de politiekers hebben kiezers geroken

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

hi skynetters,

heb je dit al meegemaakt jeesus jeesus

deze mail heb ik vandaag ontvangen

Beste inwoner van Landen,

Het is mijn bedoeling om een bestand aan te leggen waarin uw emailadres, naam, voornaam en woonplaats
bijgehouden worden. Een aanvraag voor de aanmaak van dit bestand werd gedaan aan de commissie voor
de bescherming van de persoonlijke levenssfeer. Toestemming werd verkregen op datum van 15/01/2003
met nummer VT 4000608.

Doel van dit bestand is om u kennis te laten maken met mijn website http://www.eddywarrand.be en met
de hierop regelmatig aangebrachte wijzigingen.

Wij hebben uw emailadres bekomen via een publieke website. Op deze website heeft u ermee ingestemd
om uw emailadres openbaar te maken voor iedereen.

Uiteraard kan u uw gegevens steeds ter inzage krijgen en eventueel aanpassen wanneer nodig.

Indien u mijn berichten niet meer wenst te ontvangen gelieve dan een bericht te sturen naar [email protected] met als onderwerp "VERWIJDER ME".
Uw gegevens worden dan onmiddellijk uit ons tijdelijke bestand verwijderd.

Met de hoop dat u alvast een bezoekje brengt op mijn website,

met vriendelijke groeten,

Eddy Warrand
Waterhoflaan 11
1750 Lennik
02/532.24.31 t/f
02/532.36.11 t/f
0475/27.96.15 gsm

Ter uwer informatie:
1) Het verzenden van een ongevraagd elektronisch bericht is niet noodzakelijkerwijs onwettig. Het is onwettig wanneer de auteur van het bericht zijn identiteit verbergt of vermomt, of geen duidelijk adres vermeldt waarop de bestemmeling een verzoek kan richten om geen berichten meer te ontvangen. Men spreek van SPAM-mail als de verzender duidelijk zijn identiteit verbergt (geen mogelijkheid om bericht terug te sturen, geen vermelding van naam, adres of andere identificatiegegevens nalaat).
2) U wenst geen ongevraagde reclame op uw naam meer te ontvangen per post, per telefoon, e-mail of SMS van geen enkel bedrijf of individu? Registeer je dan op http://www.robinson.be.

het is meneer Warrand precies ontgaan dat elke reclame mail waarom ik niet gevraagd heb (of ge uw identiteit nu bekend maakt of niet) SPAM is en tegen de belgische wet "wij hebben uw e-mailadres van een publieke website" ik zou begot niet weten de welke tenzij skynet onze mail adressen weggeeft indien ze dat doen hebben ze nu een proces aan hun broek voor schending van de privacy en persoonlijke levensfeer

meneer warrand is een politieker het is dan ook een "politieke" website

jaja de politiekers hebben kiezers geroken

wa gaan we nog allemaal meemaken ??

greetz

Erik
Registered Linux user #286313
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

[email protected]

Misschien kunnen ze hem daar wel een lesje leren :D
NuKeM
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

ik heb exact dezelfde mail gehad alleen heb ik hem al weggedaan en er stond een fout in er stond beste inwoner van arschot en ik woon in haacht (heb wel jaren naar school in aarschot gegaan maar toch :P)
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Erik
Elite Poster
Elite Poster

gij ook al

ik begin meer en meer te denken da skynet onze mail adressen aan jan en alleman geeft als ik wist dat dit waar was he :twisted: ik zal het onderzoeken
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

bij mij was het wel op mijn hotmail adres dus komt het mijn niet van skynet

Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Erik,

ik denk dat dit op je skynet-adres was? Indien dat zo is en je bent zeker dat je dat neregens hebt ingegeven? (vb. een forum zoals het onze is al genoeg...) dan kan je eisen dat ze je zeggen waar ze het adres gehaald hebben, krijg je geen gehoor, dan kan je een formele aanklacht doen, tegen die mannen.

Heb die mails nog niet gehad, ben ik blij....

Ga dat trouwens ook verwerken in onze disclaimer ... die zaken beetje verder uitdîepen in alle richtingen ;-)
I love it when a plan comes together!
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

ik heb erop gereageert zoals hij zei en eer mail gereplyd met als onderwerp "VERWIJDER ME" en ik heb nog nix terug gehad, heb jij dat al gedaan?

Afbeelding
Simplicity
Member
Member

mja, da zijn zo van die progskes die volledige stukken internet scannen op zoek naar e-mailadressen en gegevens van die persoon, kunt ge niet veel tegen beginnen :?
Erik
Elite Poster
Elite Poster

wel wel wel,

ik heb na dieje man terug gemailed en hij heeft mij verteld hoe hij aan mijn e-mail gekomen is

www.advalvas.be is de schuldige !!!!!!

nu ga ik tegen hen eens goed van mijn oren maken in "Erik" styl se

:mrgreen:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Erik schreef:wel wel wel,

ik heb na dieje man terug gemailed en hij heeft mij verteld hoe hij aan mijn e-mail gekomen is

www.advalvas.be is de schuldige !!!!!!

nu ga ik tegen hen eens goed van mijn oren maken in "Erik" styl se

:mrgreen:

Hehe, Erik, niet té kwaad worden eh ;-)

mja, ze moeten zeggen waarvan ze je data gehaald hebben. Het kan zelfs zijn, dat Advalvas niet de schuldige is, dat er ergens in heel kleine lettertjes staat dat je email gepubliceerd wordt in een listing, .. (vroeger was dat toch zo bij Advalvas) dus kzou zeggen voor je hen bombardeerd, kijk eens hun disclaimer enzo na, of dat er geen adertje zit, anders ga je veel werk steken in iets waarvan zij aan het langste eind trekken.
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”