Hoe 10 GB skynet omzeilen? Hier is het antwoord !!!!!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

[DELETE]
[EDIT] voor nukem
Laatst gewijzigd door Snakehit 11 jul 2004, 20:00, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Gelieve on-topic te blijven, bovendien keuren we illegale praat zoiezo niet goed!
NuKeM
Damastaer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 20 mei 2004, 23:38
Locatie: Brussel, België
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Kwabber schreef:
Damastaer schreef:(wie heeft b-shrek2ws.avi al binnen? Dus Shrek.2.DVDrip.Brutus.Widescreen? he ik had hem 40 min na de release ... :-D moet je maar doen he...


Oh ik heb de nieuwe audio cds al binnen (in mp3formaat wel) nog voordat ze in de winkel liggen. Moet je ook kunnen doen é :roll:

/me voelt zich totaal niet stoer nu 8)


lol; en de DVD van shrek 2 is al uit zeker? ik denk dat jouw stoerheidsgehalte nu daalt bij jou :-D (en dan van mij stijgt (lol waar zijn we mee bezig)
nee, die FS repack zuigt (want het is FS lol), en je kan wel zeggen van dat je die nu wel vindt, maar probeer het eens, max een dag na de release, ik denk niet dat je hem op 1 uurtje hebt.

Ik had hem doorgefxpd naar mijn FTP servertje van een 10 mbit, door een vriend :-D
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Mannekes... Stopt es met stoeffen en laat nu die nek ontzwellen. Iedereen kan wel aan iets geraken. En neen, we vinden het niet stoer of 1337 of wat dan ook dat je het zo vroeg hebt. Dus stop er mee! Verdere posts zullen worden verwijderd.

Cheers
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kwabber
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 13 dec 2003, 13:34
Locatie: Izegem
Bedankt: 3 keer

Trouwens als ik da ventjen met zijnen bril gebruik moogde da aannemen als 'neem vorige zin niet al te serieus' :)
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 maa 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

Vorige poging was mislukt. Nog eens probere.
Men pc draaid 24 op 24 en normaal moet de 36u disconnectie vandaag een uur geleden gebeurt zijn volgens de verbindingstijden log van skynet om 16u maar de site van belgacom om dat te checken is nog niet geupdate, om 16.30u ben ik begonnen met downloaden aan max. snelheid, men limiet stond net voor het volledige volume... dus normaal gezien zou ik nu voor 36u moete kunne downen...
Ben benieuwd 8)
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 maa 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

Jaja verdekke toch, t is nog gelukt ook, enkel beetje verkeerd met de tijd disconnect was 16u i p v 4u waardoor ik maar 8u heb kunnen genieten van het trukje... maar toch in die laatste 12u 10gig kunne binnehale...

nice nice
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Nog beetje oefenen, dan lukt dat wel :)
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 maa 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

meon schreef:Nog beetje oefenen, dan lukt dat wel :)


Alle begin is moeilijk he... :-D
Vieten
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 26 apr 2004, 10:39
Locatie: Neerpelt
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

Met die volumepacs foefelen, vergeet het maar.

Met 1 volumepac extra stond ik 31/7 om 2h op 14GB en heb 31/7 10GB gedownload.
Verbroken 1/8 om 5h of zo, bij het terug verbinden om 9h keurig een mailtje van skynet maar niks aan de hand.
Toen 2.5GB gedownload en weer verbroken.
Enkele uren later terug verbinding gemaakt en terug een mailtje van skynet en weer 64kb snelheid.
Weer een volumepac moeten aankopen terwijl op de teller 2.5GB stond.

14 + 10 = 24 (9 teveel voor juli)
10 extra voor augustus
10-9 = 1 over

1-2.5 = al 1.5 teveel voor augustus

Volumepac moeten bijkopen = nog 3.5 over terwijl op de website nog maar 2.5 staat aangegeven, met extra volumepac zou er nog 12.5 moeten over zijn.

Het wordt dus wel degelijk bijgehouden maar je kan het niet zien op de website.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Het is allemaal heel eenvoudig hoor.
Het werkt als een zonnetje trouwens!

Even duidelijk het eenvoudigste geval beschrijven.
Iemand wil geen volume packs kopen, maar wil wel meer dan 10GB doen op een maand.
Dan doet die persoon heel gewoon zijn maand, maar zorgt hij dat hij niet over de 10GB grens gaat zoals anders.
Dan, ongeveer 2 dagen voor het einde van de maand kan hij voorzichtig zijn volume meter in de buurt van de 10 GB grens brengen (bv 9.5 gig), reconnect daarom af en toe eens om zeker te zijn dat je er niet over gaat! Als je daar bent reconnect je (time het op ongeveer 36 uur van de volgende maand, dus een dag en half van het einde van de maand.. zo moet je zo weinig mogelijk tijd doorbrengen op smallband).
Nu ben je gereconnect en staat je meter bv. op 9.5 GB. Dwz zeggen dat je nu 36 uur de tijd hebt om naar hartelust te downloaden/uploaden. Op 36 uur kan je aan top speed makkelijk bijna 50 GB binnentrekken.
Na het vele downloaden zal je steeds dichter tegen de 12 uur 's nachts grens komen van het begin van de nieuwe maand. Je moet ZEKER VOOR 12 uur reconnecten anders komt alles wat je de voorbije 36 uur hebt gedownload op je nieuwe maand terrecht en dat wil je vast en zeker niet!!
Dus reconnect eens om bv. 23uur op bv. de 31ste van de maand. Je komt op smallband terecht... wat normaal is, maar je hebt wel heel wat meer kunnen downloaden dan de normale 10GB zonder extra te betalen.
Na 12 uur, dus bvb om 01.00 uur op de eerste van de volgende maand (of de volgende morgen maakt niet uit) reconnect je weer. Je gaat nu van smallband af en krijgt je nieuwe 10 GB ongevuld. Op de 'verbindings tijden' van de skynet pagina's kan je dan van de voorbije maand zien hoeveel je wel niet hebt gewonnen aan gratis GB's.

Hopelijk is dit duidelijk genoeg, want het is echt erg eenvoudig.
NuKeM
Vieten
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 26 apr 2004, 10:39
Locatie: Neerpelt
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

Inderdaad, ondertussen had ik het op eerdere berichten ook gelezen, VOOR middernacht disconnecten.
Blijft wel dat de teller op de site nu niet meer klopt, die geeft maar 2.5GB aan terwijl ik al een volumepac heb moeten bijkopen en nog maar 3.5GB over heb.
Gebruikersavatar
TauRuS
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 feb 2003, 11:28

Ik heb zaterdagavond om 23:30u ongeveer nog snel een nieuwe connectie gemaakt en dan beginnen downloaden. In totaal zo'n 18gig gedownload. Vanmorgen dan disconnect gedaan en opnieuw verbonden (was nog altijd verbonden van zaterdagnacht VOOR 12u), men volume gecheckt.. Men 10gig van augustus is er volledig aan :cry: .

Niet echt gelukt voor mij dus. De nieuwe maand beginnen met niks. Dan maar direct 2 volume-packs bijgekocht en rustig aan doen deze maand. :|
Gebruikersavatar
TauRuS
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 feb 2003, 11:28

Na nog eens de bovenstaande berichten te HERlezen zie ik wat ik fout heb gedaan..

*dumbass* :roll:
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

TauRuS schreef:Na nog eens de bovenstaande berichten te HERlezen zie ik wat ik fout heb gedaan..

*dumbass* :roll:



2x zelfs... want had je nu eerst één volumepack gekocht... :P
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
TauRuS
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 feb 2003, 11:28

CueBoy schreef:
2x zelfs... want had je nu eerst één volumepack gekocht... :P


bwah niet echt. een volumepack gaat altijd mee naar volgende maand als ik het niet gebruik dus is nooit weg gegooid :banana:
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

TauRuS schreef:bwah niet echt. een volumepack gaat altijd mee naar volgende maand als ik het niet gebruik dus is nooit weg gegooid :banana:


Als je er maar eentje had gekocht, dan had je het truukje nog eens kunnen proberen op het einde van het volumepack... want daar werkt het ook.
Dat bedoelde ik :wink:
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
TauRuS
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 feb 2003, 11:28

CueBoy schreef:Als je er maar eentje had gekocht, dan had je het truukje nog eens kunnen proberen op het einde van het volumepack... want daar werkt het ook.
Dat bedoelde ik :wink:


We zullen het maar op de warmte steken zeker :think: :mrgreen:
grapjurk
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 jul 2004, 13:43

ik snap iets niet

ge zijt online den 30ste om 12 uur in de noen , en ge hebt ongeveer 9.5 gb gedownload
dan moete disconnecte en trug connecte ?????? om op full speed te kome :s

hoe kan dat nu ? was de verklaring van die full speed

over de 10 gb is toch zonder pardon smallband ?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

@grapjurk, doe de moeite om de uitleg te lezen hoe het in z'n werk gaat. Het staat ondertussen minstens 4x met hand en tand uitgelegd. Jouw reactie doet het vermoeden rijzen dat jij die dingen niet gelezen hebt.
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

*zucht* als je connect de middag van de laatste dag hoeft dit niet
kijk kzal het nog es uitleggen,
principe is gewoon bij skynet dat de huidig lopende verbinding nog niet op je meter bijgeteld wordt maar pas na een disconnect. Dus zit je gedurende de maand dicht bij de 10GB disconnect dan en je kan 36 uur leechen zonder dat die extra Gigabytes aangerekend worden
(ex. 9.5GB >>disconn<< download 36GB>>disconn<<je staat op smallband maar enkel 0.5GB wordt aangerekend. Dit is het voordeel van de volume packs en niet zo'n systeem als bij scarlet waar je niet op smallband kan maar de teveel gedownloadde gigabytes extra moeten betaald worden
er is zo'n screenshot van iemand die 200GB gedownload had bij scarlet en op de pagina met de meter stond er een waarschuwing en die kerel moest iets van een 200€ betalen....
maar bij skynet: ga je over de limiet tijdens een lopende sessie: leech maar rustig door tot je disconnect: DAN pas zit je op smallband en koop je een vp (als je dat mag) en als je dan vb weer op 500 MB van de limiet zit kan je dit weer toepassen.

Nu voor de einde van de maand: de meesten disconnecten 36uur voor 0.00 uur van de laatste dag van de maand om zo toch 36uur voltijds te kunnen leechen zonder nog een paar uur op smallband te zitten.

Hopelijk is het nu wat duidelijker
de pispaal <<
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Om het HEEL LOGISCH uit te leggen, eerste enkele gegevens:
- Skynet kijkt pas bij het connecteren na of je over je limiet zit (van je 10GB of een volume pack) en zet je dan eventueel op smallband
- Een skynet connectie kan je 36 uur open houden zonder dat je opnieuw moet connecteren.
- Skynet zal het teveel gedownloade gewoon negeren en het dus niet bij de volgende maand of volume pack(s) bijrekenen (indien je connectieloopduur binnen één maand blijft!)

Bewijs:
ik zit nog niet over mijn limiet en connecteer
=> (zie gegeven 2)
ik kan 36 uur lang mijn verbinding openhouden en aangezien ik nog niet over mijn limiet zit, zit ik ook niet op smallband
=>
Ik kan zoveel downloaden als ik wil, want skynet kijkt pas bij het connecteren na hoeveel ik heb gedownload en zet mij op basis daarvan op smallband
=> (zie gegeven 1)
als ik dan na 36 uur opnieuw connecteer ziet skynet dat ik teveel heb gedownload en zet mij op smallband

Als ik een volume pack koop en ik reconnenct (gegeven 3)
=> alles terug ok voor skynet
=> hier gaan we dan weer ;)

Snappie?

Vergelijk het met een wagen met een 'aantal km gereden begrenzer' die je op 10km/h zet als je 100km hebt gereden. Hij controlleert dit enkel bij het starten van de wagen en je wagen heeft brandstof voor 36 uur.
Dus als je start bij 99km zegt het systeem "OK volle snelheid mogelijk" => 36 brandstof om volle snelheid te gaan
Daarna is het begrensd tot 10km/h en vergeet hij gewoon dat je bvb 300km teveel hebt gereden.

De key tot het begrijpen is gewoon dat de switch smallband of niet ENKEL wordt gemaakt bij het connecteren. Tijdens je connectie kan je niet zomaar op smallband komen te staan.

Het enige bijkomende gegeven waarop gelet moet worden is dat ALS je met een lopende connectie naar een nieuwe maand springt, hij al die GB's op die nieuwe maand zal zetten (hij zet de 10/15 gig vol en de rest laat hij vallen -> gegeven 3).
NuKeM
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

hehe nukem typt traag :lol:
de pispaal <<
grapjurk
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 jul 2004, 13:43

achzo
nu ist wel opgehelderd , als ge geen weet hebt van die logische gegevens is het wel moeilijk om te volgen. Dacht dat het gedownloade continu werd bijgeteld. Mja. Alleen spijtig dat ik het nu door heb , wa een verspilling :|
Belgacom medewerker

Ale hup we zullen hier is wa posten seh.

Ten eerste.

Als ge Belgacom medewerker zijt krijgt ge idd u adsl nie gratis maar betaald ge respectievelijk 10€ voor een adsl.
En deze worden gefactureerd op belgacom niveau en dus niet naar Skynet toe.

Ten tweede.

Officieel mag Skynet deze limitering niet toepassen.5Telenet trouwens ook niet)
Omdat de tellers van Telenet en Skynet NIET 100% kloppen en dat het geen waterdicht systeem is.

Ten derde
ik vind het idd ook belachelijk dat sommige mensen zeggen hoe je dit moet omzeilen.
Hou idd iets voor je eigen als jij homo zou zijn zou je da hier ook niet open en bloot stellen tenzij je wel heel geneigd bent aan aandacht te kort.
Vorig jaar bv was er ook de limitering van 10 GB alhoewel die toen nie toegepast werd maar zo van die belachelijke mannekes als die da hier als eerste gepost heeft heeft ervoor gezorgd dat die limtering er kwam.
Wegens NIETS voor je eigen nte kunnen houden.
Waarom kan je nu smsxp niemeer gebruiken.
Omdat er te veel mensen waren die het gebruikten. How come van die onnozelaars met een grote bakkes.

Dus conclusie als ge zo blijft doorgaan gaat Skynet er idd nog iets tegen doen en kunt ge weeral ne andere topic openen met hoe get het moet omzeilen en dan kunnen we weer beginnen vanaf 0

PS:

De info van hoe het moest kunt ge ook krijgen via skynet zelf, ge moet het gewoon subtiel aanpakken.

Andere manier nog

Log in op u account haal bv 7 GB af.
Ga naar je buurman log in onder jouw account daar.
Ga naar huis disconnecteer ga naar je buurman disconnecteer daar ook.
Conclusie niets afgehaald volgens je meter.
have fun with it

Greetz ne ex-belgacom medewerker
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Grappig, eerst duidelijk maken dat je dergelijke dingen niet moet vrijgeven en vervolgens een andere, nog niet aangehaalde techniek meedelen :)

Met gemengde gevoels zeg ik nu: bedankt voor de tip ;)
Gebruikersavatar
anoniem
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 30 mei 2004, 11:22

:-D hi,

ik denk zo dat we met z'n allen nu niet bepaald zitten wachten om Belgacom te bedriegen, er zijn providers die minder rekenen per maand en meer aan download geven, denk maar aan SURFADSL en EDPNET...

om concurrerend te zijn ware het beter dat BGCM minder zou rekenen en nog meer download zou toestaan, maar helaas door het monopoliepositie, iedereen moet de lijnen van Belgacom gebruiken behalve Telenet, dus kan dit niet en blijft dit voortbestaan.. :roll:

misschien wordt het eens tijd dit aan te kaarten in het Europees Parlement :wink:

wie biedt zich aan? :idea:
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

kunnen we dezen topic nie locken of hidden maken?
aangezien de bgc meneer feitelijk wel gelijk heeft :)
de pispaal <<
Gebruikersavatar
Slekken
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 30 nov 2003, 15:55
Locatie: Jabbeke

Ik denk dat ik begrijp waarom het een EX-belgacom medewerker is :lol:
Als onze belgacom medewerker even consequent was op zijn werk als in zijn posts... :roll:

greetz
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Lol, bedankt voor de tip :P Wel jammer dat mn buren allemaal Telenet hebben :x
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
BiTNoisE
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 nov 2003, 22:01
Locatie: Deurne
Contacteer:

The Oddity schreef:Wat betreft die Telenet historie..dat telnetten naar die modem en die flashen.. is dus idd wel illegaal, want de modem is eigendom van TN. Wil daar dus wel op wijzen... bij BGC doe je zelf met je modem wat je wilt.. bij TN, doen zij ermee wat ze willen...
Wat betreft die snelheden.. ik zou het niet weten.. maybe kan Zimmy daarover iets meer vertellen...maybe door manipulatie van de modem ofzo.. (zal ook illegaal zijn) of speciaal abo bij TN ofzo?

Ff tussendoor, ik heb nog zo'n oude telenetmodem(kabel), en toen ik m'n telenet abo opzegde kreeg ik m'n waarborg trug en mocht ik de modem houden.. dit maakt em dus eigenlijk van mij... dus.. als ik nu een abo zou nemen, dan kan ik m'n modem wel modden he.. ;-)
BiTNoisE
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 nov 2003, 22:01
Locatie: Deurne
Contacteer:

Belgacom medewerker schreef:Log in op u account haal bv 7 GB af.
Ga naar je buurman log in onder jouw account daar.
Ga naar huis disconnecteer ga naar je buurman disconnecteer daar ook.
Conclusie niets afgehaald volgens je meter.
have fun with it [/b]
Greetz ne ex-belgacom medewerker

OF:
Als je over 2 PPPoE connecties beschikt.. kan je gewoon op 1 lijn 2 maal inloggen... (don't shoot me als het niet gaat, is ook maar een "roddel" die ik ergens heb opgevangen)...
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Gaat dit ook met Adsl2fit :twisted:
BiTNoisE
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 nov 2003, 22:01
Locatie: Deurne
Contacteer:

Ik dacht van wel.. ge kunt altijd proberen als ge 2 pppoe's hebt (wat ik dus spijtig genoeg niet had)...
Damastaer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 20 mei 2004, 23:38
Locatie: Brussel, België
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik vind het nogal belachelijk inderdaad, eerst zit hij te zeggen dat je alles moet geheim houden, niets mag uitlekken etc; als dit niet gebeurde dan zaten jullie nu aan 2 gig als limiet want dan downloadde niemand mp3's, films, games, appz etc.
Dus das geen goeie theorie, zeker het vb niet van smsxp.
En dan gaat ie zelf nog een nieuw truukje aanhalen????
lol.. strange people!!

Nee, moet je echt een buur zijn? en moet de andere persoon ook skynet hebben. Kan ik inloggen bij iemand die tiscali abbo heeft (dus turboline blabla van belgacom) met mijn skynet gegevens!
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Buur hoeft volgens mij niet. (Hopelijk)
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Belgacom medewerker schreef:
ik vind het idd ook belachelijk dat sommige mensen zeggen hoe je dit moet omzeilen.

Vorig jaar bv was er ook de limitering van 10 GB alhoewel die toen nie toegepast werd maar zo van die belachelijke mannekes als die da hier als eerste gepost heeft heeft ervoor gezorgd dat die limtering er kwam.
Wegens NIETS voor je eigen nte kunnen houden.
Omdat er te veel mensen waren die het gebruikten. How come van die onnozelaars met een grote bakkes.



Gelieve me in pm eens de coördinaten te geven waar ik je kan vinden. Je mag dan eens in mijn gezicht zeggen dat ik een belachelijk, onnozel manneke ben met een groot bakkes.

Malus bonum ubi se simulat, tum est pessimus

inter

PS De limitering was er al, geef dus in het vervolg correcte informatie!
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Gast

ik ben blij dat er toch nog mensen zijn die laten weten hoe je de limiet moet omzeilen
gimic
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 22 mei 2003, 23:48
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 13 keer

net geprobeerd, met een vriend, maar deze woont wel enkele km van hier. het is niet gelukt, 3 gig bij de teller gekomen :(
misschien dat het wel lukt met uw gebuur omdat hij op dezelfde dslam zit?

greetz
Gimic
BiTNoisE
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 nov 2003, 22:01
Locatie: Deurne
Contacteer:

Nee, het feit dat ze "gebuur" zeggen is dat je dan maar x -minuten (dus de tijd dat je timeout is waarschijnlijk) offline bent...
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”