Geld van belkrediet naar bank/paypal
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
tja ze gaan dat toch niet graag hebben, niet alleen betaal je 'maar' 10eur voor uw bonus, je betaalt het het ook nog eens met uw belkrediet en niet met vers geld.
Dit is wel een nederlandse shop en heeft geen partnership met belgacom ... dus zal mss moeilijker zijn voor bgc om dit offline te krijgen.
Nuja ... via thoorn doe je dat eigenlijk ook, maar indirect en je betaalt toch nog ~25eur voor 25eur krediet (hoewel bgc minder dan de heft krijgt ... maar da's bij die 10eur ook zo).
Dit is wel een nederlandse shop en heeft geen partnership met belgacom ... dus zal mss moeilijker zijn voor bgc om dit offline te krijgen.
Nuja ... via thoorn doe je dat eigenlijk ook, maar indirect en je betaalt toch nog ~25eur voor 25eur krediet (hoewel bgc minder dan de heft krijgt ... maar da's bij die 10eur ook zo).
Laatst gewijzigd door ChelloExtremer 08 mei 2013, 01:11, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
ze kopen die mss in via een 3rd party. Maar ik zie wel dat ze betalen met telefoon niet toelaten voor BASE kaarten ... dus is blijkbaar al een probleem geweest (BASE is wel KPN natuurlijk), zal wss niet lang beschikbaar blijven nu dit 'publiek' is. 'k had weer moeten zwijgen haha
Rondje bgc-pesten part II haha
Rondje bgc-pesten part II haha
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Dat was echt geen actie van Belgacom alleen, wel van de providers samen. En wie daar dan eerst mee was is niet geweten.LPS schreef:Ja, dat weet ik, maar nu is er toch wel een kost, en zal elke partij toch zijn deel van de koek eerlijk ontvangen?
Ik mis de tijd dat ik gewoon mijn apps kon kopen met mijn belkrediet
Sent from my Lumia 900 using Board Express
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Kosten: 10+5eur he (waarbij je van die 5eur 2,5eur kan recupereren), dan is thoorn toch interesssanter.ChelloExtremer schreef:via beltegoed.nl kan je een pay&go kaart van 25eur kopen en betalen met de telefoon aan 35eur. Je gebruikt dus 10eur beltegoed om uw bonus opnieuw voor 1 maand te hebben Leuk voor al degenen die teveel krediet hebben op hun kaart.
Zal wel snel verdwijnen van zodra Proximus dit door heeft ... die pingping trick hebben ze ook tggehouden.
Product Aantal Totaal
Pay&Go 25 Euro 1x € 25,00
Transactiekosten 1x € 10,00
Totaal € 35,00
&
Voer onderstaande handelingen uit.
Let op: het kan zijn dat uw telefoon provider extra kosten in rekening brengt voor gebruik van dit betaalnummer.
1. Bel 0904-04517 en voer code 771644 in;
2. Bovenstaande code is 1 maal te gebruiken en blijft 24 uur geldig;
3. De verbinding wordt na +- 18 minuten (1050 sec.) automatisch verbroken; => gaat toch niet in België? max 10min!
4. Na betaling wordt je bestelling direct verwerkt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
ik heb 100 € belkrediet.
via betaallijn kan ik 50 € recupereren.= 2 herladingen (en 10 € op kaart)
met hetzelfde belkrediet:
kan ik hiermee via beltegoed.nl
herlading 1: 35 € (100-35+25)= 90
herlading 2: 80
herlading 3: 70
herlading 4: 60
herlading 5: 50
herlading 6: 40
herlading 7: 30 €
...
wat is dan voordeliger?
via betaallijn kan ik 50 € recupereren.= 2 herladingen (en 10 € op kaart)
met hetzelfde belkrediet:
kan ik hiermee via beltegoed.nl
herlading 1: 35 € (100-35+25)= 90
herlading 2: 80
herlading 3: 70
herlading 4: 60
herlading 5: 50
herlading 6: 40
herlading 7: 30 €
...
wat is dan voordeliger?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 27 keer
Correcte opmerking : er is inderdaad een limiet van 10 minuten (wist ik helemaal niet). Maar dit wordt handig opgelost door er 2 aparte telefoongesprekken van te maken van 10 en 8 minuten.silencer schreef:3. De verbinding wordt na +- 18 minuten (1050 sec.) automatisch verbroken; => gaat toch niet in België? max 10min!
Vond het wel een beetje verwarrend dat in mijn geval die balk op het scherm, waar ik de betaling op zou moeten kunnen volgen, niet liep. Toen het eerste gesprek automatisch beëindigd was, kwam ik via de terugknop in het vorige scherm terecht waar stond hoeveel er tot nu toe al door mij betaald was. Ik kon het resterende bedrag op diverse manieren bijbetalen (dus ook door een 2e gesprek van 8 minuten).
Goedkoop is het niet echt, maar het is wel een methode om overtollig belkrediet te kunnen besteden.
Pluk de dag
Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Ze gebruiken gewoonweg ZayPay
Het enige verschil: ze hebben een BTW nummer, dus krijgen ze ook de BTW betaald. Als je 35€ betaalt, krijgen zij 24.80€ op hun rekening gestort. En ik ben 100% zeker dat ze met Zaypay een overeenkomst hebben dat ze misschien zelfs een beetje meer krijgen. (voor zo'n grote site)..
Het enige verschil: ze hebben een BTW nummer, dus krijgen ze ook de BTW betaald. Als je 35€ betaalt, krijgen zij 24.80€ op hun rekening gestort. En ik ben 100% zeker dat ze met Zaypay een overeenkomst hebben dat ze misschien zelfs een beetje meer krijgen. (voor zo'n grote site)..
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik gebruik recent http://www.beltegoed.nl. Daar koop ik paysafecards van 10€. Je betaalt hiervoor 14€ belkrediet.
Die paysafecards in ik op unibet.be. Je krijgt hiervoor 9.70€ van hen. Als je daarna een minimum van 15€ gespaard heb, kan je gemakkelijk het bedrag naar je bankrekening laten storten.
Kortom 14€ belkrediet => 9.70€ uitbetaalt.
Die paysafecards in ik op unibet.be. Je krijgt hiervoor 9.70€ van hen. Als je daarna een minimum van 15€ gespaard heb, kan je gemakkelijk het bedrag naar je bankrekening laten storten.
Heel hartelijk bedankt!!siMn schreef:Ik gebruik recent http://www.beltegoed.nl. Daar koop ik paysafecards van 10€. Je betaalt hiervoor 14€ belkrediet.
edit: oh well, nu is de roulette van Unibet er met mijn geld vandoor
-
- Starter Plus
Correct. Kvin dat de 'controle' nog meevalt omdat ge nu uw visanr niemeer moet ingeven op zo'n sites.frado schreef:En op unibet zelf moet je niks doen dan? Je kan gewoon die paysafecards ingeven en na 15 eur laten overschrijven? Maar ge moet uw rijksregisternr enal op die website ingeven :/ . Controle much
[ Post made via mobile device ]
Ik bedoelde dat je je rijksregisternr enz allemal moet opgeven. Is dit omdat het een goksite is en ze dit moeten doorgeven aan de overheid? Bij thoorn enz moet dit natuurlijk allemaal niet hé, enkel betalingsinfo(wat vanzelfsprekend is).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
En ze moeten personen een goklimiet kunnen opleggen om legaal te zijn. Ze houden dit met de rijksregisternr bij, dat maakt het moeilijker om dubbele accounts aan te maken om over die limiet te gaan.
Jammer dat die PaySafeCards niet werken voor e-lotto. Ik ga het nu anders oplossen, zelf ben ik een te kleine gamer om op Steam constant games te kopen. Dus vrienden vragen een game, ik ga het voor hen aanschaffen met PaySafeCards en zij betalen het aan mij. Zij moeten dan zelf geen betaalmiddelen hebben voor Steam en ik heb 100% van die PaySafeCards terug . Vrienden blij en ik blij.
Jammer dat die PaySafeCards niet werken voor e-lotto. Ik ga het nu anders oplossen, zelf ben ik een te kleine gamer om op Steam constant games te kopen. Dus vrienden vragen een game, ik ga het voor hen aanschaffen met PaySafeCards en zij betalen het aan mij. Zij moeten dan zelf geen betaalmiddelen hebben voor Steam en ik heb 100% van die PaySafeCards terug . Vrienden blij en ik blij.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
Enige kans dat zit dit "gat" snel toerijden? Ik heb net MV Sim besteld. Ik heb nog geen ervaringen met Base bereik waar ik vaak kom, maar aangezien het proximus netwerk als beter bestempeld word...
Met dit systeem(paysafecard+unibet) zou je dus Generation Connect kunnen nemen voor (ongeveer) € 6 per maand. Als je dan nog belt via Call Tiger, ben je met mijn belgedrag (Max 20 euro op een jaar met Call Tiger, schat ik) gesteld voor 6*12 + 20 = 92 euro voor een jaar lang 2 GB per maand en 2000 smsen + bellen met Call Tiger.
Even correct berekenen:
Als je na 7 maand € 140 heb bijeengegaard, kan je dus 10 * een paysafe card kopen met dit beltegoed voor telkens € 14. Je krijgt telkens * € 9,70 terug. Dan is de totale kostprijs € 140 - 10*(9,70) = € 43. Per maand is dit € 6,14! (plus kosten callTiger ofcourse). Nice! In mijn geval zeker voor max € 10 per maand genoeg data(daar is het em vooral om te doen), veel te veel smsen en goedkoop ("pay as you go") bellen met call tiger!
Goeie tip siMn!
Met dit systeem(paysafecard+unibet) zou je dus Generation Connect kunnen nemen voor (ongeveer) € 6 per maand. Als je dan nog belt via Call Tiger, ben je met mijn belgedrag (Max 20 euro op een jaar met Call Tiger, schat ik) gesteld voor 6*12 + 20 = 92 euro voor een jaar lang 2 GB per maand en 2000 smsen + bellen met Call Tiger.
Even correct berekenen:
Als je na 7 maand € 140 heb bijeengegaard, kan je dus 10 * een paysafe card kopen met dit beltegoed voor telkens € 14. Je krijgt telkens * € 9,70 terug. Dan is de totale kostprijs € 140 - 10*(9,70) = € 43. Per maand is dit € 6,14! (plus kosten callTiger ofcourse). Nice! In mijn geval zeker voor max € 10 per maand genoeg data(daar is het em vooral om te doen), veel te veel smsen en goedkoop ("pay as you go") bellen met call tiger!
Goeie tip siMn!
Zelfde van plan, maar ipv call tiger die Triiing van Telenet. Kunnen mensen toch mijn nr zien wanneer ik bel. Heb mij ook geregistreerd op Unibet, natuurlijk gisteren alles verdaan bij thoornMVA schreef:Enige kans dat zit dit "gat" snel toerijden? Ik heb net MV Sim besteld. Ik heb nog geen ervaringen met Base bereik waar ik vaak kom, maar aangezien het proximus netwerk als beter bestempeld word...
Even correct berekenen:
Goeie tip siMn!
-
- Plus Member
Met call Tiger zien de opgebelde mensen ook je gsm-nummer, net als met Triiing.
Triing werkt wel enkel als je Wifi hebt, call Tiger werk ook met 3g, edge of zelfs zonder een van voorgaande met een sms(die gratis is als een bundel actief is).
Maar indien je wifi en een telenet-vaste lijn hebt, is het wel goedkoop natuurlijk
Triing werkt wel enkel als je Wifi hebt, call Tiger werk ook met 3g, edge of zelfs zonder een van voorgaande met een sms(die gratis is als een bundel actief is).
Maar indien je wifi en een telenet-vaste lijn hebt, is het wel goedkoop natuurlijk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Bedoel jij wellicht voiptiger?
-
- Elite Poster
Aha, dank. Ik gebruik de MobileVoip-app die samenwerkt met Freevoipdeal en de meeste andere.
-
- Elite Poster
Volgens mij is 3V nog interessanter, omdat het een gewone visa-kaart is. Wel binnen de 3 maanden opgebruiken. 3V is ook te koop via beltegoed punt nl.
-
- Elite Poster
Je kan verschillende keren bellen, zonder meerkost.
-
- Elite Poster
Nog over die app CallTiger. Kan iemand eens een link zetten, ik vind de app met de beste wil van de wereld niet!
-
- Plus Member
Dat betwijfel ik:liegebeestig schreef:Volgens mij is 3V nog interessanter, omdat het een gewone visa-kaart is. Wel binnen de 3 maanden opgebruiken. 3V is ook te koop via beltegoed punt nl.
Rendement van de PaySafeCard: voor € 10 saldo betaal je € 14 beltegoed. Unibet betaal € 9,70 uit. Dus rendement = 9,70/14 = 69 %
Rendement van de 3V: voor € 20 saldo betaal je € 29,4 beltegoed. Initeel Rendement: 20/29,4 = 68 %
En bovendien : het rendement van 3V daalt als je dit geld uitbetaald wil laten worden ipv het te gebruiken als "visa-tegoed". Terugstorten kost € 5 per transactie. Cash geld afhalen kost € 1 per transactie. En je moet ook eenmalig een 3V-kaart kopen. Die kost € 10.
Dus voor "effectief" geld in je handen/bankrekening te krijgen is paysafecard de betere keus, lijkt me(ik koop niet veel met visa op het internet). Of zie ik hier iets over het hoofd?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Is het dan niet voordeliger om per 25€ een paysafecard te kopen met je belkrediet en dan via unibet uit te laten betalen?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Starter Plus
Als je een paysafecard koopt van 25€ dan moet je 10€ transactiekosten betalen. Dat komt dus op hetzelfde neer als je een kaart van 10€ koopt. In het geval van Unibet blijft dit ook hetzelfde omdat ze 3% transactiekosten aanrekenen voor alle uitbetalingen.Vaganzza schreef:Is het dan niet voordeliger om per 25€ een paysafecard te kopen met je belkrediet en dan via unibet uit te laten betalen?
-
- Plus Member
Voor paysafecard van € 25 betaal je € 35. (Dus 25-0.30/35) = 71 %
Of die € 0.30 die je "betaalt" bij unibet wanneer je een paysafecard gebruikt ook gerelateerd is aan de grootte van het bedrag van de paysafecard, weet ik niet.
Op internet lees ik zelfs dat het innen van een paysafecard bij unibet niets zou kosten, maar die 30 cent haal ik uit een bijdrage van iemand die het al gebruikt heeft.
Bottomline, nee het is niet echt goedkoper mijns inziens, tenzij je op 1 procent kijkt(en dat valt dan nog weg als je meer dan 0.30 moet betalen voor het innen.)
Edit: Check Hierboven
Of die € 0.30 die je "betaalt" bij unibet wanneer je een paysafecard gebruikt ook gerelateerd is aan de grootte van het bedrag van de paysafecard, weet ik niet.
Op internet lees ik zelfs dat het innen van een paysafecard bij unibet niets zou kosten, maar die 30 cent haal ik uit een bijdrage van iemand die het al gebruikt heeft.
Bottomline, nee het is niet echt goedkoper mijns inziens, tenzij je op 1 procent kijkt(en dat valt dan nog weg als je meer dan 0.30 moet betalen voor het innen.)
Edit: Check Hierboven
Laatst gewijzigd door MVA 13 mei 2013, 13:16, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Ok bedankt. Ik geraak niet op de website van unibet hier op het werk, vandaar dat ik het moest vragen. Als je natuurlijk redelijk wat belwaarde moet cashen dan maakt het niet uit of je 10 of 25 euro neemt. Het voordeel aan die 25€ is dan wel dat je ineens je uitbetaling via unibet kunt vragen (door die 15€ grens), als ik het hier allemaal goed begrepen heb.siMn schreef:Als je een paysafecard koopt van 25€ dan moet je 10€ transactiekosten betalen. Dat komt dus op hetzelfde neer als je een kaart van 10€ koopt. In het geval van Unibet blijft dit ook hetzelfde omdat ze 3% transactiekosten aanrekenen voor alle uitbetalingen.Vaganzza schreef:Is het dan niet voordeliger om per 25€ een paysafecard te kopen met je belkrediet en dan via unibet uit te laten betalen?
-
- Elite Poster
Net voor eerste keer een PSC van 10 € "gekocht". Er is wel 14,27 € belwaarde verdwijnen ipv 14 €...
Verstuurd van mijn GT-I8190
Verstuurd van mijn GT-I8190