Wat is er aan het gebeuren met Mobistar ???

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
Bedankt: 29 keer
Contacteer:

Na jaren van tevreden klant begin ik meer en meer klachten te krijgen van mobistar.

Begin dit jaar laat ik het abbo van mijn vrouw veranderen van een My15 abbo naar een internet-on-mobile
De overdracht heeft langer dan 45 dagen in beslag genomen en veel telefoontjes naar de klantendienst.

In één van die telefoongesprekken met de klantendienst stel ik de vraag wat er zal gebeuren met de 39 € aan belwaarde
die m'n vrouw nog op haar My15 abbo staan heeft. Er werd me toen gemeld dat dit zou verekend worden in de volgende factuur.
De factuur komt toe, niets van die 39 € te zien. Telefoontje terug naar de klantendienst en daar kom ik doodleuk te weten dat
die belwaarde niet kan worden terug gekregen. Die 39 € zijn we dus KWIJT. Indien ik dit geweten had kon ik die belwaarde van haar abbo opdoen bij Thoorn.nl.dan hadden we toch de helft terug gekeregen. Ik ben dus echt verkeerd ingelicht door die werknemer.

Eergisteren herlaad ik de Internet-on-mobile kaart met 15 € (15€ belwaarde 2gb 1000 sms)
De 15€ komt onmiddellijk toe. De 2gb en de 1000 sms'en blijven achterwege.
Ik bel terug naar de klantendienst en ze verzekeren me dat dit binnen de 10 min op de kaart zal staan (handmatig toevoegen zei de man)
Vandaag 18/05 is er nog altijd geen sprake van de 2gb en de 1000sms'en dus bel ik terug naar de klantendienst (zelfde verhaal)
Resultaat : de 1000 sms'en hebben we nu gekregen maar van de 2gb nog altijd geen sprake

Ik begin van het hele Mobistar verhaal m'n buik vol te krijgen.
Ik voel me op de een of andere manier bestolen (39 €) en ik krijg ook het idee dat Mobistar niet meer de firma is die ze ooit bleek te zijn.
Berd
Starter Plus
Starter Plus

Hier hetzelfde probleem.

Internet on mobile.

Donderdag herladen met 25 euro en nog steeds geen sms'en of internet ...
Berd
Starter Plus
Starter Plus

Net klantendienst gebeld.

Er waren wat technische problemen.

Direct voor mij in orde gemaakt, na het gesprek mijn 5000 sms'en en 2GB ontvangen.

:-) Goede service.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

@hardyscript

ombudsman voor telecom hiervan op de hoogte brengen. Dit is waarschijnlijk je beste kans om 39€ terug te krijgen!

3 dagen geleden hetzelfde meegemaakt met mijn internet-on-mobile. Ben dat geleuter van mobi* meer dan zat en heb inmiddels dat nummer overgedragen naar Mobile Vikings...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
MobistarWebcare
Official
Official

Hallo hardyscript,

wanneer je overschakelt van een Mobistar herlaadkaart naar een Mobistar abonnement, dan wordt het resterende belkrediet overgezet op de eerste factuur.

Maar wanneer je het abonnement stopzet om over te schakelen naar een herlaadkaart, dan ben je het resterende belkrediet inderdaad verloren.

Je mag ons altijd contacteren via Facebook of Twitter, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken voor dit probleem.

Groetjes,
MobistarWebcare
https://www.facebook.com/Mobistar.Belgie
https://twitter.com/MobistarNL

hardyscript schreef:Na jaren van tevreden klant begin ik meer en meer klachten te krijgen van mobistar.

Begin dit jaar laat ik het abbo van mijn vrouw veranderen van een My15 abbo naar een internet-on-mobile
De overdracht heeft langer dan 45 dagen in beslag genomen en veel telefoontjes naar de klantendienst.

In één van die telefoongesprekken met de klantendienst stel ik de vraag wat er zal gebeuren met de 39 € aan belwaarde
die m'n vrouw nog op haar My15 abbo staan heeft. Er werd me toen gemeld dat dit zou verekend worden in de volgende factuur.
De factuur komt toe, niets van die 39 € te zien. Telefoontje terug naar de klantendienst en daar kom ik doodleuk te weten dat
die belwaarde niet kan worden terug gekregen. Die 39 € zijn we dus KWIJT. Indien ik dit geweten had kon ik die belwaarde van haar abbo opdoen bij Thoorn.nl.dan hadden we toch de helft terug gekeregen. Ik ben dus echt verkeerd ingelicht door die werknemer.

Eergisteren herlaad ik de Internet-on-mobile kaart met 15 € (15€ belwaarde 2gb 1000 sms)
De 15€ komt onmiddellijk toe. De 2gb en de 1000 sms'en blijven achterwege.
Ik bel terug naar de klantendienst en ze verzekeren me dat dit binnen de 10 min op de kaart zal staan (handmatig toevoegen zei de man)
Vandaag 18/05 is er nog altijd geen sprake van de 2gb en de 1000sms'en dus bel ik terug naar de klantendienst (zelfde verhaal)
Resultaat : de 1000 sms'en hebben we nu gekregen maar van de 2gb nog altijd geen sprake

Ik begin van het hele Mobistar verhaal m'n buik vol te krijgen.
Ik voel me op de een of andere manier bestolen (39 €) en ik krijg ook het idee dat Mobistar niet meer de firma is die ze ooit bleek te zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”