WeePee Foutieve wachtwoord pogingen gededecteerd

weepeechris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer

Tl;dr jullie hebben gelijk, het duurde te lang voor we dit konden oplossen.

@Jorgo akkoord, deze kritiek hebben we verdiend.

Concreet is het voor ons pas vandaag duidelijk geworden waar het probleem precies zat. We hebben een betere beveiliging doorgevoerd op onze servers en dat gaf problemen met een aantal toestellen waar de firmware verouderd was of de gegevens niet helemaal correct stonden ofwel omdat toestellen verbonden met een niet-actieve account. Voor de upgrade maakte dat niet uit, nadien wel.

Het heeft zolang geduurd om precies te achterhalen wat er mis ging omdat het niet altijd duidelijk was waar dit probleem ontstond (welke account bij mensen met meerdere accounts, welk toestel bij mensen met meerdere toestellen). En omdat het aantal mensen met problemen héél beperkt was, was het ook moeilijk om er een lijn in te trekken.
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”