hello iedereen ik ben hier nieuw en ook klant bij snow
waar wij als bij sommige van jullie niet zal verbazen grote problemen mee hebben
eerst en vooral hebben wij vol fouten in onze modem staan waar wij hinder van ondervinden zowel op internet tel en tv
2 maanden zijn ze al bezig met dit op te lossen .
eerst technieker geweest die heeft enkel nieuwe modem komen plaatsen
tweede maal belgacom technieker geweest die heeft naar de kast gekeken en bij ons test gedaan. probleem ligt niet aan ons zij belgacom technieker.
wij verschillende tel,s gedaan naar vip snow .voor de verduidelijking vip snow is iemand die is aangesteld om je probleem op te lossen maar hellaas meer niet aanwezig dan wel.nu vraag je je af of er wel bekwame mensen daar werken .ik zal u een paar van deze fouten tonen die in onz modem verschijnen wat voor hen een raadsel is en een moeilijk probleem Outbound Traffic Blocked - NAT out failed First packet in connection is not a SYN packet: TCP dit staat er 100 keer in om de zoveel min.
Blocked - NAT out failed Packet not in tcp window: TCP ook meermaals .u kan begrijpen dat wij het moe worden met snow.
heeft iemand ervaring met deze fouten en hoe dit opgelost kan worden??
een vriend van mij zij dat het iets met syn of synack pakketen zijn en dat het aan de server ligt van kpn
SNOW grote problemen
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Die
Da's iets waar KPN weinig aan zal kunnen doen. Zoek maar eens op die melding (hier op het forum of algemener met Google) en je zal merken dat dit los staat van SNOW, maar blijkbaar inherent verbonden is aan de BBox2/Sagem 3464.
Welke hinder ondervind je juist? Die meldingen kunnen een aantal problemen veroorzaken, maar het lijkt mij momenteel enkel te gaan voor verbindingen die van buitenaf opgezet worden, en niet van binnenuit.
meldingen kom ik ook met de regelmaat van de klok tegen, los van het feit of het nu op mijn SNOW-verbinding of op mijn EDPNet-verbinding is.Outbound Traffic Blocked - NAT out failed First packet in connection is not a SYN packet
Da's iets waar KPN weinig aan zal kunnen doen. Zoek maar eens op die melding (hier op het forum of algemener met Google) en je zal merken dat dit los staat van SNOW, maar blijkbaar inherent verbonden is aan de BBox2/Sagem 3464.
Welke hinder ondervind je juist? Die meldingen kunnen een aantal problemen veroorzaken, maar het lijkt mij momenteel enkel te gaan voor verbindingen die van buitenaf opgezet worden, en niet van binnenuit.
Computer(k)nul
hinder af en toe niet kunnen bellen. ook moet ik internet pagina zoals 2dehands 2tot 3 maal verversen voordat ik foto's kan zien .
ook valt de verbinding soms voor paar sec uit. Als ik bv wil bellen moet ik eerst mijn modem resetten daarna kan ik bellen
ook valt de verbinding soms voor paar sec uit. Als ik bv wil bellen moet ik eerst mijn modem resetten daarna kan ik bellen
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Als ze je modem hebben vervangen, hebben ze dan ook de voeding vervangen (en neen, ik stel die vraag absoluut niet zinloos, dit KAN de oplossing zijn)
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti