Beste,
We zouden hier een bbox2 willen gebruiken als router dus zonder adsl. Kan één van die poorten worden aangepast zodat daar een extern ip op toe kan komen ? Een zgn WAN poort die je ziet op de gewone routers.
Groeten
Bbox2 met Wan poort
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Allereerst is het antwoord nee volgens mij, maar ik vraag me af waarom je dat zou willen doen als je haast voor een appel en een ei een deftige router kan aanschaffen.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
We gebruiken overal bbox2 voor de vdsl verbindingen in alle sites. Het is gewoon makkelijk als we voor de enkele plaatsen waar we gewoon een router nodig hebben dit ook een bbox is naar vervangingen toe etc... Ik denk ook dat het niet mogelijk is.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Tja, wat verwacht je van die router... dat hij domweg NAT doet zodat je PC's kunnen surfen of wil je meer ?Yarisken schreef:We zouden deze router willen gebruiken : Netgear WNDR4500 v2
Aangezien je spreekt van meerdere sites denk ik bijvoorbeeld aan dingen zoals VPN ed. en dan zou ik eerder voor een professionelere setup gaan (hoeft geen Cisco te zijn maar Mikrotik Routerboards bijvoorbeeld).