Geld van belkrediet naar bank/paypal

liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 62 keer

Klopt, bij mij varieerde het cijfer na de komma ook: de ene keer 14,14, dan 14,03 of nog iets anders. Zelfde provider, dus vermoedelijk gewoon een grilligheidje van niet op tijd inhaken ofzo?
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Volgens mij zijn de eerste 10 sec verloren (lees: extra te betalen), dus tot je de code hebt ingetikt.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
billeman
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

2Flip schreef:@Liegebeest: http://call-tiger.com/nl

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Offtopic verder , sorry :

Hey, dit is wel de tip van het jaar voor mij denk ik. Heb nu CallTiger op mijn smartphone staan, en VoipTiger op mijn tablet. Beiden kunnen gecombineerd worden op één account. Kan nu eindelijk met mijn tablet bellen aan super voordelig tarief, en op de smartphone met zeer voordelig tarief t.o.v. MV tarief. THX !
billeman
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

frado schreef:Zelfde van plan, maar ipv call tiger die Triiing van Telenet. Kunnen mensen toch mijn nr zien wanneer ik bel. Heb mij ook geregistreerd op Unibet, natuurlijk gisteren alles verdaan bij thoorn ;)
Met VoipTiger kan je ook je nummer laten zien bij uitbellen indien je hiervoor een bewijs (PDF) bv laatste factuur upload op je accountpagina. Bij CallTiger wordt dit gedaan d.m.v. een code/SMS die je moet invullen. Dus voor beiden is het mogelijk
frado
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 4 keer

MVA schreef:Met call Tiger zien de opgebelde mensen ook je gsm-nummer, net als met Triiing.
Triing werkt wel enkel als je Wifi hebt, call Tiger werk ook met 3g, edge of zelfs zonder een van voorgaande met een sms(die gratis is als een bundel actief is).

Maar indien je wifi en een telenet-vaste lijn hebt, is het wel goedkoop natuurlijk :wink:
wifi kunnen spoofen zodat triing ook op mobiel internet gaat. Dus na 16u bel ik altijd gratis dus zowel vast als mobiel
MVA
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Nice! (Maar ik ben geen telenet-klant)

Heb je ervaring met de geluidskwaliteit? Als ik de commentaren hier zo lees valt dat soms nogal tegen, als je "slechte" 3g hebt(door de hoge ping waarden). En zeker als je slechts edge hebt. Het voordeel van Call Tiger is dan dat het gewoon over je "normale" mobiele verbinding gaat omdat je opgebeld wordt.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Dit begint serieus off-topic te gaan :$

Net nr beltegoed.no gebeld, idd breekt af Na 10' :-/

Gemaild, we zien wat ze zullen antwoorden

MVA
Plus Member
Plus Member

Idd: beetje offtopic.
Je kan gewoon een 2e gesprek gebruiken om verder te betalen, naar verluid is hier al vermeld geweest.

On topic: Ik heb eens verder rondgekeken, en beltegoed.nl lijkt een van de enige sites te zijn waar je paysafecards en consoorten kan betalen met belkrediet. Er is nog wel een dochter(http://beltegoedopwaarderen.nl) maar daar is de prijs hetzelfde.

De optie is iets omslachtiger dan betaallijn.be, maar het rendement is wel ongeveer 15% hoger, das toch de moeite.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

ik vind het persoonlijk niet omslachtiger, via beltegoed.nl. Via betaallijn.be heb je een iets hogere return als je per keer (= omslachtig+veel kans om verkeerde code in te geven!). ipv gewoon te laten openliggen. Beltegoed.nl gewoon openliggen...en pak hogere return dan betaallijn.be! Dat gaan ze voelen!

Hier gewoon telefoon laten openliggen en breekt gewoon automatisch af na 10'. mailtje gestuurd, en mocht met een code (weet niet meer of het dezelfde was) opnieuw bellen...na 7 min. opnieuw automatisch afgebroken...

paar min. later mailtje met prepaid code :-D :-D

Hoelang zou die herlaadcode geldig zijn? Zoniet zou ik er gelijk een aantal mee aankopen. Voor de boel weer dichtgetimmerd wordt :-)

idd. stond er iets dat na 10' afgebroken wordt, maar niet dat je kon terugbellen...bij deze, supercontent
Laatst gewijzigd door satsurfer 16 mei 2013, 12:33, in totaal 1 gewijzigd.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster

@ satsurfer

Vandaar dat je beter werkt via de PSC van 10€. Dan kan je er 2 achter elkaar kopen. Het is wel omslachtiger omdat je zelf meer moet doen om je uitbetaling te krijgen, maar ach het zijn ook maar een paar minuten.

BTW: Hier zal je per keer bedoelen ipv per minuut:
satsurfer schreef:Via betaallijn.be heb je een iets hogere return als je per min. belt (= omslachtig+veel kans om verkeerde code in te geven!).

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

wat is er nu omslachtig?

10' laten openliggen....breekt af
terugbellen
7' laten openliggen..breekt automatisch af...
=> prepaidcode via mail. :-D
en dit alles zonder inloggen/registreren!
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster

Het is niet omslachtig om je belwaarde om te zetten in een PSC (zeker niet met die 10€), bovendien heb je geen voordeel door ineens 25€ te nemen (kosten zijn in verhouding dezelfde).

Het is wel omslachtiger om dat geld op je bankrekening te krijgen, in die zin dat je niet gewoon op 1 knop moet duwen en dat de uitbetaling gebeurd. Je moet meer stappen ondernemen.

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

los van omslachtig of niet, wat zijn voordeel om om te zetten op paysafecard ipv p&g belkrediet 25 € kopen?
MVA
Plus Member
Plus Member

Met omslachtig bedoel ik het feit dat je dit moet combineren met unibet om het effectief in geld op je bankrekening te krijgen. Bij betaallijn gaat het meteen naar je bankrekening. Maar dat had ik inderdaad niet expliciet meer vermeld.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

ik hou het bij gewoon p&g kaartje van 25 € te kopen. Met 90 € op mijn kaart, kan ik nu efkes weg...en eindelijk mijn belkrediet afbouwen (gezapig :-D )
MVA
Plus Member
Plus Member

Dat is inderdaad ook een goede mogelijkheid, dan bespaar je de 3% die je moet afgeven aan unibet. Maar ik ben Mobile Viking, en dan gaat dat niet.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster

satsurfer schreef:los van omslachtig of niet, wat zijn voordeel om om te zetten op paysafecard ipv p&g belkrediet 25 € kopen?
Zie reactie van MVA hierboven, je kan niet met elke operator de herlading doen. :wink:

Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster

satsurfer schreef:ik hou het bij gewoon p&g kaartje van 25 € te kopen. Met 90 € op mijn kaart, kan ik nu efkes weg...en eindelijk mijn belkrediet afbouwen (gezapig :-D )
Voor mensen met een automatische herlading (bv als je bij GC die EU bundel wilt hebben), gaat deze vlieger uiteraard niet op. :nono: Maar ach, dat hangt van ieder zijn persoonlijke situatie af.

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

voor de eerste maal mijn belkrediet herlaadden via beltegoed.nl

Er staat in hun mail:
Opwaardeerinstructies:
Toets #121*13-cijferige herlaadcode# op het klavier van je toestel in. Druk daarna op [yes] of [zenden]. Of bel 1712 vanaf je GSM.

via #121* lukte het niet om te herladen.

Dan plan B: 1712!
http://www.1712.be/
Dan kom je op het meldingspunt geweld terecht!

Het moet 1911 zijn!!! Dan lukte het.

Bij betaallijn.be/thoorn.nl ooit bij het bellen naar zo'n lijn bij een dame terechtgekomen?! Het was geen XXX lijn blijkbaar...Toen ik zei: 'ben ik bij betaallijn', haakte ze in....wilde gewoon mijn geld recupereren. :-D

Probeerde ondertussen nieuwe kaart te bestellen
"Er is een onverwachte fout opgetreden, probeer het later opnieuw"

't is allemaal niet 100% zuiver vermoed ik, maar het werkt -voorlopig- nog.
MVA
Plus Member
Plus Member

Mijn account bij unibet is geblokkeerd(nog niets mee gedaan). Had het gelukkig gezien voor ik de paysafecard kocht. Zijn er nog interessante sites die paysafecard aanvaarden en laten uitbetalen? Ik zag er een aantal, maar die hadden +10% commissie ipv 3% bij unibet.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster

@ MVA

Wat bedoel je met "nog niets mee gedaan", is dat niet gespeeld of nog niet gebruikt om een paysafecard te cashen?

MVA
Plus Member
Plus Member

Niet gespeeld, nog geen enkele storting op gedaan. Enkel al aangemaakt met het oog op uitbetaling van paysafecards.

EDIt: Blijkbaar gaat het om een routinecontrole op accounts. Ik moet mijn ID en adres opsturen. Beter nu dan nadat ik er iets gestort heb, ik had al verhalen gelezen over geblokkeerde accounts als je nog maar je naam verkeerd gespeld had. En dan kon je fluiten naar je geld.
siMn
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 3 keer

Waarom is je account geblokkeerd? Ik ken maar 1 alternatief en dat is Steam. Ze betalen echter geen geld uit.

MVA
Plus Member
Plus Member

Of mijn account nu geblokeerd is door inloggen met fout passwoord of door hun "routinecontrole" op ID, weet ik niet. Feit is dat ik niet kon inloggen op mijn account, en dat het opvragen van een link om mijn paswoord te resetten niet werkte. Ik dacht dat je normaal slechts je legitimatie moest voorleggen van zodra je boven een bepaald bedrag gaat bij uitbetaling. Heb jij al legitimatie moeten voorleggen bij Unibet?
siMn
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 3 keer

Nog nooit. Denk dat als je alles goed invult bij de registratie, dat je niet veel problemen krijgt.

MVA
Plus Member
Plus Member

Inderdaad. Normaal geen probleem. Ik wil er gewoon op wijzen dat als er problemen zijn, unibet heel streng is op hun reglementen. Zo mag je ook maar 1 account per persoon hebben bijvoorbeeld. Ik denk ook dat ze je met kleine bedragen normaal gerust laten. Ik heb gewoon pech dat ze mijn account eruit hebben gepikt om een controle te doen.
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Wil mn beltegoed ook 'terugvorderen', echter heb ik een vraag.
De meeste sites (bv thoorn.nl) zijn van nederlandse oorsprong. Moet ik dan ook een internationaal gesprek maken ?
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster

Neen, je belt naar een Belgische 090X-nummer.

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

@ devastator:
gewoon thread lezen :oops: en surfen naar betaallijn.be (uitleg tot op het bot) of ca$hen met uw krediet via beltegoed.nl (proximus klanten)
MVA
Plus Member
Plus Member

MVA schreef:Of mijn account nu geblokeerd is door inloggen met fout passwoord of door hun "routinecontrole" op ID, weet ik niet. Feit is dat ik niet kon inloggen op mijn account, en dat het opvragen van een link om mijn paswoord te resetten niet werkte.
De oorsprong van het "probleem" blijkt te zijn dat ik mij geregistreerd had op de Nederlandse Unibet ipv de Belgische.

De prijzen zijn wel gestegen; via beltegoed.nl betaal je nu € 10,5 voor € 10 paysafecard, en als je die met belkrediet betaalt, moet je daar nogmaals € 4,20 bovenop doen (ipv € 4 even geleden). + de overhead van de code "intoetsen" zoals iemand hier al zei en 3% aan unibet. Uiteindelijk is er € 19,4 onderweg naar mijn bankrekening voor € 29,9 belkrediet. Dat is nog altijd 64,6 % return, duidelijk meer dan de 50% bij betaallijn.be .
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

http://beltegoed.nl/order
Product Aantal Totaal
Pay&Go 25 Euro 1x € 25,00
Transactiekosten 1x € 11,25
Totaal € 36,25

Is dit niet met 1,25 € opgeslaan? :-(
2Flip
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

Vaganzza schreef:bovendien heb je geen voordeel door ineens 25€ te nemen (kosten zijn in verhouding dezelfde).
Wel een klein verschil dus:
36,98 voor 25EUR => 67,6%
15,23 voor 10EUR => 65,7%

@Satsurfer: De prijzen zijn inderdaad iets verhoogd. Volgens mij echter nog steeds de meest voordelige optie :-)
Afbeelding
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster

Het heeft geen zin om een post van mij te quoten toen er andere voorwaarden waren en mij hier dan komen zeggen dat er toch een voordeel is.

Ondertussen is het op die manier wel beter, maar hoe gaat dat nu in praktijk met die 25€ kaarten en dat 2x inbellen met dezelfde code? Gaat dat automatisch of moet je telkens eerst contact opnemen met hen?

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

je gesprek wordt afgebroken na 20'. Veiligheidshalve noteer je de code die je de 1ste maal moet ingeven. Normaal gezien geeft de browser een nieuwe code en een 'vooruitgangsbalk' na het 2de 'inbelmoment'. Dit gebeurde niet op het werk bij mij (tijdens de pauze :-D )
kick
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 2 keer

Weet niet of dit hier reeds getest is, maar op pokerstars.be staat ook paysafecard als deposit methode.
Echter zonder processing fee...

(niet getest wegens geen smartphone :bdaysmile: )
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Sinds wanneer is er een smartphone nodig om belkrediet om te zetten naar PaySafeCards?
MVA
Plus Member
Plus Member

kick schreef:Weet niet of dit hier reeds getest is, maar op pokerstars.be staat ook paysafecard als deposit methode.
Echter zonder processing fee...

(niet getest wegens geen smartphone :bdaysmile: )
Bij Unibet is dat 3%, dat maakt niet zoveel uit, de meeste "overhead" betaal je aan beltegoed.nl, die inderdaad recent opgeslagen zijn...
frado
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 4 keer

Maar beltegoed + paysafecard @ Unibet zal waarschijnlijk nog goedkoper uitkomen dan sms'n naar thoorn(1 euro voor 2)?
MVA
Plus Member
Plus Member

Ja, zie vorige post.
De prijzen zijn wel gestegen; via beltegoed.nl betaal je nu € 10,5 voor € 10 paysafecard, en als je die met belkrediet betaalt, moet je daar nogmaals € 4,20 bovenop doen (ipv € 4 even geleden). + de overhead van de code "intoetsen" zoals iemand hier al zei en 3% aan unibet. Uiteindelijk is er € 19,4 onderweg naar mijn bankrekening voor € 29,9 belkrediet. Dat is nog altijd 64,6 % return, duidelijk meer dan de 50% bij betaallijn.be .
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

https://www.real-debrid.com/premium (deze dienst is op 30 hosters geabonneerd)

als je 15 dagen kiest (en je kiest per SMS is het 3 €/code, telefoon 1,5 €/minuut. Dan verlies je toch niets. Die andere SMS diensten vragen het dubbele van de effectieve prijs via paypal/visa.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”