Telenet Whop en Whoppa (was:Morgen nieuwe formules Telenet?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Dave schreef: Dus zoals je aanhaalt, voor al wie nu al een volledige Fibernet Shake had, is de enige wijziging dat de DL naar 120 Mbps gaat ...
En je vrij downloaden terug naar een harde limiet.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

nu begrijp ik ineens waarom de opvolger van duco zegt dat zijn bedoeling is nie zo zeer nieuwe klanten aan te werven maar de huidige te behouden :banana:
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Ik zie ook ineens dit staan:
"Kan ik mijn huidige HD Digicorder behouden?
Je blijft je HD Digicorder gewoon huren.
Je ziet hem op je aanrekening alleen bij "Digitale tv" staan, in plaats van bij je Shake
Je moet er dus niets voor doen!

Wil je liever een HD Digicorder kopen?
Dat kan. Maar hou er rekening mee dat je je huidige HD Digicorder niet kunt overkopen
De HD Digicorders die we verkopen, zijn nieuw. Wil je je opnames dus niet kwijt? Blijf dan gewoon je HD Digicorder verder huren"

Tot nu toe was het toch niet mogelijk om die aan te kopen?
Dat zou dan nu wel kunnen (een nieuwe dan) ... dat zou verklaren waarom ze de huurprijs vd digicorder zo duidelijk buiten de Whoppa-prijs houden. Hopelijk is de aankoopprijs niet gigantisch, dan zou je daar ook nog wel een besparing op termijn mee kunnen doen ... al gaan die dingen wel eens kapot natuurlijk (allicht buiten garantie dan). Vandaar dat de terugverdientijd toch niet veel langer dan 2 jaar ofzo mag zijn, anders heb je toch een risico ...
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

selder schreef:
Dave schreef: Dus zoals je aanhaalt, voor al wie nu al een volledige Fibernet Shake had, is de enige wijziging dat de DL naar 120 Mbps gaat ...
En je vrij downloaden terug naar een harde limiet.
Erm, neen helemaal niet. Vrij Download blijft gewoon Vrij Downloaden. Want je gaat van Fibernet Shake naar Whoppa, niet naar Whop, en dat aan dezelfde €71.70. Het is een ander verhaal voor shakes die geen telefonie erbij hadden. En voor de Fibernet XL Shake is het ook een achteruitgang (120/4 ipv 120/5) welliswaar tegen een lagere prijs.
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

selder schreef:En je vrij downloaden terug naar een harde limiet.
Da's toch alleen bij Internet 60, toch niet bij de 120 ... (ik had het alleen over de volle Fibernet Shake, die wordt automatisch 120 en dus nog steeds FUP).
t-town
Premium Member
Premium Member
Berichten: 527
Lid geworden op: 08 mei 2006, 19:56
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 22 keer

Kost van een nieuwe HD digicorder: 249.99 EUR.
Terugverdientijd: 30 maanden :lol:
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Ja, inderdaad, my bad. Ik had 'whop' gelezen. Wat een stomme namen ook, toch?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Volgens mij is er bij Whop ook geen harde downloadlimiet... Enfin ik zie dat toch niet staan (bij zowel Whop als Whoppa zie ik geen downloadlimiet staan, dus vrij downloaden als ik zo redeneer). Dat zou het voordeel kunnen zijn als je een 3P neemt bij TN.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Whop - Downloadlimiet: 100 GB
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Waar staat dat? Ik zie dat dus nergens staan... :oops:
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

t-town schreef:Kost van een nieuwe HD digicorder: 249.99 EUR.
Terugverdientijd: 30 maanden :lol:
Ja, dat vind ik op het randje, risico dat die na 2 jaar defect is en dan heb je verlies ...
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Wat zit er allemaal in Whop?

Overal simultaan surfplezier

Downloadsnelheid: 60 Mbps z
Uploadsnelheid: 3 Mbps z
Downloadlimiet: 100 GB z
Wi-Free inbegrepen z
Aantal mailboxen: 2 x 5 GB
Webruimte: 50 MB
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Vaganzza schreef:Waar staat dat? Ik zie dat dus nergens staan... :oops:
Bijlagen
Screen Shot 2013-06-24 at 10.23.03.png
(80.49 KiB) 16 keer gedownload
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Dit is wel een enorme teleurstelling... Als basic internet klant met tv blijft alles bij het oude, overstappen naar 60 Mbit is te duur voor wat het is... Ook al zit het kabelabo er nu bij inbegrepen, dan nog is het duurder dan wat ik nu betaal. (13,5 euro om precies te zijn, enkel en alleen om meer download te hebben)

De huidige fibernet klanten zouden ook gek zijn om over te stappen naar de Whop formule en zo hun fup verliezen en terugvallen op een zeer magere 100 gig volume per maand.

Zag net een reactie op facebook... Moet je een verstandelijke beperking hebben om bij Telenet marketing te werken?
tripkip
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 jan 2011, 13:53
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 22 keer

Wat Whop downloadlimiet 100GB? Dat geloof ik niet.

Update
Gvd. dat is gewoon crimineel. :bang:
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Sorry gasten, maar graag een linkje naar wat jullie daar vinden. Want dat zou op zijn minst hier mogen staan (wat dus niet het geval is):

http://telenet.be/nl/alles-in-een/whop
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
tripkip
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 jan 2011, 13:53
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 22 keer

Klik op "Wat zit er allemaal in Whop?".
Blackwidow
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 maa 2010, 14:14
Bedankt: 4 keer

Ik merk een kleine verbetering op met m'n huidig abonnement?!
De prijs die ik nu betaal is 71.7, met Whoppa zal ik 71.7€ betalen. Mijn down- en uploadsnelheid zal iets verhogen dus.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ok gevonden, wel straf dat ze dit niet eerder vermelden! Nu ik kom wel goed toe met 100 GB, maar toch niet netjes dat het niet in het begin staat.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Blackwidow
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 maa 2010, 14:14
Bedankt: 4 keer

En blijkbaar wordt iedereen gewoon automatisch overgeschakeld ? Dit staat bij mij op de site : "Ten laatste 15 oktober maken we je helemaal Whoppa!
We houden je persoonlijk op de hoogte wanneer je wordt omgeschakeld."

Kan ik evengoed nu me al laten overschakelen, direct dubbele snelheid
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Allez, terug naar expressnet tijden dus... 100Gb?? Is dat het resultaat van de nieuwe libertyglobal wind die in Mechelen waait?
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
stevenvs
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 feb 2013, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 11 keer

Petervanakelyen schreef:
remus schreef: Volgens mij zetten ze niemand automatisch over hoor
Enkel als je via mijn telenet zelf kies om overgezet te worden
Het staat nochtans op hun site:
Bij de lancering van Whop en Whoppa wilden we ook onze bestaande klanten laten genieten van het nieuwe en betere abonnement.

Je internetabonnement wordt beter. Lees meer
Je betaalt in totaal evenveel. Lees meer

Daarom zetten we onze bestaande klanten automatisch over. Het is dus niet mogelijk om je huidige Shake te behouden. Maar wees gerust: met onze Alles-in-één formule geniet je van het beste van Telenet tegen de beste prijs!
ToMiKoN schreef:Leve het duopoli! :bang:

Ik stel voor dat Userbase een artikel maakt met als titel "Telenet voert datalimieten weer in en verlaagte snelheid upload! Veel sites zullen dat wel overnemen.
Hopelijk ontploft de campagne dan in Telenet's gezicht.
Ik ben voor!

Ik ben tegen :-D

Ik betaal nu 13.50€ voor mijn kabel abo en 56.50€ voor mijn Fibernet shake dus totaal 70€ maar omdat telenet de naam van hum packs gaat veranderen zal ik dus 1.70€ extra moeten betalen voor gewoon verhoging van de d/l snelheid waar ik niet mee ben want al mijn pc's zijn draadloos verbonden :evil:

En het probleem is dat VDSL bij mij nog niet beschikbaar is.
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer

BTW, de specs van de business abo's worden ook geupdate:

http://business.telenet.be/nl/small/sha ... -telefonie

Business M van 60 naar 80 Mbps
Business L van 80 naar 120 Mbps
Business XL van 120 naar 150 Mbps

Wel pas vanaf september. De volumes, upload en andere specs blijven wel hetzelfde.
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

stevenvs schreef:Ik betaal nu 13.50€ voor mijn kabel abo en 56.50€ voor mijn Fibernet shake dus totaal 70€ maar omdat telenet de naam van hum packs gaat veranderen zal ik dus 1.70€ extra moeten betalen voor gewoon verhoging van de d/l snelheid waar ik niet mee ben want al mijn pc's zijn draadloos verbonden :evil:
En het probleem is dat VDSL bij mij nog niet beschikbaar is.
Inderdaad, ik snap het ook niet 100% ... net zoals jij betaal ik nu ook 13.50 + 56.50€ en tegelijk beweren ze dat voor mij de prijs niet omhoog gaat, hoe ze dat rijmen met die 71.70€ zie ik ook niet goed in!?
wbarrea
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 feb 2006, 16:06

Er staat toch dat het een maximum bedrag is? Mensen uit bvb Interkabel gebied betalen inderdaad minder.
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

aha, ja zal wel, kwestie van het allemaal duidelijk & transparant en zo te houden ...
elmariachi2920
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 08 aug 2011, 17:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

er wordt echter geen overzicht gegeven van de exacte bedragen wat ik toch niet transparant vind...
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Hoe snel zouden die 10 BBQ'ers in die reclame aan een dataverbruik van 250 gigabyte zitten? Tegen 120 Mbps worden ze al na 5 uur als grootverbuiker gekwalificeerd. :eek:
De rest van de maand kunnen ze dan nog aan een snelheid van 1 Mbps BBQ'en?

Als je dan de claims in de reclame van Telenet leest, is het weer een mooi staaltje misleidende marketing:
Altijd even snel, zelfs als je met meerderen tegelijk surft, ook als je ondertussen Digitale tv kijkt.
Ha! Dé ontkenning van Telenet Netwerk Beheer, verlaagde snelheid bestaat niet meer want 't internet is altijd even snel. :eek:
Steeds de snelste toegang tot het internet in België. Vandaag en morgen.
Ha! Dé ontkenning dat internet tweerichtingsverkeer is. Uploaden bestaat niet! Kuch, VDSL2.
Met Internet 120 kan je elke maand een onbeperkte hoeveelheid informatie up- en downloaden.
Ha! Nog maar eens dé ontkenning van Telenet Netwerk Beheer en het legertje datagedupeerden dat steeds groter wordt en noodgedwongen naar VDSL2 moet overschakelen.

bron: http://telenet.be/nl/internet/internet-120 http://klantenservice.telenet.be/conten ... werkbeheer
euromusic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 03 feb 2013, 10:40
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 9 keer

Ik denk dat we weer eens een of andere petitie moeten starten om deze rommel op te lossen.. Komaan, ik zit over mijn limiet als ik 8 uur aan max snelheid download.. (En Woppa op zelfs 4 uur al..)
Blackwidow
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 maa 2010, 14:14
Bedankt: 4 keer

Heb zelf nog niet veel problemen ondervonden van grootverbruiker... en ik heb maandelijks ongeveer 200 à 300Gb. Kwestie van af en toe snachts eens iets te downloaden ipv altijd in piek
Ik vind het een belachelijke naam, maar voor mij verandert er dus echt niets. Ik blijf 71.7€ betalen (zoals ik ook al deed de laatste vijf maanden) en m'n snelheid verhoogt. En aangezien nu volgens mij nog méér mensen zonder limiet gaan zitten, zal het gemiddelde verbruik hoger liggen, hetgeen dan weer zorgt dat grootverbruikers in principe ook méér kunnen downloaden.
Gebruikersavatar
beele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:27
Twitter: MrBeele
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Gaan ze nu de mensen die enkel internet (fibernet 60mbit) ook automatisch omzetten (wil ik niet, wil FUP houden)?
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Mijn abonnement wordt automatisch aangepast naar Whop/Whoppa. Wat als ik dat niet wil?

Bij de lancering van Whop en Whoppa wilden we ook onze bestaande klanten laten genieten van het nieuwe en betere abonnement.

Je internetabonnement wordt beter. Lees meer
Je betaalt in totaal evenveel. Lees meer

Daarom zetten we onze bestaande klanten automatisch over. Het is dus niet mogelijk om je huidige Shake te behouden. Maar wees gerust: met onze Alles-in-één formule geniet je van het beste van Telenet tegen de beste prijs!

http://telenet.be/nl/alles-in-een/whoppa
Blackwidow
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 maa 2010, 14:14
Bedankt: 4 keer

Vanaf nu kan je ook je gemiddelde snelheid bekijken in je regio. Daar staat dat internet-piekuren tussen 19u & 23u is ?! Zouden ze dit ook veranderen? Nu is piek toch al in de (late) namiddag ?!

http://klantenservice.telenet.be/conten ... gasearch=1
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

euromusic schreef:Ik denk dat we weer eens een of andere petitie moeten starten om deze rommel op te lossen.. Komaan, ik zit over mijn limiet als ik 8 uur aan max snelheid download.. (En Woppa op zelfs 4 uur al..)
Een petitie tegen de Liberty Global-wind die nu in Mechelen waait? Jouw stapeltje handtekeningen zal gewoon wegwaaien hoor. De enige taal die Liberty Global spreekt is de taal van het geld, met andere woorden: betaal vanaf morgen geen euro meer aan Telenet en deze rommel zal vanzelf oplossen.
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

WAAROM geven ze ons in hemelsnaam 150Mbit als ze tegen oktober iedereen terug gaan omzetten naar Whoppa 120Mbit.
alles is beter my ***. upload is nu 5Mbi. Gaat terug 4 worden ofwat :(
euromusic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 03 feb 2013, 10:40
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 9 keer

raf1 schreef:
euromusic schreef:Ik denk dat we weer eens een of andere petitie moeten starten om deze rommel op te lossen.. Komaan, ik zit over mijn limiet als ik 8 uur aan max snelheid download.. (En Woppa op zelfs 4 uur al..)
Een petitie tegen de Liberty Global-wind die nu in Mechelen waait? Jouw stapeltje handtekeningen zal gewoon wegwaaien hoor. De enige taal die Liberty Global spreekt is de taal van het geld, met andere woorden: betaal vanaf morgen geen euro meer aan Telenet en deze rommel zal vanzelf oplossen.
Makkelijker gezegd dan gedaan, wij hebben hier nauwelijks ADSL, laat staan VDSL2. Moest het kunnen schakel ik direct over, mja..
lirec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 524
Lid geworden op: 03 aug 2010, 14:43
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 82 keer

Ik krijg het gevoel dat telenet dezelfde achterlijke marketing-adviseurs gebruikt als Mobistar. Het recept:

Zoek belachelijke namen: whop/whoppa <=> dolfijn/eekhoorn/kangoeroe/panter.
Geef weinig voor veel geld maar probeer de consument toch te overtuigen dat het een vooruitgang is.
Verpak/verbloem de achteruitgang voor huidige klanten met goedklinkende slogans die eigenlijk nergens op slaan.

Nog heel even en we willen Duco nog terughebben ook :bang:
Laatst gewijzigd door lirec 24 jun 2013, 11:21, in totaal 1 gewijzigd.
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Same here, De nieuwe ROP staat al een half jaar te blinken voor mijn deur, maar nog steeds geen VDSL beschikbaar, enkel adsl aan 2Mbit (vermoedelijk is de fiber nog niet aangesloten). Eens VDSL hier actief is stap ik direct over!
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Nr10
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:25
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 16 keer

Olifanten, dikker, doller, ... Ze draaien de mensen geen rad voor het ogen maar een hele kermis/circus in dit geval.

Zelfs al verandert er voor mij niets (Fibernet Shake) ben ik toch wel vrij geschrokken van het feit dat ze denken dat ze hier gewoon mee weg zouden kunnen komen? Qua bedrijfsethiek naar de klanten toe is dit beneden alle peil.

Hoe kan je anno 2013 nog uberhaupt een terugschroeving van de specs verantwoorden? Ik hoor ze al lachen op Tweakers ...
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

stevenvs schreef: Ik betaal nu 13.50€ voor mijn kabel abo en 56.50€ voor mijn Fibernet shake dus totaal 70€ maar omdat telenet de naam van hum packs gaat veranderen zal ik dus 1.70€ extra moeten betalen voor gewoon verhoging van de d/l snelheid waar ik niet mee ben want al mijn pc's zijn draadloos verbonden :evil:
Op Twitter zie ik gelijkaardige reacties. Ik vraag me af hoe het komt dat jullie €70 betalen voor jullie Fibernet Shake terwijl ik gewoon al €71.70 betaalde... :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”