Geen migratie van Scarlet naar Belgacom

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
znoppels
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Vorige maand heb ik ingetekend op de promotie van Belgacom, nl. het comfort pack met tablet. Ik koos voor de doe-het-zelf installatie en nam 24 april als activatiedatum. Op 15 april kreeg ik netjes de sim-kaart toegestuurd voor de tablet, en op 22 april haalde ik de Belgacom-doos af aan het Kiala punt. In de brief die ik toegestuurd kreeg stond evenwel dat er een technieker moest langskomen, en dit zou gebeuren op 7 mei, vandaag dus. Er zou 2 dagen op voorhand een sms gestuurd worden met de confirmatie van de afspraak. De sms heb ik nooit gekregen, dus belde ik gisteren naar de klantendienst om te vragen of de technieker effectief aanwezig zou zijn vandaag. De vriendelijke mevrouw wist eerst nergens van, maar na een tijdje wachten bevestigde ze de komst van de technieker op 7 mei tussen 10 en 12 uur in de voormiddag. Ik zou een half uur op voorhand een sms krijgen.
De sms heb ik nooit ontvangen en de technieker heb ik niet gezien... :cry:
Ik ben altijd tevreden geweest van Scarlet, want die waren steeds op de afspraak, maar nu ben ik wel ontgoocheld in Belgacom :cry:

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Hebt ge uw BGC-modem al eens geprobeerd? Met de logingegevens van BGC uiteraard...
znoppels
Plus Member
Plus Member

Ja, dat heb ik gedaan, met de bgc-login krijg ik geen verbinding, zelfs na factory settings resets

znoppels
Plus Member
Plus Member

Ik heb vanmorgen gebeld naar de klantendienst en daar zeggen ze me dat ik geactiveerd zal worden op 14 mei en dat er niemand aanwezig moet zijn...
Met wiens voeten spelen ze daar eigenlijk bij Belgacom? Ik heb gisteren dus voor niets verlof genomen.

:evil:
Devil103
Starter
Starter

Ik heb exact hetzelfde voor! :roll:
Zelfs rond dezelfde datum (14 of 15 mei)
Zelfde Comfort pack met tablet.

Ik heb ook het simkaartje ontvangen maar nog geen tablet gezien.
En ondertussen al vanalles geprobeerd (mijn lijn lijkt actief maar geen verbinding)
Ik zit bang af te wachten tot 15 mei.

Mij hebben ze verteld dat er niemand langs moet komen maar dat er laswerken in de straat moeten gebeuren.
znoppels
Plus Member
Plus Member

Het gaat dus van kwaad naar erger. Nu merk ik dat de gebruikersnaam van de internetverbinding in de e-services niet overeenkomt met die in de brief die ik ontvangen heb... Ik zal dus vrijdag beter naar een belgacom-verkooppunt gaan, want dit is niet normaal meer. :bang:

MacE501
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Same here. Comfort pack aangevraagd met Proximus Smart 20. Alles ok, behalve het Proximus gedeelte. Zeven weken moeten wachten op de nummerportering van Scarlet naar Proximus. Vorige week dan maar geannuleerd en Base C aangevraagd. Daar is de zaak al zo goed als geklonken. De kennis van sommige operatoren bij Belgacom is compleet ondermaats.

znoppels
Plus Member
Plus Member

Zonet een brief gevonden in de brievenbus met de correcte login-gegevens.
Nu enkel dinsdag afwachten voor een vlekkeloze omschakeling... :?

Devil103
Starter
Starter

znoppels schreef:Het gaat dus van kwaad naar erger. Nu merk ik dat de gebruikersnaam van de internetverbinding in de e-services niet overeenkomt met die in de brief die ik ontvangen heb... Ik zal dus vrijdag beter naar een belgacom-verkooppunt gaan, want dit is niet normaal meer. :bang:

Heb jij dan al iets staan in de e-services? Ik zie namelijk enkel mijn mobile simkaartnummer staan en geen verdere info ivm de vaste internetverbinding... :|
znoppels
Plus Member
Plus Member

Ja, er staat reeds m'n gebruikerslogin en de gegevens voor de e-mail.

Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”