[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
Je zou toch moeten weten dat belgacom de laatste jaren serieus bezig is om zijn klantentevredenheid omhoog te krijgen.krisken schreef:Zo zie je maar weer dat EVA blijkbaar dingen plots véél vlotter kan laten verlopen...
Eva is V noch M volgens mij maar een team.Jack Daniels schreef:Een woordje van dank richting Eva van Belgacom is hier dan ook op zijn plaats. Mocht ik nu zeker weten dat Eva een V is, dan kreeg ze een boeket bloemen.
Ik spreek echt wel uit ondervinding hoor. Respect voor de mensen die hun job wél kennen, doch bij Belgacom zijn ze blijkbaar dun gezaaid: van de zes operatoren die ik aan de lijn heb gehad, was er slechts ééntje (met drie jaar ervaring op de teller) die wist waar de klepel hing. Spijtig dat iemand nà haar, haar werk om zeep hielp door mijn lopende bestelling, om god weet welke reden, te annuleren. Da's dus 1 op 7, ik vind die verhouding ondermaats.Goztow schreef:Ik denk dat de wil om te helpen er bij de meesten wel is. In sabotage daar geloof ik niet echt in. Maar wsl zijn er procedureproblemen gebrekkige opleiding mss ook wel wat gebrekkige motivatie en dan krijg je soms schrijnende verhalen. Deze zouden niet mogzn voorvallen maar bestaan jammer genoeg wel.
[Post made via mobile device ]
Dat is evident. De chinese walls verbieden dat gewone operatoren toegang krijgen tot gegevens van OLO's... wat bij dit het geval is.Trojan schreef:Geen idee wie er allemaal achter eva zit, maar ik denk dat het probleem vooral is dat er daar niemand zit die alles kan, en dat de meeste mensen maar beperkt zijn tot hetgeen ze normaal doen op hun helpdesk, zoals enkel telefonie of enkel internet of enkel televisie, maar geen kennis hebben van alles tesamen. Laat staan dan ook nog eens de facturatie te mogen bezien en oplossen.
Ik heb ZEVEN weken gewacht op nummeroverdracht van Scarlet naar Proximus, Scarlet ZIT potverdorie op het eigen Proximus netwerk! Uitleg nu is: 'Ja sorry meneer, overstappen van Scarlet naar Proximus, dat gebeurt eigenlijk zelden en onze eerstelijnsmensen weten hier niet mee om te gaan. In feite moet men dit inleiden alsof u van een andere provider komt, bijvoorbeeld Mobistar. Dit is ook niet beschreven in onze interne procedures.' Bij het online invulformulier, kan je 'Scarlet' ook niet selecteren als provider.Lord Utopia schreef:Dat is evident. De chinese walls verbieden dat gewone operatoren toegang krijgen tot gegevens van OLO's... wat bij dit het geval is.Trojan schreef:Geen idee wie er allemaal achter eva zit, maar ik denk dat het probleem vooral is dat er daar niemand zit die alles kan, en dat de meeste mensen maar beperkt zijn tot hetgeen ze normaal doen op hun helpdesk, zoals enkel telefonie of enkel internet of enkel televisie, maar geen kennis hebben van alles tesamen. Laat staan dan ook nog eens de facturatie te mogen bezien en oplossen.
Nooit zullen operatoren express dingen saboteren. Misverstanden kunnen evengoed komen van klanten die gedeeltelijke / verkeerde info geven, want zoals ik zei: als gebruikers zeggen dat ze van mobistar komen terwijl ze van base komen, is dat dan ook opzettelijke sabotage vanwege de klant? Nee, een menselijke fout en iedereen maakt die. Maar tegenwoordig hebben mensen zo weinig geduld, dat vanaf er iets verkeerd loopt of niet binnen de vijf pinken actief staat, ze direct schadevergoedingen eisen en moeilijk doen en schelden en wat nog...