FreeVoipDeal local access nummer (was: mobilevoip)

Plaats reactie
mrgoolie
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Provider

Ik gebruik nu als test de mobilevoip applicatie icm freevoipcalls omdat deze mij goedkoop lijkt.
€0.006 / minuut... Dit wil zeggen dat ik voor een bedrag van €10 + 1600 minuten kan bellen naar mobiel.
Vaste lijnen zijn gratis zo blijkt.

Wanneer ik op WiFi of 3G zit geen enkel probleem, dit werkt uitstekend.
Echter wanneer ik op edge zit is de verbinding vanzelfsprekend niet voldoende.

Mijn vraag... Er is een mogelijkheid van local access te kiezen waarbij ik dan een vast nummer bel (meestal 02 xxx xxx xx of 04 xxx xxx xx), dit nummer schakelt me dan door naar de partij die ik bel. Blijkbaar betaal ik hiervoor ook slechts €0.006.
Normaliter zou wel mijn gesprek via Proximus aangerekend worden, echter ik heb een business abo waarbij bellen naar lokale vaste nummers gratis is.

Wil dit dan zeggen dat die local access mij slechts €0.006 kost per minuut? Of is dit 02/04 nummer toch een speciaal betalend nummer?
Bij Proximus zeggen ze wanneer ik naar een 02 bel dit altijd gratis is, maar ik wou dit toch even dubbel checken met jullie :) :-o
florisla
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 14 keer
Provider

Je bedoelt waarschijnlijk FreeVoipDeal (niet FreeVoipCalls)?

Zie hier voor hun local access nummer: http://www.freevoipdeal.com/geo (025880276)

Dit zal inderdaad gratis zijn (+ eventueel 0.6cent voor doorschakeling naar GSM) als je een abonnement hebt waar je niks betaalt om te bellen naar vaste nummers.

@Mods: misschien topic verandere in 'FreeVoipDeal local access nummer'?
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”