Ik heb vandaag Yelo TV geinstalleerd op mijn tv, en deze werkt perfect.
Enkel wanneer ik ingelogd ben op de website van Yelo TV en ik wil tv kijken via mijn computer krijg ik volgende melding bij elke zender " Je kan op dit moment geen Live TV stream bekijken. Probeer later opnieuw."
Ik ben gewoon bedraad verbonden met de modem. Wifi staat uitgeschakeld op de modem.
Hoe kan ik dit oplossen, zodat ik wel tv kan kijken op mijn computer?
En wat is het verschil met yelo tv op je tv buiten de veranding qua lay out..
yelo tv werkt niet op mijn computer.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik kan wel TV kijken, zowel op laptop als op iPhone, maar ik kan geen opnames bekijken op beide toestellen.
Heb getest met een voetbalwedstrijd van afgelopen weekend, om zeker te zijn dat het een kanaal zou zijn dat wel toelaat om opnames te bekijken (aangezien bv. Eén en Canvas dit al niet toelaten).
Iemand enig idee ?
Heb getest met een voetbalwedstrijd van afgelopen weekend, om zeker te zijn dat het een kanaal zou zijn dat wel toelaat om opnames te bekijken (aangezien bv. Eén en Canvas dit al niet toelaten).
Iemand enig idee ?
Och wat werkt er wel?
1) yelotv niet beschikbaar omdat digicorder te oud is.
2) yelotv werkt niet omdat het niet beschikbaar is voor type digibox te nieuw zeker.
3) pc werkt yelotv ook al niet, zelfde boodschap als u. Ligt niet aan mijn pc.
4) opnames delen tussen digicorder en digibox lukt 99% van de tijd ook niet.
Na eens te klagen via mail krijg je dit terug: "U nam contact met ons op omdat u een storing ervaart bij het gebruik van Yelo TV. Het spijt ons dit te vernemen.
Men verkiest de ondersteuning hierop te geven via deze sociale media om sneller te kunnen reageren op specifieke problemen en de communicatie volledig transparant te laten verlopen. Mogen wij u toch vragen om dit te melden via een privé bericht via Twitter of Facebook. Vermeld zeker uw Telenet-login en wachtwoord. Wij helpen u graag online verder."
Ik had al reeds vermeld dat ik niet via derden, twitter of facebook communiceer. Heb ten eerste geen twitter of facebook account en ten tweede hoort het niet dat klanten met derden accounts moeten maken voor vlotte communicatie. Mochten er alternatieven zijn voor een evenwaardig alternatief lag telenet ook al lang buiten.
Zo is er altijd wel iets in dit land, domme digiboxen en -corders: gaat stuk krijgt opnieuw oude, nu is hem 4 jaar ongeveer dus betalen voor nieuw model voor yelotv.
1) yelotv niet beschikbaar omdat digicorder te oud is.
2) yelotv werkt niet omdat het niet beschikbaar is voor type digibox te nieuw zeker.
3) pc werkt yelotv ook al niet, zelfde boodschap als u. Ligt niet aan mijn pc.
4) opnames delen tussen digicorder en digibox lukt 99% van de tijd ook niet.
Na eens te klagen via mail krijg je dit terug: "U nam contact met ons op omdat u een storing ervaart bij het gebruik van Yelo TV. Het spijt ons dit te vernemen.
Men verkiest de ondersteuning hierop te geven via deze sociale media om sneller te kunnen reageren op specifieke problemen en de communicatie volledig transparant te laten verlopen. Mogen wij u toch vragen om dit te melden via een privé bericht via Twitter of Facebook. Vermeld zeker uw Telenet-login en wachtwoord. Wij helpen u graag online verder."
Ik had al reeds vermeld dat ik niet via derden, twitter of facebook communiceer. Heb ten eerste geen twitter of facebook account en ten tweede hoort het niet dat klanten met derden accounts moeten maken voor vlotte communicatie. Mochten er alternatieven zijn voor een evenwaardig alternatief lag telenet ook al lang buiten.
Zo is er altijd wel iets in dit land, domme digiboxen en -corders: gaat stuk krijgt opnieuw oude, nu is hem 4 jaar ongeveer dus betalen voor nieuw model voor yelotv.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik heb hierover ook reeds m'n beklag gedaan echter zonder resultaat (en vroeger kon je nog eens bij Ducko terecht maar ook dat is gedaan).rahx360 schreef:Ik had al reeds vermeld dat ik niet via derden, twitter of facebook communiceer. Heb ten eerste geen twitter of facebook account en ten tweede hoort het niet dat klanten met derden accounts moeten maken voor vlotte communicatie.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 4 keer
Hier werkt het ook niet.
volgende stappen allemaal al geprobeerd
http://ehbyelo.wordpress.com/2013/04/27/tv-kijken/
2 verschillende logins gebruikt van 2 telenet klanten.
Via facebook blijven er ook klachten over komen.
volgende stappen allemaal al geprobeerd
http://ehbyelo.wordpress.com/2013/04/27/tv-kijken/
2 verschillende logins gebruikt van 2 telenet klanten.
Via facebook blijven er ook klachten over komen.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Je kan je Silverligt installatie al eens testen via http://wwwns.akamai.com/hdnetwork/demo/ ... fault.html
Al heb ik al PC's gezien die prima werkten met deze test... maar niet met Yelo.
Al heb ik al PC's gezien die prima werkten met deze test... maar niet met Yelo.
Zoals ik al dacht ligt het probleem niet aan Silverlight of mijn PC (of laptop) maar enkel aan telenet. Beeldkwaliteit is ook niet meteen om van achterover te vallen. Maar dat ik zelfs yelotv niet kan installeren op een pas nieuwe digibox is wel heel straf. Wie lanceert een dienst met boodschap dat het niet werkt op een nieuw type digibox en laat PC gebruikers in de kou staan? Iets uitbrengen als het werkt klonk misschien als een vreemde strategie.