Netflix komt naar België

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

De Amerikaanse videodienst Netflix komt nog dit jaar naar België. Dat meldden gisteren verschillende websites, en het bericht lijkt geloofwaardig.

Bij Netflix kun je voor 8 dollar per maand onbeperkt kijken naar films en tv-reeksen. De komst van Netflix kan de gevestigde orde in de Vlaamse media behoorlijk verstoren, meent Jo Caudron van het adviesbureau DearMedia.
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130517_013
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Veelbelovend. Ik heb Netflix vroeger al getest i.s.m. een VPN account.

Ik denk dat met de komst hiervan naar de Belgische huiskamers het nationale medialandschap wel es op z'n kop kan gezet worden (reclame inkomsten!).
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Misschien worden ze nu wakker in Belgie... video on demand waar je 2 a 4 euro moet betalen voor een film kan het wel vergeten als je voor 8 dollar alles kan krijgen.
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

ben wel eens benieuwd.

Ik denk dat NetFlix voor de juiste prijs wel eens piraterij van series / films zou kunnen doen dalen. Ik zou alvast bereid zijn om een NetFlix account te kopen, indien alle films / series ook onmiddelijk beschikbaar zijn in belgie en we geen jaar moeten wachten :)
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Daar hangt dan wel tegenover dat ze geen kreupel aanbod mogen hebben zoals in canada.

Daarnaast moet je nog altijd een toestel hebben dat ondersteuning heeft voor netflix. Veel mensen zitten nog met een oudere tv, en die odnersteunen dat nog niet. En een htpc of setop box zetten is imho ook teveel van het goede. Als sony het wil activeren hebben mensen met een PS3 toch al een geluk.

Maar ik ben alvast gewonnen, ALS het een deftig aanbod heeft.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Goede ontwikkeling.

Ik merk dat toch bij mezelf, dat ik geen MP3/CD/muziek meer download sinds ik Spotify heb. Of de artiesten daar nu werkelijk ook meer inkomsten van hebben (spotify tegenover downloaden) weet ik eigelijk niet. Het zou me niet verbazen dat dat maar bitter weinig is.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ik ben alleszins geïnteresseerd. Zou dat ook met mijn wd tv live werken?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Als ze naar België komen, dan hoop ik dat ze effectief een dergelijk aanbod kunnen aanbieden. De telecom en tv markt moet nog opengebroken worden (o.a. wachten op openstellen kabel). Bij de mobiele telefonie is dit nu wel volop aan het openbreken.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Ik ben wel eens benieuwd wat ze bij telenet gaan doen als mensen over hun niet bestaande limiet gaan door netflix te kijken.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Trojan schreef:als mensen over hun niet bestaande limiet gaan
Oh nee... niet opnieuw een volume discussie... trouwens er is wel degelijk een limiet bij TN (al is die niet vast).
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

selder schreef:Goede ontwikkeling.

Ik merk dat toch bij mezelf, dat ik geen MP3/CD/muziek meer download sinds ik Spotify heb. Of de artiesten daar nu werkelijk ook meer inkomsten van hebben (spotify tegenover downloaden) weet ik eigelijk niet. Het zou me niet verbazen dat dat maar bitter weinig is.
Bron: Hautekiet donderdag 16 mei
Online streaming zoals Spotify levert artiesten nauwelijks iets op
"Cool! Ik krijg via Sabam een allereerste online-afrekening van centjes die je als artiest verdient met gestreamd te worden op Spotify en Deezer en consoorten", schreef Senne Guns. De opbrengst? 3,7 euro. Voor meer dan 12.000 luisterbeurten van 'De Goudvis'
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Haha, ziet ge wel. Nu zal dat wel verschillen tegenover de dikke artiesten...

Maar ik slaap toch beter 's nachts, wetende dat ik legaal bezig ben! (haha NOT, ik slaap altijd goed)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
MichelLoyen
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 05 aug 2011, 10:33
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Het success hangt mijn inziens inderdaad af van het aanbod. Ik zou zeker 10eur per maand voor onbeperkt HD films kijken inclusief ondertiteling ed...maaaaar alleen als de content ook direct en volledig beschikbaar wordt gesteld zoals in Amerika. Niet voor een of andere beperkt en vertraagd aanbod a la telenet/belgacom on demand...
t-town
Premium Member
Premium Member
Berichten: 527
Lid geworden op: 08 mei 2006, 19:56
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 22 keer

In Amerika worden alle series en films ook niet direct na de release op netflix gezet hoor. Ze gaan blijkbaar eerst lanceren in Nederland en Frankrijk. Dit betekent dat voor Vlaanderen alleszins geen extra moeite moet worden gedaan voor internationale films en series als het op ondertiteling aankomt. Of Walen dan genoegen moeten nemen met een dub of gewoon geen ondertitels valt dan nog te bezien. Ik denk dat het heel moeilijk wordt voor netflix om bijvoorbeeld VMMA te overtuigen hun series toe te voegen aan de catalogus.
Gebruikersavatar
MichelLoyen
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 05 aug 2011, 10:33
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

@t-town Ik bedoelde dat films/series op hetzelfde moment beschikbaar zijn in Belgie als in Amerika en dat ze niet voor europa een vertraging inbouwen zeg maar :-) . Verder lijkt mij dat er wel Nederlandse ondertiteling beschikbaar moet zijn zodra ze in Nederland willen lanceren. Alhoewel een minderheid daar geen ondertiteling wil/nodig heeft zal de meerderheid dat zeker als voorwaarde zien om een abbo te nemen.

Ben benieuwd wat gaat komen! 8)
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Ik vrees ervoor dat de huidige contentproviders te veel macht hebben en Netflix dus geen kans op slagen zullen geven in België. Er zal dus weinig tot geen Nederlandstalige content op te vinden zijn denk ik en qua buitenlandse series zullen er ook weer allerhande beperkingen zijn. Als ze wel goede content bieden dan zijn ze hier alvast welkom. Netflix app op de iPad, pc, tv, Xbox 360 en volgende, PS3 en volgende, toestellen genoeg die het kunnen :)
Kevin Spacey heeft er een goede mening over :)
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Des temeer aanbod, des te lager de prijs. niet? :angel:
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

kaise1 schreef:
selder schreef:Goede ontwikkeling.

Ik merk dat toch bij mezelf, dat ik geen MP3/CD/muziek meer download sinds ik Spotify heb. Of de artiesten daar nu werkelijk ook meer inkomsten van hebben (spotify tegenover downloaden) weet ik eigelijk niet. Het zou me niet verbazen dat dat maar bitter weinig is.
Bron: Hautekiet donderdag 16 mei
Online streaming zoals Spotify levert artiesten nauwelijks iets op
"Cool! Ik krijg via Sabam een allereerste online-afrekening van centjes die je als artiest verdient met gestreamd te worden op Spotify en Deezer en consoorten", schreef Senne Guns. De opbrengst? 3,7 euro. Voor meer dan 12.000 luisterbeurten van 'De Goudvis'
Dat is heel spijtig, maar dan moet zijn vertegenwoordiger (platenmaatschappij of sabam) maar betere prijzen afdwingen bij Spotify.

Je kan moeilijk verwachten meer te krijgen op een abonnement van $/€10 per maand.

Spotify is geen liefdadigheidsinstelling die in het leven is geroepen om de artiesten meer geld op te brengen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

tenzij de vertegenwoordigers of sabam al genoeg vragen, maar dat er te veel aan hun eigen vingers blijft kleven
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

En dat noemen ze dan..... "werkingskosten" :bdaysmile:
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Momenteel heb ik een VS account en ben er heel tevreden over.

Het voordeel zal zijn dat als de Belgische IP's toegelaten worden ik geen proxy meer nodig heb :D Yaaaaay!!! Betalen doe ik toch al :angel:
Afbeelding
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Iets is beter dan niks. Ze krijgen meer via Spotify dan via torrent downloads of nieuwsgroepen ;) is de muziek echt goed en een groot succes dan kopen de mensen het wel :) (of ben ik de enige die dat doet?). Voordeel voor artiesten, ze worden sneller ontdekt :).
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

D3bian schreef:Momenteel heb ik een VS account en ben er heel tevreden over.

Het voordeel zal zijn dat als de Belgische IP's toegelaten worden ik geen proxy meer nodig heb :D Yaaaaay!!! Betalen doe ik toch al :angel:
Zijn alle series (films) voorzien van engelse subs ?
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Wat met hbo series? Blijkbaar zijn die 2 concurrenten van elkaar en heeft telenet bovendien geen exclusiviteit?
Wat de "zenders(vmma)" betreft.. die zullen wel weer gaan janken bij de regering zeker?

Als het aanbod deftig(en kijkbaar op samsung smart of popcornhour) is zeker het overwegen waard.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Leuk voor velen, maar niet voor mij. Ik ervaar drie grote beperkingen

- het is en blijft streaming, zodra je het abbo stopt heb je niks meer
-je bent afhankelijk van wat ze aanbieden en van het veranderde aanbod, zoals aangehaald bieden ze helemaal niet alles aan, geen HBO, wrs ook geen Vlaamse content.
-de kwaliteit is ondermaats vergeleken echte blu-ray's een HD stream van Netflix komt eerder overeen met een goede DVD op het gebied van audio en video kwaliteit
Afbeelding
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

kaise1 schreef:
D3bian schreef:Momenteel heb ik een VS account en ben er heel tevreden over.

Het voordeel zal zijn dat als de Belgische IP's toegelaten worden ik geen proxy meer nodig heb :D Yaaaaay!!! Betalen doe ik toch al :angel:
Zijn alle series (films) voorzien van engelse subs ?
De meeste wel, maar kheb daar geen nood aan gezien ik vloeiend engels spreek en versta :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
gbmed
Erelid
Erelid
Berichten: 542
Lid geworden op: 07 apr 2013, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 126 keer

D3bian schreef:
kaise1 schreef:Zijn alle series (films) voorzien van engelse subs ?
De meeste wel, maar kheb daar geen nood aan gezien ik vloeiend engels spreek en versta :)
Is dus voor een niche markt, Jan met de pet is hier niets mee.
Afbeelding Afbeelding
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Een Base Snow gecombineerd met Netflix zou een groter publiek kunnen aanspreken door de combinatie van basis zenders met de nieuwste films en tv series, en toch nog de laagste prijs op de markt voor triple play.

‘Netflix zal Belgacom en Telenet zwaar onder druk zetten’ - Het Nieuwsblad. Frankrijk en Nederland zijn blijkbaar eerst aan de beurt -- met Nederland erbij, wordt het misschien ook interessanter voor Vlaamse producties om een speler aan te spreken die het hele taalgebied kan/wil bespelen.

In de USA zijn 'cord cutters' zoals Netflix en Hulu+ toch al wat tegenzetten aan het forceren: ABC Declares War on Cord Cutters with Live-TV App — Delayed Streaming to Follow | TIME.com.
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

gbmed schreef:Is dus voor een niche markt, Jan met de pet is hier niets mee.
Jan met de pet is toch enkel geïnteresseerd in thuis, familie, royalty en andere rommel.

Spreek die eens over game of thrones, dexter, breaking bad etc en hij hoort het in Keulen of zelfs nog veel verder donderen...
Er zijn ook mensen die iets anders willen als de commerciële rommel en dan is het handig om niet altijd alles te moeten downloaden of een eeuwigheid te moeten wachten tot het uitgezonden wordt of je blauw te betalen aan prime waar het aanbod ook maar so-so is...
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Als het aanbod meevalt is dit wel heel goed nieuws. Hier kijken wij toch enkel Amerikaanse series (zoals in de post hierboven) maar dat 'moet' helaas nog illegaal, of je moet een jaar wachten voor dat het in België wordt uitgezonden.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

thamar schreef:Jan met de pet is toch enkel geïnteresseerd in thuis, familie, royalty en andere rommel.
Maar diezelfde Jan met de Pet gebruikt vermoedelijk ook geen betalende VOD... zij die het wel gebruiken zijn ook de potentiele klanten van Netflix.

Het is dus niet dat morgen iedereen Netflix zal gebruiken maar er zal zeker een verschuiving zijn.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Kan je ook ergens hun collectie films/series bekijken, zonder een account aan te maken?
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

timofp schreef:Leuk voor velen, maar niet voor mij. Ik ervaar drie grote beperkingen

- het is en blijft streaming, zodra je het abbo stopt heb je niks meer
Dat klopt, maar anderzijds :

Als je bij BelgacomTV een zenderpakket stop zet, kun je de opnames van zenders uit dat pakket ook niet meer bekijken.
Bij Telenet is dat niet zo, maar beiden hebben doelbewust elke export mogelijkheden onmogelijk gemaakt.
Het idee dat je je opnames dus eeuwig kunt bewaren is een illusie. Gaat je recorder kapot, of wil je een ander model, dan ben je ze kwijt.
Bewaar je een beetje, dan zal de harddisk gauw vol lopen, en dan kun je dus ook niets meer extra opnemen.
Vergelijk je 't met DVD's of Blurays heb je natuurlijk wel gelijk, maar hoe lang gaan die nog bestaan ?
Er zijn al zoveel videotheken gesloten, en zij die overblijven veranderen in complete winkels die om het even wat verkopen om overeind te blijven.
Internet downloads dan ?
Ok, maar ze zijn natuurlijk niet legaal, en de kwaliteit is enorm variabel.
timofp schreef:-je bent afhankelijk van wat ze aanbieden
Dat is toch altijd zo ?
Ook Net Gemist en dergelijke hebben hun periodes wanneer iets beschikbaar is.
En ook Prime films zijn niet tot in der eeuwigheid op te vragen.
En of het nu de videotheek, Prime, of een dienst als Net Gemist is, er is altijd iemand die beslist wat er nu beschikbaar is.
timofp schreef:wrs ook geen Vlaamse content.
Dat lijkt mij inderdaad wel een zwak punt, hoewel ik denk dat bij de jongeren er veel zijn die nauwelijks nog naar Vlaamse reeksen kijken.
timofp schreef:-de kwaliteit is ondermaats vergeleken echte blu-ray's een HD stream van Netflix komt eerder overeen met een goede DVD op het gebied van audio en video kwaliteit
De vraag is of het goed genoeg is voor de meeste kijkers.
HDTV is ook minder van kwaliteit dan de meeste Bluray's, maar dat belet niet dat er massaal gekeken wordt.
De VOD heeft ook zelden de kwaliteit van het gewone TV programma.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Afbeelding
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Die link redirect naar https://signup.netflix.com/global waar je te lezen krijgt "Sorry, Netflix is not available in your country yet."
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
Razornord
Pro Member
Pro Member
Berichten: 284
Lid geworden op: 14 jun 2007, 11:20
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 17 keer

Een kleine workaround om door de selectie te kunnen browsen (enkel met Chrome geprobeerd): installeer Hola! Unblocker bij de chrome extensies en dan is browsen geen probleem meer.
R3ap4r
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 05 jun 2011, 16:22
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 15 keer

Razornord schreef:Een kleine workaround om door de selectie te kunnen browsen (enkel met Chrome geprobeerd)

Effe gezocht, is ook te vinden voor Firefox https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/hola/

Werkt perfect ! bedankt voor de tip :)
Afbeelding
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Zorba schreef:Als het aanbod meevalt is dit wel heel goed nieuws. Hier kijken wij toch enkel Amerikaanse series (zoals in de post hierboven) maar dat 'moet' helaas nog illegaal, of je moet een jaar wachten voor dat het in België wordt uitgezonden.
Of je koopt natuurlijk de series gewoon, op Amazon betaal je meestal minder dan 15 euro welk je apart koopt nog veel minder als je en box met meerder koopt. Zo heb ik enkele dagen geleden Lost op BLU-RAY gekocht, 6 seizoenen voor 40 euro, dat is minder dan 7 euro per seizoen in de beste kwaliteit welke er beschikbaar is.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Hoemang na releaE is dat dan niet...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Ja wel even na de release, maar als je download na de uitzending moet je ook steeds tussen elke aflevering een week wachten en tussen elk seizoen meerder maanden. Dan kies ik gewoon om een paar jaar te wachten tot de seizoenen goedkoop zijn of de serie zelfs afgelopen is zodat ik gewoon kan kijken wanneer ik wil, enkele afleveringen per avond achter elkaar, ongeveer een seizoen per week of per twee weken :).

Wachten op een serie die je niet gezien hebt is niet moeilijk, zeker niet als er zoveel andere leuke series al te koop zijn welke je kan zien. :-D
Zo ben ik nu aan het laatste seizoen van House bezig :)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”