geen mogelijkheid tot verbinden met a2f.Nog iemand problemen?
Statuspagina is normaal dus geen klacht of zo
a2f uitval op 3/8???
Ik heb hier al sinds 13 uur geen connectie meer kunnen maken tot om 19:15. Dit is trouwens niet de eerste uitval de laatste dagen ...
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
-
- Member
eapresley2 schreef:geen mogelijkheid tot verbinden met a2f.Nog iemand problemen?
Statuspagina is normaal dus geen klacht of zo
op status pagina vindt je nooit iets over "huidige" problemen
eventuele meldingen komen er pas als de problemen opgelost zijn.
nogmaals een leuke aanwijzing van hoe men klanten soms in het ongewisse laat.
mvg
- sgt
- Plus Member
- Contacteer:
reeds een uitval gehad op maandag maar toen menne router uitgetrokken en weer aangesloten en probleem was opgelost.
dinsdag om 17weer uitgevallen en pas terug verbinding van deze morgen toen ik zelf naar de helpdesk heb moeten bellen.
't lag zogezegd aan menne router die geen aanvraag deed om te verbinden.
dinsdag om 17weer uitgevallen en pas terug verbinding van deze morgen toen ik zelf naar de helpdesk heb moeten bellen.
't lag zogezegd aan menne router die geen aanvraag deed om te verbinden.
-
- Starter Plus
Visi0n4ir
En wat doet het ertoe hoeveel ik download al haal ik 10 TB binnen.
Onbeperkt downloaden is onbeperkt downloaden.Is al erg genoeg dat ik met beperkte snelheden zit.
En als adsl2fit me de kans geeft om kosteloos men overeenkomst te verbreken zal ik maar al te snel bij een 10 gb limiet provider zitten.
Kwaliteit over kwantiteit.
Er gaat niks boven service en die heb ik sinds ik bij a2f,net4all,webvisie zit nog niet gekregen
En wat doet het ertoe hoeveel ik download al haal ik 10 TB binnen.
Onbeperkt downloaden is onbeperkt downloaden.Is al erg genoeg dat ik met beperkte snelheden zit.
En als adsl2fit me de kans geeft om kosteloos men overeenkomst te verbreken zal ik maar al te snel bij een 10 gb limiet provider zitten.
Kwaliteit over kwantiteit.
Er gaat niks boven service en die heb ik sinds ik bij a2f,net4all,webvisie zit nog niet gekregen