drone

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
helyeah
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 mei 2013, 12:04

Ik zag een tijdje terug iets over drones op tv. Voor de gene die niet weten wat het zijn soort vliegende schotels met camera. Nu leek mij zo'n drone ook wel gaaf dus ben wat gaan google maar kwam al snel terug van een koude kermis. Ik wil er namelijk een die ik via smartphone kan bedienen en waar een camera in zit.. nu heb ik er wel een paar gezien maar die zitten al tegen de 300 euro aan of meer. Weet iemand een goedkoper alternatief?
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Deze drone werkt heel goed, maar die prijsklasse van 300 euro ga je toch moeten aanvaarden, alles daaronder is echt speelgoed/rommel...

http://store.apple.com/be-nl/product/H8 ... -drone-2-0
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Ik ga de mijne verkopen denk ik, ik vind er zo goed als nooit tijd voor ... Zal hem later vandaag (of morgen) in Te Koop zetten...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
Loeri
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
Bedankt: 26 keer

Je kan ook zelf een bouwen? In de zomervakantie ga ik dat doen met een paar maten :P
Denk toch dat het goedkoper zal zijn...
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Zoek maar naar filmpjes van de ar.drone. Zalig toestel! Heb zelf zo eentje (ardrone 2.0) en is wel leuk om daar aan de kust of in de ardennen mee te gaan vliegen. Let wel op : sommige dingen breken snel :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
squid
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 13 sep 2011, 18:10
Twitter: JoyVanAcker
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 14 keer

Ik kan jullie adviseren om zelf een te bouwen, heb ik ook gedaan. Google maar eens op multiwii bv, zal je al zeer veel info over vinden. Minimum kennis van electronica en programmeren is wel vereist. Maar das hier geen probleem denkik:)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”