De Maatschappij

Discussieforum over energiebedrijven (elektriciteit en gas), zonnepanelen, windenergie en andere.
Plaats reactie
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 870
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
Bedankt: 40 keer

Vandaag telefoon gekregen van "DE MAATSCHAPPIJ" :banana:. Een vriendelijke meneer vertelde van da hij van de maatschappij is en dat we in aanmerking kwamen om een vermindering te krijgen van onze energiefactuur. Hij vroeg welke energie we gebruikten. Ik zeg: zo een beetje van alle soorten. Dan vroeg hij bij welke leverancier we zijn. Ik zeg: o, we zijn wel bij een paar leveranciers. Toen was hij het al beu en zei hij dat ze het dan misschien beter zo zouden laten.
Ik ben niet echt goed genoeg bij de pinken en niet mondig genoeg om hier direct goed op in te spelen en door te vragen. Eerste vraag zou moeten zijn: Welke maatschappij?

Dit lijkt met toch een niet zo'n frisse praktijk? Gewoon al het feit dat ze zichzelf de maatschappij noemen. Ik vond het eigenlijk wel grappig!
Zijn er hier nog mensen die dit hebben meegemaakt?
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
davidm
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 mei 2013, 11:09
Bedankt: 2 keer

Wel, volgende keer dat je problemen hebt met uw energieleverancier noem je uwzelf maar 'DE KLANT'. Zien hoe lang ze dat plezant vinden.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ik ken ook mensen die reeds een "onafhankelijke" energie adviseur over de vloer hebben gekregen... welke uiteindelijk helemaal niet zo onafhankelijk bleek te zijn en louter één maatschappij wilde pushen.
Plaats reactie

Terug naar “Energie en duurzame ontwikkeling”