) of Fibernet 120 (volume zoals nu) ?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

r2504 schreef:De vraag is wat je in de plaats van je Fibernet Internet wil... Internet 60 (snelheid zoals nu) of Internet 120 (volume zoals nu) ?
FYP (om verdere verwarring te vermijden :))
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

raf1 schreef:Telenet is écht wel strenger geworden op het volume:
- vroeger: 150-750 FUP voor 46,50 euro/maand of 250-1250 FUP voor € 66,50 euro/maand
- nu: 100 GB harde limiet voor 46,50 euro/maand of 150-750 FUP voor € 66,50 euro/maand
Best wel opmerkelijk dat de prijzen overeenkomen. Want zoals Telenet het zelf voorstelt (nl. Fibernet Shake -> Whoppa, Basic Shake -> Whop), is het namelijk niet dat ze strenger worden, maar dat de prijzen van Internet afzonderlijk in één klap gewoon belachelijk omhoog gegaan zijn.
Het is dus maar hoe je het bekijkt, maar in beide gevallen is het gewoon te triestig voor woorden. Ik vind het overigens raar dat dat in de vakpers nog niemand opgevallen is.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

raf1 schreef:In de praktijk kan je tegen 3P-tarief nog steeds 2P-klant blijven door simpelweg geen telefoontoestel aan te sluiten. Ik zei het al eens: het zit allemaal tussen de oren.
Maar je betaalt 3P en gebruikt toch maar 2P. Nu goed, het zal afwachten worden tot de eerste succesverhalen van mensen die succesvol een 2P product hebben aangeschaft. :)

Oh, en voor de mensen die 4 euro niets vinden om extra te betalen, gelieve via PB mijn rekeningnummer te verkrijgen en dit bedrag door te storten. Ik ben zeker dat niemand me 48 euro zal storten.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

raf1 schreef:De goedkoopste Telenet FUP-oplossing momenteel is Whop voor 63,50 euro/maand (of 59,50 euro/maand als je er in slaagt een 2P-pack te bestellen) terwijl je vroeger voor 46,50 euro/maand al FUP kon krijgen.
Wel, ik was vorige maand van plan om over te stappen naar een hogere snelheid met FUP maar nu twijfel ik toch een pak meer om naar het duurste pakket over te stappen. In tegendeel, ik twijfel erover om naar een andere provider te gaan.

Voor mij is het onbegrijpelijk wat Telenet heeft verzonnen. Wat is er nu beter dan een pakket op maat van de klant, of een pakket waarvan Telenet verplicht dat de klant het zal gebruiken? :s
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Tomby schreef:Ik vind het overigens raar dat dat in de vakpers nog niemand opgevallen is.
Zo ken je meteen het niveau van onze vakpers hé... trouwens die zien nog steeds roze Olifanten :lol:

Waarom stelt de kritische vakpers ook niet de vraag wat er nieuw is aan Whop/Whoppa behalve de verhoogde snelheid (al het overige bestond voordien ook reeds).
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 maa 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

Momenteel geen info of de upload upgrade ook gaat tellen voor oude Fibernet XL klanten.

Afbeelding
Jack3770
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 06 apr 2011, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

r2504 schreef:
driesve schreef:Eerlijk gezegd verwacht ik ook mensen die overstappen naar Belgacom doordat Telenet weer strenger geworden zijn op het volume
Waar blijft toch die foutieve informatie vandaan komen ? De volume beperkingen zijn nog steeds zoals ze voordien waren.

Whoppa is het equivalent van Fibernet, niet van Fibernet XL (wat een hogere FUP heeft).
Dit slaat toch nergens op!?
Ja, correct als je 't zo simpel bekijkt.
Er was nu eenmaal wel zoiets als het XL pakket. En dan kun je zeggen 'blijf daar dan op' maar dan zit je op een product dat ze uitfaseren en dat in de toekomst geen upgrades meer krijgt.

Het komt er gewoon op neer dat iedereen naar 3P moet, zoniet moet je daar de nadelige gevolgen (hetzij prijs hetzij limieten) van dragen.

Volgend jaar iedereen naar 4P?
tripkip
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 jan 2011, 13:53
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 22 keer

Ze dachten na de King en Kong campagne hiermee ook een enorm successverhaal van te maken.
Maar ze vergeten blijkbaar het een en het ander...
Ik denk nog steeds dat de meeste king en kongers klant zijn geworden door de aantrekkelijke koppelverkoop met een smartphone.
Twee pakketten "King en Kong" aanbieden voor EEN PRODUCT, namelijk mobiele telefonie is prima. En daar hadden ze wel gelijk; de abonnementsformules van King en Kong zijn transparant en eenvoudig.
Maar dat wil niet zeggen dat je zomaar hetzelfde kan doen met DRIE TOTAAL VERSCHILLENDE PRODUCTEN in één pakket aan te bieden aan iedereen. :bang:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

tripkip schreef:Ze dachten na de King en Kong campagne hiermee ook een enorm successverhaal van te maken.
Geen idee wie het briljante idee heeft gehad om het ook met hun internet/telefonie/DTV aanbod te doen... maar wat mij betreft is het een enorme blunder.
tripkip schreef:Ik denk nog steeds dat de meeste king en kongers klant zijn geworden door de aantrekkelijke koppelverkoop met een smartphone.
Niet echt, de prijszetting van King/Kong was gewoon goed (en veel goedkoper dan wat voordien bestond).
tripkip schreef:Maar dat wil niet zeggen dat je zomaar hetzelfde kan doen met DRIE TOTAAL VERSCHILLENDE PRODUCTEN in één pakket aan te bieden aan iedereen. :bang:
Men heeft het veel te simplistisch bekeken... en daarbij is Whop/Whoppa haast identiek hetzelfde als voordien (zij het iets sneller) aan dezelfde prijs (dus niet goedkoper dan wat voordien bestond). Moest het qua prijs gepositioneerd worden onder de prijs van het huidige 2P aanbod dan had men veel kans gehad iedereen richting 3P te trekken (en klanten elders weg te snoepen). Het huidige aanbod en prijszetting gaat volgens mij echter het tegenovergestelde bereiken... mensen gaan naar een provider gaan waar men wel kan "kiezen".
tripkip
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 jan 2011, 13:53
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 22 keer

Jep zoals ik, pak men internet boel en ik stap naar Belgacom (tenminste als ik de huisbaas zo ver krijg het appartement met telefonie te bekabelen).
shevchenko
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 05 jun 2006, 10:26
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Gisteren online mijn fibernet shake omgezet naar whoppa.
Zonet in mijn telenet gekeken en ben dus overgezet naar Internet 120 (Whoppa)

Enkel de snelheid is nog 60, modem /systeem moet blijkbaar nog herstart worden.
Dus nu geen gedoe zoals de vorige keer bij de introductie van hun shakes.

edit:

16u53, modem herstart blijkbaar

Download Speed: 95318 kbps (11914.8 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 3809 kbps (476.1 KB/sec transfer rate)
Latency: 6 ms


edit2: pc opnieuw gestart

Download Speed: 115083 kbps (14385.4 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 3813 kbps (476.6 KB/sec transfer rate)
Latency: 6 ms
BBaarrtt
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 apr 2013, 19:19

Ik heb een diamondshake en daar zit expressnet XL in.

Momenteel heb ik 30 Mbit downstream, 4 Mbit Upstream en fup.

Heb ik het goed voor wanneer ik denk dat ik ga terugvallen op whop ?

Net nu ik plannen heb om een NAS te gaan plaatsen voor eigen cloud-toepassingen, ik had liever een verhoging in de upstream gezien.
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

Ik kom hier ook weer 'binnenvallen' in het heetst van de strijd, blijkbaar...
Dus als ik het goed begrijp, verdwijnt die 250/1250 FUP van fibernet XL?
Je kan deze dus niet meer bestellen, en bestaande klanten gaan over naar Whoppa met een 150/750 ?
Laatst gewijzigd door Sylvester 27 jun 2013, 19:30, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

De comments op hun gesponserde facebook spam waren zalig! :lol:
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Sylvester schreef:Ik kom hier ook weer 'binnenvallen' in het heetst van de strijd, blijkbaar...
Dus als ik het goed begrijp, verdwijnt die 250/1250 FUP van fibernet XL?
Je kan deze dus niet meer bestellen, en bestaande klanten gaan over naar Whoppa met een 150/750 ?
Indien je fibernet XL hebt blijft alles hetzelfde, als nieuwe klant kan je dit niet bestellen.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

"Ik heb een diamondshake en daar zit expressnet XL in.

Momenteel heb ik 30 Mbit downstream, 4 Mbit Upstream en fup.

Heb ik het goed voor wanneer ik denk dat ik ga terugvallen op whop ?"



Nog een Diamondshake, hoeveel betaal je in totaal? Heb je daar nu niet bijna een Whopa voor? (120Mbit/FUP)
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

TiTanium schreef:
Sylvester schreef:Ik kom hier ook weer 'binnenvallen' in het heetst van de strijd, blijkbaar...
Dus als ik het goed begrijp, verdwijnt die 250/1250 FUP van fibernet XL?
Je kan deze dus niet meer bestellen, en bestaande klanten gaan over naar Whoppa met een 150/750 ?
Indien je fibernet XL hebt blijft alles hetzelfde, als nieuwe klant kan je dit niet bestellen.
Ik heb op twitter toch gelezen dat die klanten overgaan naar Whoppa en dus ook naar FUP 150/750.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Fibernetklanten gaan over Fibernet XL niet.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
mattionline
Plus Member
Plus Member
Berichten: 211
Lid geworden op: 10 sep 2011, 14:32
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 10 keer

BBaarrtt schreef: Net nu ik plannen heb om een NAS te gaan plaatsen voor eigen cloud-toepassingen, ik had liever een verhoging in de upstream gezien.
Er gaan geruchten de ronde dat Telenet in september zijn upload zou verhogen.
pm schreef:Momenteel geen info of de upload upgrade ook gaat tellen voor oude Fibernet XL klanten.

Afbeelding
Zou de upload van Whoppa in september dan verhogen naar 8mbps? :-o :-D
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

TiTanium schreef:Fibernetklanten gaan over Fibernet XL niet.
Ik dacht dat alle shakes verdwenen?
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Twitter: https://twitter.com/Telenet/status/349136763274530816
Twitter: https://twitter.com/Telenet/status/349122832682332161 Voila hier kan je het ook vinden :)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Sylvester schreef:Ik dacht dat alle shakes verdwenen?
Ze verdwijnen in die zin dat je ze niet meer zal kunnen bestellen... maar als je vandaag Fibernet XL hebt blijft dit zo (inclusief je volume).
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

ok, dan hebben ze mij verkeerd geïnformeerd.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Laatste "geheime" info:

Mijn laatste info, rechtstreeks van de bron is dat het WEL mogelijk is om een 2P te nemen. Je moet alleen durven vragen, en dreigen met opzeggen en dan kom je uit bij customer relations waar ze die 2P zoals vermeld op de site WEL kunnen geven. Een gewone helpdeskmedewerker/verkoper kan deze niet inboeken. Meer nog, een gewone helpdesk medewerker mag deze 2P NIET telefonisch aan de klant meedelen, enkel als de klant moeilijk begint te doen en geen Whop(pa) wil nemen en dus dreigt om op te zeggen.

Voila, officieel zijn er dus geen 2P.
tripkip
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 jan 2011, 13:53
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 22 keer

Ik heb al 3x gebeld en geen 2P kunnen krijgen.
- Bestaat niet (weigert te kijken naar de pagina)
- Geschokt met het zien van de pagina "ik bel u binnen twee dagen met mpeer info" - nooit terug gebeld
- "De pagina is fout en wordt zo snel mogelijk verwijderd"
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Nog eens bellen, vragen, als je het niet krijgt vragen hoe je het best alles opzegt bij hun en dat je naar Belgacom gaat met alles. Eveneens vermelden dat je dergelijke praktijken onmogelijk kan goedkeuren en dat dit ook vermeld zal worden binnen je vriendenkring.

PS : weldegelijk belgacom vermelden : dat is de enige ISP die ze kennen :-)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Tripkip, nogmaals bellen, dreigen met opzeggen en vragen of je doorgeschakeld kan worden naar customer relations. Zoals ik net al zei, verkopers mogen niet over dat 2P product spreken, ook al bestaat het en weten ze wel waarover het gaat. Ze kunnen het alleen niet inboeken, en ze verdienen er eveneens niets op als ze u niet proberen te overtuigen he.

Edit: de link waar naar werd verwezen is ondertussen offline gehaald... :bang:
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Grappig
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
remus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 dec 2009, 15:05
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 15 keer

Net een heel vriendelijke juffrouw van Telenet aan de lijn gehad nav enkele tweets ivm 2P Whoppa
Ze wist mij te vertellen dat ze hier intern mee bezig waren en in de loop van volgende week er meer over kon zeggen, dan ging ze mij ook terugbellen.
eens benieuwd
Dave_S
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 jul 2010, 10:56

Google cache
http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=be

Klacht indienen bij Economische Inspectie wegens inbreuk op de prijsaanduiding.
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

remus schreef:Net een heel vriendelijke juffrouw van Telenet aan de lijn gehad nav enkele tweets ivm 2P Whoppa
Ze wist mij te vertellen dat ze hier intern mee bezig waren.
Waarschijnlijk hebben ze teveel roze olifanten gezien in Mechelen en ziet men stilletjes aan de blunder in die men heeft begaan.
Whoppa is een lege doos (weeral puur download snelheid)... en de overige aanbiedingen zijn gewoon uit te boot gevallen :bang:
Dave_S schreef:Klacht indienen bij Economische Inspectie wegens inbreuk op de prijsaanduiding.
Dat kan je alléén als je een bestelling hebt geplaatst op het moment dat de pagina online was... en je deze prijs niet hebt gekregen.
Momenteel is de pagina weg en kad je er ook geen aanspraak meer op maken moest je nu iets dergelijks bestellen.
Dave_S
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 jul 2010, 10:56

@r2504
Ik heb besteld toen de pagina nog online stond.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”