Vervelende yahoo popunder

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Sinds een 3 tal weken krijg ik telkes als ik naar Yahoomail surf een grote reclamepopunder. Erg storend ... Vaak is het een advertentie van mail pepper of zoiets ....

Kvroeg mij eigenlijk af of jullie dat ook hebben als jullie naar http://mail.yahoo.com surfen. Kheb over een aantal weken heel veel spyware binnengehad, mss is er dan iets blijven steken of zo waarbij deze automatisch een popup genereert. Mss heeft het daar helemaal niks mee te maken.

Tis ni bij alle sites. Yahoomail was mijn startpagina en ik had dan elke keer ik internet explorer opende een popunder. Nu staat mijn startpagina niet meer op yahoomail en dus heb ik geen popunder. Maar van zodra ik naar yahoo mail ga, heb ik prijs

Ligt het gewoon aan Yahoo??? Heb ik mss spyware gekregen die telkens bij yahoo een reclamebanner laat zien? Adaware heb ik laten draaien en er is niks op te merken behalve de gebruikelijke tracking cookies die ik regelmatig verwijder

Helppppp, tis supervervelend :evil:
flamenca
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Gebruik ook Yahoo Mail + Firefox als browser, geen probleem hier.
Hijack This eens proberen???

flamenca
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Effe iets toevoegen. Kwou net spybot downloaden om te zien of het dezelfde resultaten gaf als adaware

Effe zoeken in google "download spybot". Ik klik op een link en ik word doorverwezen naar die download site. Wat krijg ik dan ineens .... juist

Deze popunder krijg ik vaak :evil: :evil:

Afbeelding
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

OK, sry dat ik niet edit, maar zo kunnen jullie zien dat ik zelf iets aan het probleem probeer te doen eh :lol:

Heb daarnet spybot laten draaien en die vindt nog andere dingen die adaware niet vond :? Nu heb ik deze gedelete en probeerde naar yahoomail te gaan.....

Afbeelding
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

IE buiten gooien en firefox of opera ofzo gebruiken. Je zal het je niet beklagen. Anders zoals eerder aangehaald hujackthis eens proberen of CWShredder.

Cheers
Afbeelding
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Heb net hijackthis en cwschredder geprobeerd

Afbeelding

En ook CW Shredder

Found Hosts file: C:\WINDOWS\System32\drivers\etc\hosts (776 bytes, A)
Shell Registry value: HKLM\..\WinLogon [Shell] Explorer.exe
UserInit Registry value: HKLM\..\WinLogon [UserInit] C:\WINDOWS\system32\userinit.exe,
Found Win.ini file: C:\WINDOWS\win.ini (568 bytes, A)
Found System.ini file: C:\WINDOWS\system.ini (227 bytes, A)

- END OF REPORT -
Akira
Elite Poster
Elite Poster

niks mis mee blijkbaar, maar moest je toch verder met ie willen surfen raad ik je een popupblocker aan, sommige sites hebben gewoon pop ups

het gemakkelijkste is de google toolbar denk ik, die houdt popups tegen en ge kunt ook zoeken zonder eerst naar google te gaan ;)

maar IE blijft gevaarlijk door active x exploits e.d.

kzou net als Sub Zero je zei je Firefox kunnen aanraden, het is gratis, volop in ontwikkeling, EN sneller EN popupblocker!
en door met firefox te surfen heb ik nog geen spyware binnen gekregen
want de meeste sites, die adware en spyware op je pc proberen te droppen gebruiken zwakke plekken in IE om dit te kunnen doen!
de pispaal <<
flamenca
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Hijack This duidt wel aan dat je startpagina veranderd werd nr lesrebelles.be ipv Yahoo Mail.

flamenca
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

flamenca schreef:Hijack This duidt wel aan dat je startpagina veranderd werd nr lesrebelles.be ipv Yahoo Mail.

flamenca

Idd, ik heb die veranderd omdat ik telkens bij het openen van internet explorer (yahoomail) een popup kreeg. Kwou testen of het enkel aan Yahoo lag of dat het mss kon liggen aan het openen van de browser. Kheb dus mijn eigen site als startpagina gezet, met als resultaat geen popup

Kdeed daarnet yahoo mail open. Las mijn mails en kreeg geen popup. Toen ik even later in die adres balk "www.userbase.be" intikte, kreeg ik weeral zo een popup van mailpepper :?

Kzal firefox dan maar eens downloaden zeker. Bedankt iedereen en als er nog andere tips zijn :wink:
flamenca
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Dit net nog gevonden met Google voor het stoppen van popunders:

http://www.stopzilla.com/download/downl ... AAID=&dre=

flamenca
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”