Inge Smidts, Marketingdirecteur Telenet schreef:Filmke downloaden?Nu nòg sneller!
Downloaden en telkens bijna één minuut wachten tot "
da filmke" op m'n harde schijf staat? Zó ouderwets, ik stream al m'n filmkes
realtime in 1080p HD-kwaliteit of 4K-kwaliteit. Jaja, je leest het goed;
realtime streaming, wat kan mij die downloadsnelheid nu nog schelen, eerlijk gezegd is 30 Mbps méér dan voldoende en nog een pak goedkoper ook!
Inge Smidts, Marketingdirecteur Telenet schreef:Hallo, We hebben goed nieuws voor een trouwe Fibernet XL klant zoals jij. Want we maken het snelste internet nu nòg sneller, gratis en voor niks! Met je Fibernet XL kun je vanaf 24 juni tegen 150 Mbps downloaden in plaats van 120. Da's meer dan 20 procent sneller!*
Euh excuseer, het snelste internet vind ik bij EDPnet, want Internet Newer&Faster High Upload Profile biedt me 10 Mbps in plaats van 5 Mbps bij Telenet Fibernet XL. Da's meer dan 40 procent sneller!* En wie goed opgelet heeft in de wiskundeles weet zelfs dat dit dubbel zo snel is dan Telenet!
Inge Smidts, Marketingdirecteur Telenet schreef:Met de komst van tablets, smartphones en apps gebruik je je Fibernet XL steeds intensiever. Met meerdere gebruikers tegelijkertijd bijvoorbeeld, of op meerdere toestellen.
Inderdaad, ik gebruik steeds meer apps zoals SkyDrive, Google Drive en Dropbox om foto's en video's te uploaden naar de cloud. En muziek en films stream ik tegenwoordig rechtstreeks naar m'n tablet via Youtube, Spotify en Netflix. Gelukkig kan ik uploaden tegen 10 Mbps en beschik ik over onbeperkt datavolume om van het allerbeste internetcomfort te kunnen genieten.
Inge Smidts, Marketingdirecteur Telenet schreef:Door je downloadsnelheid te verhogen, kunnen we je het allerbeste internetcomfort blijven garanderen.
Inge, nu sla je er compleet naast hoor! Door de
uploadsnelheid te verhogen en het irritante Telenet Netwerkbeheer af te schaffen zouden jullie mij het allerbeste internetcomfort kunnen aanbieden. De downloadsnelheid is helemaal niet de beperkende factor, die is reeds meer dan snel genoeg hoor. Wist je dat niet, Inge?
Inge Smidts, Marketingdirecteur Telenet schreef:Je uploadsnelheid blijft behouden en je kunt nog altijd vrij downloaden.
Oef, want ik had geruchten gehoord dat door de groei van cloud computing en het gebrek aan netwerkvernieuwingen de uploadcapaciteit compleet verzadigd is en de beschikbare bandbreedte per gebruiker steeds krapper wordt. Wat een opluchting dat de uploadsnelheid en de datalimiet niet verlaagd worden