Ja in het begin misschien 100x per dag; en daarna 10 a 30 keer dag gedurende de eerste maand.krisken schreef:Om de hoeveel tijd worden die iso's gedownload eigenlijk?
Gezocht: goeie file hosting voor bedrijf
Simultane downloads hér2504 schreef:Mmm... al je klanten hebben dus een 1 GB (of zelfs nog maar 100 Mbit) internet verbindingjustchill schreef:Ja dat zou dan wel nodig zijn; 10 keer sneller; dan heb je die file binnen in zo'n 20-25 minuten.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Een beetje spijtig dan wel dat een colocated server bij fusa standaard 'slechts' beschikt over 100 Mbit , niet ?krisken schreef:Klopt inderdaad, bij OVH zijn die aangesloten op een 100Mbit netwerk. Bij fusa op 1000Mbit. Kan je volledig "vol" trekken.
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Je kan upgraden naar 1Gbit hé
Is gewoon instelling op de router veranderen.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Weet er iemand een goede commandline upload/download test? Dan Kan ik de snelheden die ik haal bij Hetzner.de eens meegeven.
Ook een mooie/goedkope oplossing voor de TS.
edit, dan toch eentje gevonden: upload speed naar speedtest.net mirrors (in MB/sec):
Rack66 (be): Average: 50.62 Mb/s
Vodafone (de): Average: 33.67 Mb/s
Leasweb (nl): Average: 31.21 Mb/s
Ook een mooie/goedkope oplossing voor de TS.
edit, dan toch eentje gevonden: upload speed naar speedtest.net mirrors (in MB/sec):
Rack66 (be): Average: 50.62 Mb/s
Vodafone (de): Average: 33.67 Mb/s
Leasweb (nl): Average: 31.21 Mb/s
Ondertussen al verder ervaring opgedaan;
* Dropbox; config lukte goed, maar we kwamen al snel tegen de dagelijkse limiet van 200 GB / dag - als je daaraan zit, blokkeren ze je links
* Google Drive; config ook vlot, maar nergens te vinden wat de dagelijkse downloadlimiet is..
* Blade-VPS van TransIP; de x8 aangekocht met W8-server. Config lukte vlot en voorlopig staan onze images nu daar. Ik kan downloaden aan bijna 4MB/s
merci voor de tips hier
* Dropbox; config lukte goed, maar we kwamen al snel tegen de dagelijkse limiet van 200 GB / dag - als je daaraan zit, blokkeren ze je links
* Google Drive; config ook vlot, maar nergens te vinden wat de dagelijkse downloadlimiet is..
* Blade-VPS van TransIP; de x8 aangekocht met W8-server. Config lukte vlot en voorlopig staan onze images nu daar. Ik kan downloaden aan bijna 4MB/s
merci voor de tips hier