Geld van belkrediet naar bank/paypal

liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2211
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 62 keer

Yes, heb ook een 'donatie' module aangemaakt. Eigenlijk de standaardwerken gekozen en de consumentenprijs op 2 euro gezet. Is dat ok? En kies je dan voor inclusief btw of exclusief btw bij landen? Als particulier veronderstel ik dus.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 mar 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Ik heb als particulier voor exclusief BTW, anders heb je een BTW-nummer nodig en moet je het aangeven.
Ik heb ook 2 EUR ingesteld, maar in de laatste stap wel aangeduid dat men het bedrag kan wijzigen. Dat is handiger als je bijvoorbeeld 10 EUR wil spenderen, dan kan je het in 1 keer doen ipv in 5 keer. Opbrengst is dan ietsje minder, maar is verwaarloosbaar.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2211
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 62 keer

Aha, bedankt. Die btw is wat verwarrend, omdat het om een Nederlands bedrijf gaat. Inclusief zou alleen voor gebruikers in NL kunnen zijn? Zou het niet juist andersom zijn, dat mensen mét een btw-nummer exclusief btw moeten ontvangen? Heb je al echt uitbetalingen gekregen via deze weg?
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

Hier vroeger gebruik gemaakt van targetpay. BTW als particulier krijg je niet omdat die in nederland moet afgedragen worden, eens je een bedrijf (btw nummer hebt) krijg je dit wel en moet je dit zelf afdragen.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2211
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 62 keer

Da's duidelijk, bedankt
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

2 dagen terug 3 X naar betaallijn gebeld. Er niet bij stilgestaan naar openstaand tegoed te kijken.
na het ingeven van de code, duurde het lang vooraleer de stem aan de andere lijn bevestigde....

mijn saldo is na 3 X bellen NIET opgewardeerd :cry:

heb asap een mail gestuurd, zonder reactie...nu lees ik...

"Wegens problemen is de Belgische betaallijn tijdelijk uitgeschakeld.
Er wordt zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht. "
https://www.thoorn.nl/opwaarderen/

pfff, zal wss. mobi* abbo worden aan 12 €/maand incl. 2 u. bellen....geen ca$h gedoe dat niet 100% betrouwbaar is.
Is netwerk zo veel slechter dan proximus? base was pover goed jaar terug, die wil ik niet meer.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Naar 't schijnt is BASE tegenwoordig zelfs beter dan Mobistar.

On-topic. 'k heb hetzelde voorgehad.
Voor €20 naar thoorn gebeld waarna ik pas zag dat er niks opgewaardeerd werd.
Ik kan dus waarschijnlijk fluiten achter mijn centen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

een tijd terug kon ik van brussel zuid naar gent op de trein bellen zonder uit te vallen! ge moet andere gsm gebruiker eens horen! hallo, hallo?
als thoorn.nl niet meer zou werken, zou ik sowieso op andere operator terugvallen....20 €/maand is gewoon te duur vind ik anno dec 2012.
wds900
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 jan 2008, 11:48
Locatie: De Klinge
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer

Ik had het donderdag ook voor, heb direct een mail gestuurd met de gebruikte pincodes, nummer en uur naar Thoorn. Vrij snel kreeg ik een vriendelijk antwoord dat ze mijn tegoed hadden bijgewerkt en ze de lijnen tijdelijk gingen uitschakelen na mijn melding om volgende reden:
Er is kennelijk recentelijk iets gewijzigd in het script van de partij die de aanroepen tussen het 0900-nummer en onze website behandelt. Hierdoor ontstaat er geen terugkoppeling van de gemaakte gesprekken naar onze website.
De fout is nu gemeld aan de andere partij, en ze zijn hier nu naar aan het kijken. In de tussentijd is tijdelijk niet meer mogelijk om met het Belgische nummer te bellen, totdat de fout is opgelost...
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

wds900

is terug open :-D

Ik vond wel dat ze een mail mochten sturen naar alle Belgische Klanten bij problemen, en wanneer terug open.

Oef, na lang wachten zijn mijn mails beantwoord en mijn saldo opgewaardeerd. Wel bizar dat ik plots bij 1 dame terechtkwam (en hoorde toch geen kreunlijn of zo :-D ). gewoon het 0900 nr. aangeklikt op gsm.

Terug happy :-D
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

iemand ervaring hiermee?:

http://www.zaypay.com/outpayment

da's 11,6 € op 20 € terugbetaald = 1,6 € meer als via betaallijn.be (thoorn.nl) :eek:

niet om zelf rechtstreeks naar te bellen :cry:
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2211
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 62 keer

Zeker dat je naar die Zaypay lijn niet zelf kan bellen als je het op een eigen website zet ofzo?
thepretorian
Pro Member
Pro Member
Berichten: 240
Lid geworden op: 07 jan 2009, 18:19
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 15 keer

Nog mensen die laatste tijd gebruik maak van Thoorn? Ik heb sinds 7 feb een uitbetaling van 15 euro aangevraagd. Deze zou verwerkt zijn, maar ik heb deze nooit op mijn rekening gekregen, ondanks dat voordien het wel zo was. Rekeninggegevens kloppen in ieder geval.
Verschillende mails gestuurd naar hun, maar helaas geen reactie van hun... something smells fishy here...
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Ik heb op 24/2 een uitbetaling aangevraagd, op 25/02 werd die verwerkt en op 26/02 stond die al op de rekening.
Veel sneller kan denk ik niet.

Zeker dat je een bepaalde betaling niet over het hoofd hebt gezien? Dat is hier ook al voorgevallen. :oops:
thepretorian
Pro Member
Pro Member
Berichten: 240
Lid geworden op: 07 jan 2009, 18:19
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 15 keer

Helaas is het geen fout, ik heb mijn rekeninguittreksels al bekeken en daar zie ik nergens +15 euro. Wel -15 voor een MV herlading.
Thoorn.nl reageert ook niet op mijn emails wat voordien wel was, uitbetaling van vroeger was ook correct.

Dit had ik op 7 feb in mijn mailbox gekregen.
Het tegoed van je account "gebruikersnaam" (15,00 euro) is zojuist overgemaakt op je rekening. Het kan enkele werkdagen duren tot de bank de betaling heeft verwerkt.

Alle gedane uitbetalingen zijn tevens op de website terug te vinden bij: "Mijn account" > "Toon uitbetalingsgeschiedenis".

Dus het is wel goed verwerkt, maar waar is het geld dan naartoe?
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Is er in tussentijd nog wat veranderd thepretorian?
Ik heb teveel belkrediet en wil dit deels recupereren, maar vertrouw thoorn.nl niet als ik jouw bericht lees.

Of heeft iemand positieve recente ervaring met thoorn?
thepretorian
Pro Member
Pro Member
Berichten: 240
Lid geworden op: 07 jan 2009, 18:19
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 15 keer

Nog steeds geen reactie van hun, ik ga straks mijn derde mail sturen naar hun via het contact formulier.
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

satsurfer schreef:iemand ervaring hiermee?:

http://www.zaypay.com/outpayment

da's 11,6 € op 20 € terugbetaald = 1,6 € meer als via betaallijn.be (thoorn.nl) :eek:

niet om zelf rechtstreeks naar te bellen :cry:


Ietwat late reactie, maar heb ondertussen al enkele betalingen van Zaypay ontvangen.
Voordeel: Hoge uitbetaling (+-9EUR per €15)
Nadeel: Betaling van de maand voordien geschiedt in de laatste week van daaropvolgende maand.
Bv. Bel je op 15feb, dan krijg je de betaling pas in de week van 22 april.
Minimumuitbetaling is 50EUR.
Laatst gewijzigd door 2Flip op 10 mar 2013, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

https://secure.zaypay.com/users/new schreef:How do I receive my payouts?

We will pay you by wire transfer. Your revenues become withdrawable as soon as we get the money from our suppliers. Withdraw it to your bank account by hitting the big button on your dashboard as soon as you have the equivalent of €50,- or more.


Dus pas als je 50 euro (oftewel +- 90 euro aan belkrediet hebt opgebeld) daar hebt staan krijg je deze uitbetaald?

En hoe heb je dit dan gedaan, hun API in je eigen site geïntegreerd ofzo?
kloon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 04 sep 2005, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 14 keer

thepretorian schreef:Nog steeds geen reactie van hun, ik ga straks mijn derde mail sturen naar hun via het contact formulier.

Post je probleem eens op hun Facebook pagina. Dat kan iedereen lezen en antwoorden ze sneller
Hier voorlopig nog geen problemen met gehad

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

jorgo schreef:
https://secure.zaypay.com/users/new schreef:How do I receive my payouts?

We will pay you by wire transfer. Your revenues become withdrawable as soon as we get the money from our suppliers. Withdraw it to your bank account by hitting the big button on your dashboard as soon as you have the equivalent of €50,- or more.


Dus pas als je 50 euro (oftewel +- 90 euro aan belkrediet hebt opgebeld) daar hebt staan krijg je deze uitbetaald?

En hoe heb je dit dan gedaan, hun API in je eigen site geïntegreerd ofzo?


Juist, heb dit bij de nadelen opgesomd (90EUR belkrediet is inderdaad net iets meer dan 50EUR "cash").
Het klopt inderdaad dat ik hun API heb geïntegreerd (op een subdomain van een website).
Afbeelding
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

thepretorian schreef:Nog steeds geen reactie van hun, ik ga straks mijn derde mail sturen naar hun via het contact formulier.


We zijn iets meer dan een week later: nog altijd niets? :-(
FidoDido
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 dec 2011, 22:54
Bedankt: 1 keer

Begin vorige week Thoorn gebruikt en eind vorige week stond geld op de rekening. Hier werkt het dus perfect.
thepretorian
Pro Member
Pro Member
Berichten: 240
Lid geworden op: 07 jan 2009, 18:19
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 15 keer

Enkele dagen geleden kreeg ik dan toch reactie, volgens hun systeem was het uitbetaald. En dat ik mij waarschijnlijk had vergist, dus moest nogmaals eens mijn rekeninguittreksels nakijken. Ze hebben hun boekhouding ook eens nagekeken, waaruit blijkt dat er een fout was bij internet bankieren. De betaling werd niet uitgevoerd door de bank. Achteraf 15 euro + 2 euro compensatie gekregen van Thoorn.nl na een dik maand.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Aangezien 15 euro geen 2 euro intrest oplevert op een maand tijd is dat toch een nette compensatie :) al bij al geluk dat ze de fout hebben gezocht en gevonden.
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Nu zelf al een 3-tal keer thoorn.nl gebruikt, en tot nu toe een zeer tevreden gebruiker.
Site is overzichtelijk en de betalingen gebeuren snel.
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

Wat ik af en toe doe is een paysafecard kopen via beltegoed.nl. 35 euro bellen, paysafecard van €25 ontvangen. Op de website kan je terugvinden op welke sites je er gebruik van kunt maken (bv.: steam)
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

oh-oh ... Pay&Go Gen Connect herladen met full bonus voor 10eur ;)
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Sparky schreef:Wat ik af en toe doe is een paysafecard kopen via beltegoed.nl. 35 euro bellen, paysafecard van €25 ontvangen. Op de website kan je terugvinden op welke sites je er gebruik van kunt maken (bv.: steam)
Bedankt voor de tip, mijn belkrediet dan maar gebruiken om games te kopen. Via Steam kan ik ze dan desnoods nog cadeau doen ook. Ik heb morgen 96 euro belkrediet en dat moet dus op. Bellen om de helft terug te krijgen wil ik niet meer, te weinig return. Dus ik ben op zoek naar dingen die ik kan betalen met mijn gsm :) Maar ik parkeer niet genoeg om het op te krijgen en das het enige dat ik al vond :-D
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Sparky schreef:Wat ik af en toe doe is een paysafecard kopen via beltegoed.nl. 35 euro bellen, paysafecard van €25 ontvangen. Op de website kan je terugvinden op welke sites je er gebruik van kunt maken (bv.: steam)
Dat kan idd interessant zijn als je van plan bent om de prepaidcard te kunnen gebruiken (return = 60%, ik zie dat het al op veel plaatsen aanvaard wordt), maar overweeg ook zeker om via TargetPay een account op te zetten die 57% return geeft (uitbetaling op bankrekening, wel langer wachten + beetje werk in het begin om het in te stellen). Maar dat geld kan je wel voor álles gebruiken. Puur ter info :')
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

ChelloExtremer schreef:oh-oh ... Pay&Go Gen Connect herladen met full bonus voor 10eur ;)
?
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

@ devastator

Hij bedoelt daarmee dat hij voor 20€ herlaadt en dan 10x belt om dan van die 20€ belwaarde 10€ op zijn bankrekening terug te ontvangen. 20€ - 10€ = 10€ netto kostprijs terwijl je wel je herlaadbonussen krijgt.

Er zullen er velen bij MV zijn die dit systeem ook toepassen. Daar kan je dan al vanaf 5€ netto kostprijs per maand 500 MB surfen en 500 sms'en sturen alsook de Vikingbundel (300 sms en 60 min bellen per dag) ontvangen.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

via beltegoed.nl kan je een pay&go kaart van 25eur kopen en betalen met de telefoon aan 35eur. Je gebruikt dus 10eur beltegoed om uw bonus opnieuw voor 1 maand te hebben ;) Leuk voor al degenen die teveel krediet hebben op hun kaart.
Zal wel snel verdwijnen van zodra Proximus dit door heeft ... die pingping trick hebben ze ook tggehouden.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

snap het voordeel niet...

Je kiest p&g 25 € (= 5 € teveel eigenlijk) + 10 € transactiekost. Dus 15 € totaal

Kan je eens uw berekening maken en hier posten versus thoorn.nl

thx
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

stel je hebt 50eur krediet ... je koopt een kaart van 25eur en betaalt 35eur via belkrediet ... dus nog 15eur op kaart maar je hebt wel een herlaadkaart van 25eur ... dus je laadt op en je hebt 40eur krediet en je bonus voor 1 maand.
Bij thoorn heb je met 50eur ongeveer ~25eur geld, en daar kan je een kaart van 25eur mee kopen voor uw bonus, maar dan heb je maar 25eur belkrediet in totaal.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

super, dan bestel ik gelijk 1. Die codes kan ik toch later gebruiken om mijn bonussen te krijgen. mijn bonus nog 1 week geldig.
de herlaadcode wordt via mail verstuurd.

idd. snel zijn is de boodschap. BGC zal daar weer snel stokje voor steken.
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Ik zou niet weten waarom BGC hier een stokje voor zou moeten steken...?
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

hebben ze met http://www.becharge.be/default.aspx?oper=1 eveneens gedaan.

Je kocht 25 € belkrediet met pingping.

saldo pay&go kaart: -25 €
Je herlaadde met de gekochte p&g: +25 €
kost: 0 € (behalve pingping transactiekost)
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Ja, dat weet ik, maar nu is er toch wel een kost, en zal elke partij toch zijn deel van de koek eerlijk ontvangen?
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

I hope so. Toch betere return dan thoorn (finally). Alle andere opties om geld terug te krijgen vond ik niet interessant. (behalve parkeren, de lijn)

Denk je dat BGC blij zal zijn dat klant 10 € betaalt voor recharge? Liefst hebben ze dat we alles opbellen. Dat brengt hen het meeste op.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”