Aangezien sommigen onder ons echt verslaafden zijn hadden wij graag geweten hoeveel uur je per dag gemiddeld achter je computer zit.
De poll is dus zowel privé, als voor het werk achter je computer zitten.
thx to debruineogenboy voor inspiratie
Hoelang zit jij gemiddeld achter je computer?
-
- Administrator
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik heb op 12+ gevote .
Achteruit zitten op ne zachte bureaustoel en zeveren in de chat is zo gemakkelijk . Door 12+ uur achter die pc te zitten ga ik trouwens wel naar FoM fietsen , dus door vreselijk verslaafd en lui te zijn kom ik buiten
Achteruit zitten op ne zachte bureaustoel en zeveren in de chat is zo gemakkelijk . Door 12+ uur achter die pc te zitten ga ik trouwens wel naar FoM fietsen , dus door vreselijk verslaafd en lui te zijn kom ik buiten
12u of meer zie ik bij mij nog niet direct gebeuren. Nu ja, tijdens het weekend durf ik ook wel eens een uur of 8 achter de pc zitten, en dat zonder mij daarover schuldig te voelen
Gemiddeld hou ik het bij een 2 à 3 u per dag
Greetz
Gemiddeld hou ik het bij een 2 à 3 u per dag
Greetz
Vroeger zat ik veel te lang achter men pc. Hierdoor heb ik RSI en nog iets opgelopen. Ik kan amper 10 minuten stil zitten op mijn stoel dus Kheb maar het laagste genomen.
Vroeger was het meer dan 8 uur.
Vroeger was het meer dan 8 uur.
- Snakehit
- Elite Poster
- Contacteer:
ow van mij hangt dat van veel aspecten af:
- zit ik over mijn downloadlimiet
- zijn er nieuwe games uit
- moet ik werken voor school
- sites ontwerpen
- programmeren
- valt er iets te beleven...
deze factoren bepalen de duur van mij op pc
ik heb gezet tussen de 3-4 uur
- zit ik over mijn downloadlimiet
- zijn er nieuwe games uit
- moet ik werken voor school
- sites ontwerpen
- programmeren
- valt er iets te beleven...
deze factoren bepalen de duur van mij op pc
ik heb gezet tussen de 3-4 uur
ik slaap 4 uur per dag , voor de rest eet ik achter mijn pc , studeer ik achter mijn pc , chat , and other things
freak schreef:ik slaap 4 uur per dag , voor de rest eet ik achter mijn pc , studeer ik achter mijn pc , chat , and other things
Je hebt je naam niet gestolen dan
Greetz
@Debruineogenboy, stad Sint-Niklaas heeft zaal afgepakt , anders kon ik ook met de fiets komen, maar Wieze is te ver.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
The_Borg, Debruineogenboy komt van Meer, das ook een eindje ze En er houdt natuurlijk niemand de rest tegen om eens binnen te springen op FoM. Zeon, Mr_Cide, Metal en ik zullen er zeker zijn.
Ik heb van 10-12u gekozen. Soms zit ik er over, maar ik ben een van de weinige freaks die ook nog een klein sociaal leven heeft
Cheers
Ik heb van 10-12u gekozen. Soms zit ik er over, maar ik ben een van de weinige freaks die ook nog een klein sociaal leven heeft
Cheers
-
- Administrator
- Contacteer:
k 'Zit ergens tussen de 12 en 15 uur.
Naargelang de workload.
/off topic
Ik wil wel mensen meenemen vanuit Antwerpen tot Wieze.
Ik heb wel maar een klein Golf'ke dusseh....
Ik vertrek vanuit a'pen zuid en kan drie max vier mensen meenemen.
kheb een klein kofferke dus materiaal kan er ook nog mee.
let wel; ik blijf een uur of 4 en dan ben ik terug weg.
pickup points are: a'pen centraal of berchem.
moest nu blijken dat er mensen zijn die niet direct terug kunnen komen van fom, wil ik altij wel rijden zene
contacteer mij via pm als je mee wil
Naargelang de workload.
/off topic
Ik wil wel mensen meenemen vanuit Antwerpen tot Wieze.
Ik heb wel maar een klein Golf'ke dusseh....
Ik vertrek vanuit a'pen zuid en kan drie max vier mensen meenemen.
kheb een klein kofferke dus materiaal kan er ook nog mee.
let wel; ik blijf een uur of 4 en dan ben ik terug weg.
pickup points are: a'pen centraal of berchem.
moest nu blijken dat er mensen zijn die niet direct terug kunnen komen van fom, wil ik altij wel rijden zene
contacteer mij via pm als je mee wil
Laatst gewijzigd door Seal 20 jun 2004, 21:24, in totaal 1 gewijzigd.
- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
en als ge komt en ge hebt iets lekker bij dan moet iemand vanop mIRC die ginder zit mij ma roepen en dan kom ik ook wel af .
ontopic nu: meestal savonds als ik van men werk terug kom tot ik zowa gaan slapen en soms komt daar nog wel wa tv bij en int weekend is da den hele dag bekan als der bij ons thuis niks te doen is. dus eigenlijk zit ik daar veel te veel op
ontopic nu: meestal savonds als ik van men werk terug kom tot ik zowa gaan slapen en soms komt daar nog wel wa tv bij en int weekend is da den hele dag bekan als der bij ons thuis niks te doen is. dus eigenlijk zit ik daar veel te veel op
TV kijk ik bijna niet meer mijn leven speelt zich vooral achter de pc af in de week
Vroeger zat ik bijna elke dag in de sport zaal te taekwondoën en nu zit mij vooral bezig houden met downloaden van MA dus passief ben ik nog met mijn hobby bezig en nu ik ook nog mijn Xbox heb gemod tja is het helemaal naar de klote lol.
Meestal is het nu werken , eten , en achter de pc
BTW als die pc nu nog echte menselijke trekken gaat krijgen (praten met jou etc...) dan denk ik dat er veel sociale levens op het spel zijn. Eigenlijk wel zielig he
Vroeger zat ik bijna elke dag in de sport zaal te taekwondoën en nu zit mij vooral bezig houden met downloaden van MA dus passief ben ik nog met mijn hobby bezig en nu ik ook nog mijn Xbox heb gemod tja is het helemaal naar de klote lol.
Meestal is het nu werken , eten , en achter de pc
BTW als die pc nu nog echte menselijke trekken gaat krijgen (praten met jou etc...) dan denk ik dat er veel sociale levens op het spel zijn. Eigenlijk wel zielig he
-
- Premium Member
- Contacteer:
Ikke zo'n 9u per dag achter mijne pc.
8u op het werk en dan nog een uurke thuis, een tijdje geleden was het erger, dan zat ik de hele avond achter mijn computerke, heb zelfs mijn bureau moeten verhuizen naar de living van mijn vriendin, dan zag ze mijn nog es als ze naar de tv aan't kijken was.
Maar 'k zeg het, this veel geminderd, in't weekend gebeurt het zelfs dat ik mijn pc niet zie.
8u op het werk en dan nog een uurke thuis, een tijdje geleden was het erger, dan zat ik de hele avond achter mijn computerke, heb zelfs mijn bureau moeten verhuizen naar de living van mijn vriendin, dan zag ze mijn nog es als ze naar de tv aan't kijken was.
Maar 'k zeg het, this veel geminderd, in't weekend gebeurt het zelfs dat ik mijn pc niet zie.
bah een heel weekend zonder?
mijn pc staat op en gaat slapen samen met mij. Als ik wakker ben en thuis ben zit ik dus voor mijn pc
als mijn zus der een kwartier op zit begin ik al zenuwachtig te worden
alst er een probleem is met mijn pc zit ik in de put
moest ie kapot zijn zou ik mijn eigen niet meer zijn
de orde op mijn harddisks is groter dan mijn bureau
ik verwaarloos alles voor mijn pc
ben ik verslaafd?
kzit al vanaf mijn 8 jaar bijna dagelijks voor de pc tenzij ik op vakantie ben
It's a Geek's life
mijn pc staat op en gaat slapen samen met mij. Als ik wakker ben en thuis ben zit ik dus voor mijn pc
als mijn zus der een kwartier op zit begin ik al zenuwachtig te worden
alst er een probleem is met mijn pc zit ik in de put
moest ie kapot zijn zou ik mijn eigen niet meer zijn
de orde op mijn harddisks is groter dan mijn bureau
ik verwaarloos alles voor mijn pc
ben ik verslaafd?
kzit al vanaf mijn 8 jaar bijna dagelijks voor de pc tenzij ik op vakantie ben
It's a Geek's life
de pispaal <<
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
amj2001 schreef:621u 03m 08s
Is dat wat de Skynet-meter u vertelt?
In dat geval zit ik voor deze maand op:
Totaal 606u 08m 01s
Vreemd, ik heb nochtans altijd op staan en heb minder dan u.
Aha: eerste connectie is op 02/06/2004 10:43:55.
Vandaar
3 tot 4 uurtjes omdat ik veel aan mijn servers moet werken eigenlijk.
-
- Member
8-9 uur per dag op het werk (soms langer)
dan thuis ook nog volop bezig met PCs, me living is me PC bureau en werkstation, handig wel dat tv ook daar staat doe alles wa tegelijkertijd,
een exact gemiddelde kan ik er nie opplakken, maar wel meer dan 12 uur mee bezig per dag met monitoring, installeren, oplossen, ...
ps: en begin er nu nie over da mensen die daar veel tijd mee bezig zijn geen sociaal leven hebben
dan thuis ook nog volop bezig met PCs, me living is me PC bureau en werkstation, handig wel dat tv ook daar staat doe alles wa tegelijkertijd,
een exact gemiddelde kan ik er nie opplakken, maar wel meer dan 12 uur mee bezig per dag met monitoring, installeren, oplossen, ...
ps: en begin er nu nie over da mensen die daar veel tijd mee bezig zijn geen sociaal leven hebben
nou ik ben heel sociaal met mijn pc hoor,
irc is mijn sociaal leven
kdenk er aan om misschien deze nacht niet te slapen tzijn immers de laatste 36 uur van deze maand
wie mee doet moet maar vannacht op irc komen, dan maken we het gezellig
irc is mijn sociaal leven
kdenk er aan om misschien deze nacht niet te slapen tzijn immers de laatste 36 uur van deze maand
wie mee doet moet maar vannacht op irc komen, dan maken we het gezellig
de pispaal <<
Ik zit er eigenlijk te veel achter, internet kan zo verslavend zijn
Nuja, tis en blijft tijdverdrijf, maar soms heb ik echt t gevoel dat ik me beter met iets anders kan bezighouden Maar ja, ik zit hele dagen op allmusic.com en dan leer ik heel wat over muziek in the process
Tja, kheb nog altijd een goed sociaal leven, dus er is niks mis mee imo.
Nuja, tis en blijft tijdverdrijf, maar soms heb ik echt t gevoel dat ik me beter met iets anders kan bezighouden Maar ja, ik zit hele dagen op allmusic.com en dan leer ik heel wat over muziek in the process
Tja, kheb nog altijd een goed sociaal leven, dus er is niks mis mee imo.