[Generation Connect] Nieuw: herladen voor € 20 via m-banxafe

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Goed nieuws voor mensen met Generation Connect!

Ik heb ontdekt dat het vanaf nu mogelijk is om voor € 20 te herladen via m-banxafe (dus via je eigen telefoon).
Uiteraard moet je m-banxafe eerst activeren. Tijdens de activatie moet je een pincode kiezen.
Nadien kan je voor € 20 herladen via de code #124*20#. Je pincode zal dan gevraagd worden, waarna je kaart onmiddellijk herladen is en het bedrag van je bankrekening wordt afgeschreven.

N.B.: In het Pay&GoMenu zal je het herlaadbedrag van € 20 niet terugvinden. Misschien zal dat nog wel komen op nieuwe simkaarten.
Laatst gewijzigd door nickz 07 sep 2013, 13:36, in totaal 2 gewijzigd.
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

De Hello app op iOS laat het sinds de update van gisteren ook toe om te herladen, ook voor €20.

Voor android weet ik het niet.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Inderdaad, ik heb het gezien, maar dan moet je kiezen tussen Visa, Mastercard en Bancontact, en zal je dus wel een kaartlezer/digipass nodig hebben om de betaling te doen.

Het voordeel van m-banxafe is dat je dit eender waar (zelfs in het buitenland) kunt gebruiken en je enkel je pincode moet ingeven. Er is ook geen internetverbinding nodig (handig als je bent vergeten te herladen en je mobiel internet geblokkeerd is).
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Wat zou de "Uw m-banxafe-referentie" zijn dan?

Ah nevermind, verwarrende uitleg in het begin :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Indien je geen webbanking hebt bij één van de ondersteunde banken (FORTIS, DEXIA, ING, KBC, CBC, AXA, Argenta, VDK), dan kan je de activering ook voltooien aan een geldautomaat van Banksys. Dit zijn dus niet de automaten in de bankkantoren zelf, maar de oude Banksys-automaten met een zwart scherm met knoppen naast (als je die nog ergens vindt), of nieuwere automaten van een bank, waar wel op staat "powered by Banksys" en die de klassieke witte ticketjes afdrukken (bv. de ING-automaat in shopping Gent Zuid). Op die automaten is er een menu "GSM-diensten".
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer

nickz schreef:Indien je geen webbanking hebt bij één van de ondersteunde banken (FORTIS, DEXIA, ING, KBC, CBC, AXA, Argenta, VDK), dan kan je de activering ook voltooien aan een geldautomaat van Banksys. Dit zijn dus niet de automaten in de bankkantoren zelf, maar de oude Banksys-automaten met een zwart scherm met knoppen naast (als je die nog ergens vindt), of nieuwere automaten van een bank, waar wel op staat "powered by Banksys" en die de klassieke witte ticketjes afdrukken (bv. de ING-automaat in shopping Gent Zuid). Op die automaten is er een menu "GSM-diensten".
Of in een Belgacom/Proximus Shop kunnen ze m-banxafe ook activeren. Hebt ge alleen die referentie (vind ge onder simapps menu, m-banxafe, "mijn referentie") en uw bankkaart nodig.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Die oude automaten met zwarte schermen en groene letters vind je inderdaad nergens meer vermoed ik. Bedankt voor die tip van gent-zuid, is vlakbij :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Ik geloof dat ik er begin dit jaar zo nog één gezien heb in Oostende, maar ze zijn inderdaad erg zeldzaam geworden :-D

Afbeelding
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Nostalgisch :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

Op het Muntplein in Brussel, naast de Free Record Shop (is dat het oude shopping center?) staat er ook nog enen binnen.
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

Argenta kantoren hebben banksys automaten (wel de modernere versie maar het zijn effectief banksys terminals)
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Gebruikersavatar
gr@g
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 12 dec 2012, 20:21
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

kan ik m-banxafe activeren op m'n phone? ;-)

sent from my gt-i9100 using xda premium
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Spijtig dat Deutsche bank geen m-banxafe ondersteund :(
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

gr@g schreef:kan ik m-banxafe activeren op m'n phone? ;-)

sent from my gt-i9100 using xda premium
'Instellingen' > 'Telefoon' > 'Simapps'. Als daar zou 'ProxiMenu' zou staan, dan moet je eerst 'Opties' > 'Pay&Go aan/uit' kiezen.
silencer schreef:Spijtig dat Deutsche bank geen m-banxafe ondersteund :(
M-banxafe werkt via elke Bancontact-kaart. Eens geactiveerd, gaan de betalingen via de systemen van Banksys en worden ze aan je bank doorgerekend zoals betalingen met je bankkaart. Nogmaals:
nickz schreef:Indien je geen webbanking hebt bij één van de ondersteunde banken (FORTIS, DEXIA, ING, KBC, CBC, AXA, Argenta, VDK), dan kan je de activering ook voltooien aan een geldautomaat van Banksys. Dit zijn dus niet de automaten in de bankkantoren zelf, maar de oude Banksys-automaten met een zwart scherm met knoppen naast (als je die nog ergens vindt), of nieuwere automaten van een bank, waar wel op staat "powered by Banksys" en die de klassieke witte ticketjes afdrukken (bv. de ING-automaat in shopping Gent Zuid). Op die automaten is er een menu "GSM-diensten".
Gebruikersavatar
gr@g
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 12 dec 2012, 20:21
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik heb een activatie code voor m-banxafe, maar weet niet waar ik nu dat moet activeren? :cry:
Is er geen website om dit verder te activeren?
Of ben ik verplicht naar een Proximus shop te gaan?

sent from my gt-i9100 using xda premium
koach
Pro Member
Pro Member
Berichten: 307
Lid geworden op: 13 aug 2011, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 10 keer

nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

gr@g schreef:Ik heb een activatie code voor m-banxafe, maar weet niet waar ik nu dat moet activeren? :cry:
Is er geen website om dit verder te activeren?
Of ben ik verplicht naar een Proximus shop te gaan?
Er zijn drie mogelijkheden:
1) Via https://start.m-banxafe.be/?lang=ja&tid=01015911
Voorwaarde: ingeschreven zijn bij de dienst Web Banking van een van de volgende banken: FORTIS, DEXIA, ING, KBC, CBC, AXA, Argenta, VDK.
2) Via een geldautomaat (enkel een Banksys-automaat, Self-automaten hebben het menu "GSM-diensten" niet)
3) Via een Belgacom-center

NB: als je dit topic wat beter had gelezen en in de eerste post op 'activeren' had geklikt dan had je dit waarschijnlijk niet moeten vragen...
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Ik heb een nieuwe bankkaart (zelfde bankrekeningnummer, maar een nieuwer bankkaartnummer).
Het is me niet helemaal duidelijk bij wie ik deze nieuwe bankkaart moet laten "activeren", is dat nu bij de Bank of bij Proximus?
Op de website van m-banxafe vind ik het in ieder geval al niet...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Bij proximus
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Ik heb ook al een tijdje een nieuwe bankkaart (van KBC) omdat de oude was vervallen. De nieuwe kaart heeft hetzelfde kaartnummer, maar een latere vervaldatum. Ik heb m-banxafe niet opnieuw moeten activeren.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Yep, er is geen probleem als je niet van bankkaartnummer veranderd...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 14 keer

Véél interessanter volgens mij: Beobank Belgacom World Mastercard aanvragen: geeft 5% korting op Proximus/Belgacom uitgaven (+ 1% op de rest).
20 euro kost dan maar 19 euro.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

fryelectro schreef:Argenta kantoren hebben banksys automaten (wel de modernere versie maar het zijn effectief banksys terminals)
Werkt hier niet !
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

nickz schreef:Indien je geen webbanking hebt bij één van de ondersteunde banken (FORTIS, DEXIA, ING, KBC, CBC, AXA, Argenta, VDK), dan kan je de activering ook voltooien aan een geldautomaat van Banksys. Dit zijn dus niet de automaten in de bankkantoren zelf, maar de oude Banksys-automaten met een zwart scherm met knoppen naast (als je die nog ergens vindt), of nieuwere automaten van een bank, waar wel op staat "powered by Banksys" en die de klassieke witte ticketjes afdrukken (bv. de ING-automaat in shopping Gent Zuid). Op die automaten is er een menu "GSM-diensten".
Weet je nog zo'n automaten staan in Oost-Vlaanderen (zit veel op de baan voor mn werk) ?
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

Als het effectief met die van Argenta lukt (omdat dat banksys automaten zijn) kan je eens zoeken op volgende URL:

http://www.argenta.be/nl/kantoren/default.aspx

ATM aanvinken en dan je postcode ingeven en op GO klikken :)
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Het ING kantoor op de Kouter in Gent heeft ook nog een Banksys-terminal dacht ik. Voor de rest weet ik er geen zijn in Oost-Vlaanderen. Normaal kan je de activering ook laten doen in een Belgacom Center dacht ik. De (eventuele) wachttijden moet je er dan wel bijnemen :P

Sent from my Xperia Z using Tapatalk
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

fryelectro schreef:Als het effectief met die van Argenta lukt (omdat dat banksys automaten zijn) kan je eens zoeken op volgende URL:

http://www.argenta.be/nl/kantoren/default.aspx

ATM aanvinken en dan je postcode ingeven en op GO klikken :)
Werkt niet, ing idem (@ mijn gemeente)
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Mijn probleem is nog niet opgelost. Ik ben dus van bankkaartnummer veranderd (niet van rekeningnummer uiteraard).
De Belgacom shop binnen gewandeld, het probleem met handen en voeten uitgelegd, maar ik voelde al aan m'n theewater dat de medewerker er geen kaas van had gegeten. Hij heeft dan M-Banxafe "inactief" gezet, en beweerde dat ik dat dan zelf van op m'n smartphone terug kon activeren, en tijdens dat process m'n nieuw bankkaartnummer meegeven.

Niet dus. M-banxafe was wel gedesactiveerd, maar als ik het activeerde, heeft het systeem blijkbaar gewoon m'n oud bankkaartnummer opnieuw gebruikt.

Zucht.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Je bankkaartnummer moet je ook nergens ingeven. Tijdens de activering krijg je normaal een sms met een referentienummer. Je kan dit ook opvragen via het Pay&GoMenu > m-banxafe > Mijn referentie. Dit nummer gebruik je dan om je nieuwe bankkaart te activeren via de website, een geldautomaat of Belgacom Center. Heb je dat geprobeerd?

Sent from my Xperia Z using Tapatalk
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

nickz schreef:Het ING kantoor op de Kouter in Gent heeft ook nog een Banksys-terminal dacht ik. Voor de rest weet ik er geen zijn in Oost-Vlaanderen. Normaal kan je de activering ook laten doen in een Belgacom Center dacht ik. De (eventuele) wachttijden moet je er dan wel bijnemen :P

Sent from my Xperia Z using Tapatalk
Niet dus, de terminal van buiten zit nu binnen.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Uiteindelijk opgelost door een medewerker van een Belgacom Center die wél wist waarover het ging.

Bij de activatie van M-Banxafe via een Bancontact terminal wordt wel degelijk de bankkaartnummer uitgelezen, en wordt die in je "profiel" bij M-Banxafe gestoken. Zal wel hetzelfde systeem zijn als je het zelf doet via zo'n automaat die dat ondersteunt.
Als een bankkaart waarmee je die M-Banxafe geactiveerd hebt geannuleerd wordt, dan werkt M-Banxafe dus uiteraard niet meer.

De vorige medewerker van de Belgacom Center had gewoon M-Banxafe "inactief" gezet, maar de gegevens niet verwijderd. Van op m'n iPhone kon ik dan alleen M-banxafe terug activeren, maar nam het systeem dus terug die oude gegevens...
Dus nu eens alles laten verwijderen, en terug van 0 begonnen met de nieuwe bankkaart, et voilà, het werkt :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Vraag mij toch af of er behalve in de ing automaat van de zuid nergens nog zo'n oude betaalautomaat te vinden is ?
Anders kan je in gelijk welke bgc of proximus winkel terecht (mn bankkaart heeft officieel geen ondersteuning voor m-banxafe) ?
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Die automaat in Shopping Gent Zuid is een moderne versie met ING-logo op het scherm, maar ook de tekst "powered by Banksys" of iets in die zin. Deze heeft dus wel het menu "GSM-diensten" en drukt ook van die klassieke witte ticketjes. Die echte oude Banksys-terminals (zoals op de foto enkele berichten terug) vind je intussen bijna nergens meer denk ik.

Natuurlijk kan je ook bij een Belgacom Center terecht voor de activering. M-banxafe werkt met elke Bancontact-kaart. Alleen is de activering is niet voor alle banken online mogelijk.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

Gebruik nu ook banxafe en 20 euro optie. Maar ik vraag me af: als je bv een kaartje hebt van €15 uit de winkel: stel dat je deze activeert, en dan via m banxafe er 5 euro opzet: krijg je dan je bonussen of niet? Maw, moet het 20 euro in ene keer zijn?
Anders moet je eigenlijk een kaartje van 25 euro verplicht nemen dan(als m banxafe geen optie is)?
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Als je eerst herlaadt voor € 15 en vervolgens voor € 5 dan worden de bonussen niet geactiveerd/verlengd.
Vroeger stond dit op de website van Generation Connect:
Hoe krijg ik mijn data- en sms-bonussen ?
Om de bonussen voor sms en surfvolume te krijgen, hoef je enkel voor een bedrag van € 20 of meer te herladen. De herlaadbeurt van € 20 is alleen beschikbaar via www.generation-connect.be. Je kan voor andere bedragen herladen via de klassieke herlaadkanalen. De regel is heel eenvoudig: een herlaadbeurt van € 20 of meer geeft je recht op de bonus; met een herlaadbeurt van minder dan € 20 krijg je enkel het overeenkomstige belkrediet.
Zie ook http://web.archive.org/web/201303240653 ... tions.aspx

Intussen is de herlaadbeurt van € 20 dus niet meer alleen online beschikbaar, maar ook via m-banxafe.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Bij ing gent zuid langsgeweest: werkt daar ook niet met deutsche bank: krijg het gsm menu niet.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

GSM menu beschikbaar in het antwerpse bij (meerdere) BNP Paribas automaten...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

silencer schreef:Bij ing gent zuid langsgeweest: werkt daar ook niet met deutsche bank: krijg het gsm menu niet.
Ben je bij de ING-geldautomaat beneden in het winkelcentrum geweest (en dus niet bij het ING-kantoor van Gent-Zuid)?
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Gisteren is het me opgevallen dat het aagekochte datapack van 9.99 euro nu 500mb bevat. Is dat al lang?
Vroeger was dat dacht ik 250mb? Ik was in ieder geval aangenaam verrast, ideaal om het overtollige krediet weg te werken.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Ja, dat is inderdaad al enkele maanden geleden verhoogd van 250 MB naar 500 MB. Dit is dus € 0,02 per MB, toch een voordeel t.o.v. Mobile Vikings, waar je nog € 0,10 per MB betaalt buiten de bundel. Eigenlijk heeft dit wel niets met m-banxafe te maken :-D
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”