Lancering Weepee TV

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
johand
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 07 sep 2011, 07:38
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

Heb 2 weken naar BBC2 WK snooker 2013 gekeken via weepee, op de PC werkte het vrij behoorlijk, mar op de Tablet Nexus 7 crashte de app (die van weepee zelf, die van Wim nooit aan de praat gekregen) toch regelmatig, plus audio en video waren dikwijls niet gesynched. Goed voor even uit de nood te helpen, maar om altijd tv te kijken niet goed genoeg voor mij.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Er is nog geen officiële app van WeePeeTv. Geen idee waarom die ene app dus een vermelding krijgt van WeePee en die van Wim niet, maar beiden zijn niet officieel.
MJ
Pro Member
Pro Member
Berichten: 345
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 15 keer

MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Tja, zo verbazend is dat niet. Is er al meer dan 1 zender bij gekomen sinds de lancering? De officieuze lancering in maart is ook uit gebleven. Zelfs de niche zenders waar men een tijdje geleden van sprak hebben nog niks van zich laten horen. Aan de site is met moeite iets aangepast (behalve dan dat we ons profiel nu kunnen aanpassen). Het project ligt als je het zo bekijkt volledig stil, tis dat ze een Twitter feed hebben en af en toe hier een post maken of ik dacht al lang dat ze gestopt waren. Zo gaat het product niet werken, zelfs niet als aanvulling :roll: . Hun aanbod specifiek voor Expats? Ook niks.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Yelo, TV Overal, Stievie, ... het is gewoon niet realistisch om hier als WeePeeTV tegenop te moeten boksen. Het ganse concept is ook niet puur een technische uitdaging (en daar is WeePeeTV zelfs al de mist in gegaan), maar vooral een content kwestie (en dat is dan weer een politiek spelletje).

Ik denk dat men dat ondertussen ook wel gezien heeft en het product stilletjes een zachte dood zal later sterven
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1503
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

Dat denk ik ook..

De markt is gewoon te klein. Er is nog geen enkele zender bijgekomen. Ik zie ook nergens reclame op TV voor WeepeeTV.

NIKS gewoon, dit product is gewoon een lachertje
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Heel wxat negatieve tonen... Misschien zou Weepee eens kunnen aangeven hoeveel mensen momenteel Weepee TV gebruiken? Kwestie van een idee te krijgen van het enthousiasme van de Belg voor dit type product?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Goztow schreef:Heel wat negatieve tonen...
Er is helemaal niets negatiefs aan... het is spijtig genoeg gewoon de realiteit !
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Hedt was dan ook geen kritiek maar een vaststelling.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

En wat lees ik net op Tweakers: http://tweakers.net/nieuws/89014/belgis ... rkten.html

Ze willen al lopen voor ze kunnen stappen :?
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

tja, het zou me niet verbazen dat de zenders daar beter meewerken en ze daar met een beter aanbod kunnen komen. Al zullen ze dan wel met native apps moeten komen of een betere site. De stap op de Nederlandse markt kan dus volledig anders lopen.

Sent from my Lumia 900 using Board Express
pauwelyn
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 jun 2011, 10:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Vanavond komen ze een WeeBox bij mij installeren. Ben benieuwd.
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Binnekort mogen we ons dus aan een product review van je verwachten. :wink:
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Ik betrap mij er op dat ik hem praktisch niet of zeer weinig gebruik. Ik heb deze nu sinds 8 mei ( http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 00#p490539 ). Het probleem zit hem gewoonweg in te weinig zenders die ik wil. Vier, Vijf (in mindere mate), vooral NGC is de zender dat ik echt mis. Het kijkcijferprogramma loopt voor mij bijna af (+/-1 maand), weet niet of ze de weebox terug meenemen, maar missen ga ik hem zeker niet doen (op't moment).

Ik zou hem echter durven aansluiten aan de TV achteraan in huis. Daar ligt wel internet, maar geen coax, daar zou die tot zijn recht kunnen komen, maar zou alleen gebruikt worden om vanuit de tuin tv te kunnen kijken.
Enkele nederlandse zenders zoals SBS6 en Veronica en Ned1,2,3 zou ook niet slecht zijn.

Meest gekeken zender hier zowel tv/online:
  • * NGC
    * VTM
    * 2BE
    * VIER
    * VIJF
    * EEN
    * KETNET
    * CANVAS (alleen extra time :p)
    * Discovery
    * Nederlandse zender (online sbs6 enzo via vpn)
    * Amerikaanse FOX (idem dito als hierboven)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Waarom heb ik een abo op weepeetv? Ik zit op een permanentiedienst waar we tv mogen kijken. Hiervoor keken we voornamelijk (illegaal) naar sportwedstrijden en had ik voor een heel team een DVB-T ontvanger gekocht. We konden dus wel al redelijk wat kijken maar altijd dat gesleur en richten van de antenne en aansluiten... Dan maar weepee omdat Telenet niet buiten zijn netwerk kan werken en geen van ons Belgacom of Snow heeft.

Nu, het is een verbetering, maar het gemis van Vier blijft toch groot, deze zenden ook sport uit zoals de F1 en veldrijden waardoor we alsnog naar het illegaal aanbod moeten gaan kijken. Laat ons zeggen dat Weepee voor ons vooral dient als achtergrond en voor sport, maar geen van ons beschouwt weepee tot nu toe als een volwaardige aanbieder omdat ze een zeer beperkt aanbod van zenders hebben. Wij missen ook NGC of Discovery en vooral Vier natuurlijk. Het feit dat we nu toch al even klant zijn en er geen zenders zijn bijgekomen vinden we ook maar magertjes, maar goed, het is nu zo.

In alle geval, Teletenne is in hetzelfde bedje ziek en heeft ook niet alle Vlaamse netten waaronder 2Be dat ontbreekt. Ook dat was een optie, alleen kost de box zoveel als een jaarabo bij weepeetv.

Hopelijk zal er nog wat veranderen, niet dat het nu al slecht is, alleen het aanbod is erg mager en voor mensen die de nacht doen zijn NGC en Discovery echte publiekstrekkers. :)
Gautier
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 31 dec 2012, 17:33
Locatie: Frankrijk / VK
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 94 keer

Ondertussen lijkt iedereen het belangrijkste nieuws van de voorbije dagen gemist te hebben.
We zijn trots op onze nieuwe partner. SunRTV is een tv-zender voor de Surinaamse gemeenschap in Nederland. Zij werken via het Weepee TV-platform :)
Wel, jullie vroegen extra zenders, dus jullie krijgen extra zenders. En naar het schijnt zouden er ook al gesprekken zijn met TV Kinshasa en radio Erwetegem!
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1599
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

Voor mij zou WeePee TV erg interessant kunnen zijn in de zomermaanden. Ik kijk dan 's als de kinderen in bed zijn graag nog wat TV op het terras via laptop. BGC TV is geen optie, omdat ik dan elke maand 5€ moet betalen terwijl ik het enkel maar in de zomermaanden gebruik. WeepeeTV zou perfect zijn, van juni tot augustus maandelijks betalen, daarna niks meer. Helaas is het aanbod van zenders idd te mager... Eén & Canvas kan ik ook via antenne bekijken, dus daar ga ik niet voor betalen. Spijtig, want ik was eigenlijk wel tevreden na een dag testen: beeldkwaliteit dik OK voor laptop, zappen ging goed, geen bufferproblemen,... Helaas ben ik toch niet overtuigd om een abbo te nemen :-(
weepeechris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer

@Gautier nee, komt er niet bij op WeepeeTV hoor :). SunRTV is enkel actief in Nederland en wordt daar verspreid via OTT. Wij leveren daar de infrastructuur en het platform voor.

@NickG welke zenders mis je nog?
Medlo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 20 nov 2012, 13:41
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 31 keer

NickG schreef:Voor mij zou WeePee TV erg interessant kunnen zijn in de zomermaanden. Ik kijk dan 's als de kinderen in bed zijn graag nog wat TV op het terras via laptop. BGC TV is geen optie, omdat ik dan elke maand 5€ moet betalen terwijl ik het enkel maar in de zomermaanden gebruik. WeepeeTV zou perfect zijn, van juni tot augustus maandelijks betalen, daarna niks meer. Helaas is het aanbod van zenders idd te mager... Eén & Canvas kan ik ook via antenne bekijken, dus daar ga ik niet voor betalen. Spijtig, want ik was eigenlijk wel tevreden na een dag testen: beeldkwaliteit dik OK voor laptop, zappen ging goed, geen bufferproblemen,... Helaas ben ik toch niet overtuigd om een abbo te nemen :-(
Vanaf volgende maand is TV overal gratis inbegrepen in de comfort packs :)
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Gautier schreef:Ondertussen lijkt iedereen het belangrijkste nieuws van de voorbije dagen gemist te hebben.
We zijn trots op onze nieuwe partner. SunRTV is een tv-zender voor de Surinaamse gemeenschap in Nederland. Zij werken via het Weepee TV-platform :)
Wel, jullie vroegen extra zenders, dus jullie krijgen extra zenders. En naar het schijnt zouden er ook al gesprekken zijn met TV Kinshasa en radio Erwetegem!
Dergelijke zenders mogen gerust in het aanbod zitten, ieder zijn ding, maar het blijft een erg pover aanbod.
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1599
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

weepeechris schreef: @NickG welke zenders mis je nog?
VT4 (hoewel ik mezelf betrap een stuk minder ernaar te kijken de laatste maanden), maar vooral NGC & discovery. Die laatste 2 lijken hier wel erg populair onder de UB'ers trouwens ;-)

Nu ik erover nadenk, ik ergerde mij wel mateloos aan het ontbreken van een TV-gids. Je krijgt een mooi overzicht van zenders, maar nergens een indicatie wat er nu waar aan het spelen is... Misschien ook nog een tip om te verbeteren :-)
Medlo schreef:Vanaf volgende maand is TV overal gratis inbegrepen in de comfort packs :)
Ha, perfect! Moet je daar iets voor doen, of krijgen bestaande klanten dat automagisch ook? Lijkt me wel wind uit de zeilen van WeePee te zullen gaan nemen. Waarom zouden BGC klanten die een pack hebben met minstens Internet Comfort nog interesse hebben in WeePee?
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

De meest afwezige zender is NGC :( Vier en Vijf in mindere maten :)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 540
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
Bedankt: 29 keer
Contacteer:


Medlo schreef:Vanaf volgende maand is TV overal gratis inbegrepen in de comfort packs :)

Ha, perfect! Moet je daar iets voor doen, of krijgen bestaande klanten dat automagisch ook? Lijkt me wel wind uit de zeilen van WeePee te zullen gaan nemen. Waarom zouden BGC klanten die een pack hebben met minstens Internet Comfort nog interesse hebben in WeePee?
omdat niet overal een belgacom netwerk of Fon beschikbaar is. Weepee / stievie kan je echt overal bekijken...
indien Weepee geen grondige vernieuwing brengt met bv tv-gids en de vaste Belgische kanalen dan zullen ze het zwaar krijgen.
Ik schrijf ze zeker nog niet af maar wacht wel op een stevige vernieuwing.

Vier / Vijf / NGC moeten ze hebben
zeratul
Plus Member
Plus Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 19 nov 2008, 09:59
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 26 keer

Ik dacht dat TV Overal overal werkte, ook over 3G, ook waar geen Belgacom internet beschikbaar is. Alleszins, zo was het een jaar geleden toen ik het voor het laatste gebruikte en dat werkte prima.
Bij Telenet (Yelo) was het wel enkel via hun netwerken. Is dat vandaag nog altijd zo?
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Belgacom netwerk, Fon of Proximus 3G/4G is de voorwaarde. Hoewel dat veel plaatsen zijn weet ik nog genoeg locaties zonder 3G, ondanks de landelijke dekking ;) genoeg plaatsen dus waar het niet zal werken. Langs de andere kant, de alternatieven werken daar ook niet :D
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

zeratul schreef:Bij Telenet (Yelo) was het wel enkel via hun netwerken. Is dat vandaag nog altijd zo?
Zelfs enkel maar via je eigen netwerk... via een Homespot werkt het zelfs niet.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Dat is niet waar, elke Telenet lijn is goed, zelfs Hotspot of Homespot.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

svenska schreef:Dat is niet waar, elke Telenet lijn is goed, zelfs Hotspot of Homespot.
Ik heb dit recent nog getest voor een andere thread op het forum en het bleek NIET te werken via een Homespot (ik weet de exacte foutmelding niet meer).

Het gekke is dat het nu wel werkt ?

In ieder geval, je opnames bekijken lukt niet vanaf een Homespot;
Denk eraan, je moet surfen via de Telenet-internetverbinding bij jou thuis om je opnames op dit toestel te bekijken en je Digicorder mag niet in slimme energiestand staan en moet hij interactief zijn.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Misschien zou het eens handig zijn om een nieuw topic aan te maken waarin we de tv pakketten vergelijken zoals er nu een soortgelijk topic loopt voor de zaterdagtesten. :)

Zou handig zijn als er een overzichtslijstje komt met daarin de voorwaarden en de prijs en eventueel nog wat meer opmerkingen. Kwestie dat het voor eens en altijd duidelijk is?

Voor mij is Weepeetv/BGC tv overal/snow/Bhalu/Stievie/... eigenlijk hetzelfde, tv kijken.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Deze zal nog verder aangevuld worden. Ik heb gisteren de bhaalubox in actie gezien. Alleen mobi tv is er nog niet van gekomen. En aan stievie raak ik niet daar ik geen ipad heb. Is er iemand waarmee ik eens kan afspreken om stievie eens de reviewen?
Ik wens dit graag verder aan te vullen zodat alles compleet raakt.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

misschien wordt mobi* wel een dood spoor, gezien hun plannen om te stoppen met verschillende componenten...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

werden die dan gemist?
ik herinner me hooguit een vage discussie waarom die zenders uberhaupt geencrypteerd werden aangeleverd door Telenet...

btw die kanalen kun je zelfs gratis bekijken bij de bron... dus waarom betalen om het via de "weepee" website te mogen zien :-)
http://www.techzine.nl/nieuws/34659/pub ... ijken.html
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

skynetbbs schreef:btw die kanalen kun je zelfs gratis bekijken bij de bron...
Als het nu moest werken was het goed ;)
skynetbbs schreef:werden die dan gemist?
Ik vind het goed dat er zenders bijkomen waarvan we de taal toch verstaan en dat het niet telkens niche zenders zijn.
Bij de meeste zenders zitten die in het basis pakket, heb je ze niet nodig dan moet je ze niet nemen...
Het is de bedoeling dat ze hun zender portefeuille kunnen aandikken, en daar horen zulke zenders ook bij.

Als het niche zenders zijn, krijg je bepaalde reacties van wie ziet er nu enne (inc. ik), maar als het niet nichezenders zijn krijg je nog zulke reacties... Wat is er dan wel goed? :? (buiten discovery,ngc vier en vijf)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

goh misschien moeten ze het andersom draaien...

tvgids tonen...en we klikken aan wat we willen zien van de tvgids...
weepeetv zou dan eindelijk het "lineair" kijken doorbreken...

liefst niet zoals bij youtube/vtm nieuws met telkens "reklame" dervoor te gooien ;-/ maar daarvoor kunnen ze dan hun 10-15euro/maand voor vragen om dan die reklame weg te hebben :-)

dan hebben ze direct een voordeel tov die digitale tv gangsters met hun vooruitspoel technieken... :-)
cyberbozzo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 727
Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 25 keer

Nog een mooie ondersteuning op verschillende apparaten (waaronder bijvoorbeeld XBMC), Android, etc, etc.
Alsook een mooie EPG.

En uiteraard mogelijkheid tot opnemen via XBMC, maar die laatste zal wel wishful thinking worden.

Als ze dat implementeren dan vliegt BGC TV hierbuiten.

Vertelde WeePee niet destijds overal dat het ondersteund ging worden op verschillende apparaten, en dat het vrij open zou zijn?
Welja dan...
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Er was redelijk wat vraag naar Nederlandse zenders, maar nu begint het al... Welke zenders zet ik uit mijn pakket om de Nederlandse zenders te kunnen zien?

15 zenders is gewoon te weinig, ik blijf er op hameren dat beter alle zenders beschikbaar zijn en dat weepeetv zelf meet wat populair is.

Kijk ik naar de Nederlandse zenders? Heel af en toe, net zoals de BBC zenders en de kids zenders en de muziekzenders. Toch wil ik ze in mijn pakket.
zeratul
Plus Member
Plus Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 19 nov 2008, 09:59
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 26 keer

r2504 schreef:
zeratul schreef:Bij Telenet (Yelo) was het wel enkel via hun netwerken. Is dat vandaag nog altijd zo?
Zelfs enkel maar via je eigen netwerk... via een Homespot werkt het zelfs niet.
Een jaar geleden keek ik Belgacom tv overal via base 3g. Dat ging prima afhankelijk van de locatie. Ik had toen 500mb per maand bij base en zo kreeg ik dat op..

[Afbeelding Post made via mobile device ]
davidm
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 mei 2013, 11:09
Bedankt: 2 keer

Nu kunnen we teminste ook van `goede tijden, slechte tijden' genieten.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”