Freevoipdeal
-
- Premium Member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 30 apr 2007, 17:23
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 12 keer
Sinds vandaag problemen om te bellen naar vaste nummers met freevoipdeal.
Wanneer men naar iemand belt hoort men langs de andere niets,zelf hoor je alles wat gezegd wordt.
Heeft nog iemand door problemen mee?
Wanneer men naar iemand belt hoort men langs de andere niets,zelf hoor je alles wat gezegd wordt.
Heeft nog iemand door problemen mee?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
had daarnet hetzelfde aan de hand, wel met een andere betamaxcloon
terug oké na fritzbox reset
terug oké na fritzbox reset
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Goed.
Ik heb er tot op heden geen enkel probleem mee ondervonden.
Ik heb er tot op heden geen enkel probleem mee ondervonden.
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik heb af en toe gesprekken met storing. Dan moet ik opnieuw bellen en is alles ok. Vaker dan met internetcalls, lijkt me. Maar voor de prijs neem ik het erbij.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Wat meer feedback. Niet zo tevreden over fvd. Vaak komt mijn nummer niet mee en ziet men die dus niet. Ofwel is het een verkeerd nr (0085xxx). Soms valt het uit, soms is kwaliteit niet zo goed. Ga de 4 maanden uitdoen, daarna terug naar inetcalls, denk ik.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Bij mij wordt mijn nummer ook niet altijd mee gegeven.
Getest met enkele seconden tussentijd:
Als ik naar mijn GSM nummer belde, kreeg ik het nummer niet te zien.
Belde ik naar mijn vrouw haar GSM, kreeg ze het nummer wel te zien.
Bij een tante van mijn vrouw werd het nummer ook niet weergegeven.
De dag later werd het op al die GSM nummer opnieuw weergegeven.
Ik had me nog niet bedacht dat het aan FVD zou kunnen liggen.
Ik dacht dat het aan de GSM-provider lag
Getest met enkele seconden tussentijd:
Als ik naar mijn GSM nummer belde, kreeg ik het nummer niet te zien.
Belde ik naar mijn vrouw haar GSM, kreeg ze het nummer wel te zien.
Bij een tante van mijn vrouw werd het nummer ook niet weergegeven.
De dag later werd het op al die GSM nummer opnieuw weergegeven.
Ik had me nog niet bedacht dat het aan FVD zou kunnen liggen.
Ik dacht dat het aan de GSM-provider lag
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Dubbele post, maar sinds enkele maanden is de kwaliteit veel verbeterd bij FVD. Totaal geen klagen meer over.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 13 keer
semi topic hijack maar soit
iemand die exact weet hoeveel een callback gesprek kost bij freevoipdeal? Ik vind da nergens op hun site.
Of er dus sprake is van een connectiekost enzoverder.
dankt
iemand die exact weet hoeveel een callback gesprek kost bij freevoipdeal? Ik vind da nergens op hun site.
Of er dus sprake is van een connectiekost enzoverder.
dankt
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Er is nergens sprake van een set-up kost. Je betaalt gewoon de 2 verbindingen denk ik.Costs for calling your phone number and the destination number are settled via your FreeVoipDeal account. You pay the regular FreeVoipDeal rates as advertised on this website.
bron: http://www.freevoipdeal.com/instructions/phone_to_phone
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Callback van GSM naar GSM:
- afgerekend per minuut
- €0,01 per minuut
- €0,039 connectiekost
Ik veronderstel dat een callback van vaste lijn naar GSM €0,005 per minuut is als je nog freedays hebt.
- afgerekend per minuut
- €0,01 per minuut
- €0,039 connectiekost
Ik veronderstel dat een callback van vaste lijn naar GSM €0,005 per minuut is als je nog freedays hebt.
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Ja en nee.
Je laadt uw account op naar €10. Bij het opladen worden kosten aangerekend en dat verschilt nogal. Bij de ene is dat 23%, bij de andere 10% of nog minder?
Dus reken ik met wat er netto wordt opgeladen...
Je laadt uw account op naar €10. Bij het opladen worden kosten aangerekend en dat verschilt nogal. Bij de ene is dat 23%, bij de andere 10% of nog minder?
Dus reken ik met wat er netto wordt opgeladen...
-
- Plus Member
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 25 mei 2010, 12:39
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 4 keer
Jullie spreken van verschillende prijzen bij verschillende resellers. Waar, zonder specifiek reclame te maken, kan je dan nog je FVD-rekening bijladen, behalve dan via de website van FVD zelf?
Bedankt en groetjes
Guy
Bedankt en groetjes
Guy
-
- Premium Member
- Berichten: 605
- Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
- Contacteer:
@guy-pc: Die resellers vind je via de FVD-website zelf (eenmaal ingelogt ==> tabblad buy ==> local resellers [en dan op next klikken]).
Aangezien er hier nog al "reclame" voor gemaakt is: ikzelf gebruik ook steeds dellmont_belgium (10.75EUR voor 10EUR krediet, hoe dat kan ivm BTW begrijp ik zelf niet volledig).
Printscreen maken van je overschrijving + mailen naar [email protected] en het krediet staat binnen de kortste keren op je account.
Aangezien er hier nog al "reclame" voor gemaakt is: ikzelf gebruik ook steeds dellmont_belgium (10.75EUR voor 10EUR krediet, hoe dat kan ivm BTW begrijp ik zelf niet volledig).
Printscreen maken van je overschrijving + mailen naar [email protected] en het krediet staat binnen de kortste keren op je account.
-
- Premium Member
- Berichten: 484
- Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 41 keer
Ben zeer tevreden over deze reseller voor alle Delmont klonen:
http://www.ckvoip.biz/
Je kan via een bank in Belgie 11€ overschrijven voor 10€ krediet.
Je stuurt hun een mail met een screenshot van de overschrijving
en binnen de 5 minuten heb je het krediet op je Delmont-account.
Overschrijving naar:
J Kingdom
IBAN IE60AIBK93116011239060
BIC/SWIFT AIBKIE2D
en daarna email:
[email protected] containing the information requested below:
1. Your Voip Account Username.*
2. The Euro amount you transferred.
3. Your Voip Brand Name. (see list)
4. Proof of payment.** (screen copy of the completed transaction or
your Banks email transfer confirmation receipt)
http://www.ckvoip.biz/
Je kan via een bank in Belgie 11€ overschrijven voor 10€ krediet.
Je stuurt hun een mail met een screenshot van de overschrijving
en binnen de 5 minuten heb je het krediet op je Delmont-account.
Overschrijving naar:
J Kingdom
IBAN IE60AIBK93116011239060
BIC/SWIFT AIBKIE2D
en daarna email:
[email protected] containing the information requested below:
1. Your Voip Account Username.*
2. The Euro amount you transferred.
3. Your Voip Brand Name. (see list)
4. Proof of payment.** (screen copy of the completed transaction or
your Banks email transfer confirmation receipt)
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Hoewel die boss.voip hier veel positieve reclame krijgt, blijf ik het louche vinden: screenshot van een betaling doorsturen, alsof Photoshop niet bestaat?
Ik gebruik betaling met Bancontact en dat kost €11,66, nog steeds minder dan 12,36 via Paypal .
Ik gebruik betaling met Bancontact en dat kost €11,66, nog steeds minder dan 12,36 via Paypal .
-
- Plus Member
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 25 mei 2010, 12:39
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 4 keer
Volgens mij is 10,75 euro nog altijd minder dan 11,66 euro!
Bovendien: jij bewijst door middel van een schermafdruk dat JIJ betaald hebt en daarna krijg jij het beltegoed!
Dus: waar is het probleem?
Bovendien: jij bewijst door middel van een schermafdruk dat JIJ betaald hebt en daarna krijg jij het beltegoed!
Dus: waar is het probleem?
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Die screenshot van de betaling vind ik niet zo louche: dit is gewoon iemand die veel vertrouwen heeft in zijn klanten (zijn risico is ook maar 10€ ...).heist_175 schreef:Hoewel die boss.voip hier veel positieve reclame krijgt, blijf ik het louche vinden: screenshot van een betaling doorsturen, alsof Photoshop niet bestaat?
Deze reseller heeft zich zelf dus geregistreerd met een buiten europees adres, betaalt dus geen BTW, en verkoopt van "daar" naar Belgische klanten!!!2Flip schreef:ikzelf gebruik ook steeds dellmont_belgium (10.75EUR voor 10EUR krediet, hoe dat kan ivm BTW begrijp ik zelf niet volledig).
Dat is dus wel louche (BTW ontduiking ??)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
guy-pc +1
Hij kent U niet, en hij vertrouwt U met een screenshot door te sturen!
@philippe_d
Ik denk dat hij meerdere aanvragen krijgt/min. zo groot zal die winstmarge niet zijn! Dus 'maar' 10 € is relatief als je van de 100 aanvragen 5 bedriegers hebt zoals heist_175 het mooi omschrijft: "die "photoshoppen"
Zo krijg jij quasi ONMIDDELLIJK uw belkrediet opgeladen! Nee, jij (heist_175) zou liever hebben dat hij wacht tot het geld op zijn rekening staat en als hij 5 dagen later ff tijd heeft z'n rekeningen te checken, dan uw belkrediet activeren? 't zou dan ook weer niet goed zijn wss.
begrijpe wie kan
Hij kent U niet, en hij vertrouwt U met een screenshot door te sturen!
@philippe_d
Ik denk dat hij meerdere aanvragen krijgt/min. zo groot zal die winstmarge niet zijn! Dus 'maar' 10 € is relatief als je van de 100 aanvragen 5 bedriegers hebt zoals heist_175 het mooi omschrijft: "die "photoshoppen"
Zo krijg jij quasi ONMIDDELLIJK uw belkrediet opgeladen! Nee, jij (heist_175) zou liever hebben dat hij wacht tot het geld op zijn rekening staat en als hij 5 dagen later ff tijd heeft z'n rekeningen te checken, dan uw belkrediet activeren? 't zou dan ook weer niet goed zijn wss.
begrijpe wie kan
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Er zijn ondertussen een heel aantal providers die gelijkaardige tarieven hanteren:
Voor landline is dat nog eens 50% goedkoper dan FVD, maar bij FVD krijg je wel freedaysBelgium (Landline) SuperDeal!** $ 0.005
Belgium (Mobile) SuperDeal!** $ 0.005
-
- Pro Member
- Berichten: 298
- Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
- Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
- Bedankt: 4 keer
Inderdaad bij vaste lijn goedkoper dan FreevoipDeal, maar ze hebben wel allemaal een connectie setup kost voor zowel mobiel/vaste lijn. Bij FreevoipDeal is deze nog altijd niet aanwezig. Maar een stap in de goeie richting .
All calls are subject to a 0.039 US Dollar connection fee.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Sinds enkele dagen heeft mijn vrouw problemen met de callback van FVP.
Zij hoort de andere kant wel, maar de andere kant hoort haar niet.
Zijn er nog mensen die dit ervaren hebben?
Zij hoort de andere kant wel, maar de andere kant hoort haar niet.
Zijn er nog mensen die dit ervaren hebben?
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
mijn eerste gedacht : een niet correct ingestelde port forward oid?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Plus Member
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 25 mei 2010, 12:39
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 4 keer
Hallo johcla
Ik werd net door Philippe attent gemaakt op jouw probleem.
Hier http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 20#p497903 vind je een beschrijving van ons probleem, dat gedeeltelijk gelijkaardig is aan dat van jou.
Mijn vraag: wat zouden we daaraan kunnen doen als oplossing?
Groetjes
Guy
Ik werd net door Philippe attent gemaakt op jouw probleem.
Hier http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 20#p497903 vind je een beschrijving van ons probleem, dat gedeeltelijk gelijkaardig is aan dat van jou.
Mijn vraag: wat zouden we daaraan kunnen doen als oplossing?
Groetjes
Guy
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Straffer nog: bovenstaande rates zijn in USD, in EUR komt dat op €0,004 per minuut, zowel mobiel als fix.heist_175 schreef:Er zijn ondertussen een heel aantal providers die gelijkaardige tarieven hanteren:Voor landline is dat nog eens 50% goedkoper dan FVD, maar bij FVD krijg je wel freedaysBelgium (Landline) SuperDeal!** $ 0.005
Belgium (Mobile) SuperDeal!** $ 0.005
Zelfs met de connectiekost erbij, komt dat voor mij (obv mijn ge/verbruik) beter uit
FreeVoipDeal 10 maanden: €12,05
VOIPSmash 10 maanden: €10,5
-
- Pro Member
- Berichten: 298
- Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
- Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
- Bedankt: 4 keer
Hangt inderdaad enorm veel af van je eigen gebruikspatroon: verhouding GSM/vaste lijn, lengte gesprek, herlaadcyclus (veel herladen = altijd freedays, niet veel herladen = amper freedays).
Een ding staat vast, ze zijn allemaal zeer goedkoop.
Een ding staat vast, ze zijn allemaal zeer goedkoop.