WeePee Foutieve wachtwoord pogingen gededecteerd

jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Al sinds 19/04 ontvang ik een 10-tal e-mails per uur met als inhoud:
WeePee schreef: Beste jorgo,

IP *.*.*.* zal voor een uur worden afgesloten, gelieve uw configuratie na te kijken.

Met vriendelijke groet,

Het WeePee telecom support team,
Ondanks 2 tickets aangemaakt te hebben en overgestapt op een sip trunk account te zijn blijven deze emails maar komen.
Inmiddels heb ik al meer dan 600 mails ontvangen en begin ik het beu te worden.

Zijn er nog userbase'ers met hezelfde probleem of leest er iemand van WeePee mee en kunnen jullie dit oplossen aub?
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

ik heb dat probleem niet
ik gebruik WP enkel voor de inkomende lijn (als mensen naar mij bellen)
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Same problem hier... na veel aandringen via tickets en twitter geven ze mij als uitleg dat het probleem bij mij ligt en dat de T38 account probeert in te loggen met een verkeerd paswoord. Dat ik in geen jaren meer in de fritzbox-configuratie geweest ben maakt blijkbaar niet uit... en ik geraak ook niet in hun klantentool om de juiste login gegevens van die T38 account te gaan zoeken want mijn accountnummer wordt blijkbaar niet meer aangenomen. 't Is een serieus soepje daar...
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Reageren op emails is blijkbaar niet hun sterkste kant.

De betaling van mijn eenmalige fee voor WP inkomend was al lang gebeurd (de dag dat ik de betalingsgegevens gekregen had).
Ik kreeg nog 3 weken na datum aanmaningen per email krijgen. Het heeft 2 à 3 weken geduurd eer ze reageerden op mijn ticket.

Best gek voor een bedrijf dat IT dienstverlening als core business heeft.
Dit soort ingesteldheid verwacht je eerder van de lokale kruidenier met een @skynet adres ofzo...
weepeechris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer

Concreet zijn er een aantal updates gebeurd waardoor de beveiliging nu iets strenger staat. In 99% van de gevallen geen probleem, behalve waar er iets fout ging. Bijvoorbeeld een fout paswoord (kan gebeuren met een spatie erachter bij copy paste).

T38 adapters hebben de neiging om constant opnieuw te proberen, wat voor een groot aantal pogingen op korte tijd zorgt. Dan wordt het IP automatisch geblokkeerd. Heel vaak blijkt een T38 wel nog verbonden, maar niet meer in gebruik. We hebben ook een fraude-mechanisme dat de account dan afsluit, om misbruik te voorkomen.

Dit probleem kan worden opgelost door de T38 adapter of account los te koppelen voor een uurtje en dan opnieuw te verbinden (met de gegevens in de account.) Dit lost bijna altijd het probleem op.

Tl;DR iets probeert verbinding te maken met ons netwerk en geeft daarbij telkens de foute gegevens in. Waarschijnlijk T38. Disconnect voor een uurtje, geef dan alle login gegevens opnieuw in en probeer nog eens.

Iedereen die dit probleem nu nog heeft: stuur mailtje naar [email protected] (niet als reply op oude mail) met in subject T.A.V. Chris. Vermeld zeker accountnummer en ticketnummer van vorige mails. Ik zal mijn best doen om voor iedereen zo snel mogelijk een oplossing te vinden.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Beveiliging strenger ? Jullie zouden beter die idiote user agent reset wegdoen ! Je doet een upgrade van Asterisk en je account werkt niet meer omdat het versienummer gewijzigd is.

Ipv. beveiliging zouden jullie beter functionaliteiten/prijzen aanpassen. :bang:
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
weepeechris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer

@Void off topic, maar... af en toe wordt iemand's PBX gehackt. Hackers gebruiken die dan om naar buitenlandse betaalnummers te bellen en souperen heel snel al het belkrediet op én gaan nog eens een fiks bedrag negatief. De veiligheidsmaatregelen zijn zeker niet overdreven hoor. En de User Agent Reset kan je toch gewoon doen door in te loggen en te klikken? Zodra je dat weet is dat toch geen probleem? :)

Wat het oorspronkelijke topic van de thread betreft: houd er rekening mee dat als je account geblokkeerd wordt door continu foute logins, je die foute logins best stopt. Anders is na deblokkering die account natuurlijk snel terug geblokkeerd.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Chris ...

Volgens mij hebben jullie een aantal accounts verwijderd of disabled, zonder de klant te verwittigen.
Want, net zoals de vorige posters (BMaster, jorgo) geraak ik niet meer in de klanten tool van de "verdachte" accounts.
Ik garandeer dat er in de client niets werd gewijzigd, er kunnen dus geen "foute logins" gebeuren, tenzij ... jullie aan de server kant de login gewijzigd hebben (of disabled). Het betreft hier een SIP account (geen T38).

Ik heb nu al enkele duizende van deze e-mails gekregen; ik kan niet inloggen op deze client (FritzBox bij familie), tenzij ik speciaal naar Brugge rij :(

Ik zou het fijn vinden als jullie deze e-mail storm zouden willen stoppen !
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Hier gelukkig geen problemen. Ik maak wel geen gebruik van een Fritzbox. Gebruikt iedereen met problemen een Fritzbox? (want dat kan ik precies zo opmaken uit de posts hier).
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Hier geen problemen op een fritzbox. Ik gebruik wel een PRO-account, al vermoed ik dat dat enkel administratief is en geen technische verschillen heeft.
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

@MClaeys: - edit - Dat is mogelijk...

WeePee maakt gebruik van een useragent beveiliging. Een Fritz!Box of PBX-software (Asterisk) die echter in die useragent ook hun versienummer hebben staan, kunnen bij een softwareupdate die *kuch* "veiligheid" triggeren. Voorbeeld van een useragent:

Code: Selecteer alles

AVM FRITZ!Box Fon WLAN 7390 84.05.50 (Dec 11 2012)
Laatst gewijzigd door Kenw00t 07 mei 2013, 18:12, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Het probleem dat hier aangekaart wordt heeft niets met de user agent reset te maken.
Bij een user agent beveiliging, kan je nog altijd registreren, en telefoons ontvangen. Je kan alleen niet meer uitbellen.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

De teller staat inmiddels op 893..

Net zoals de anderen gebruik ik geen T38 en staan de credentials goed ingesteld.
Ik hoop dat er volgende week ASAP een oplossing voor dit probleem komt.
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

Misschien moet je 893 tickets aanmaken via [email protected] ter melding van het probleem? :P

Afin, al bij al een spijtige zaak als ik het zo lees ...
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

1082 en nog altijd geen update of vraag voor meer informatie van WeePee...
lion51
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 nov 2009, 12:21
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 72 keer

Ja hun support via mail da laat wa de wensen over. Vermoedelijk gaat al hun aandacht naar weepeetv
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Ik snap niet dat ze iedere keer aanpassingen doen zonder hun klanten op de hoogte te brengen. Je zou op z'n minst verwachten dat ze iets op de website plaatsen hoe dit probleem (dat ze zelf veroorzaken) op te lossen is.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Heb je al eens gebeld naar WeePee? Vandaag nog gebeld voor iets en prima te woord gestaan...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Ik ben na een beetje aandringen via twitter te weten gekomen wat mijn accountnummer zijn. Met 2 van de 3 kan ik gewoon inloggen in hun klantentool (de ene een sip account, de andere een fax-out account).

Op de derde account (T38) kon ik niet inloggen, en ik kon niet mijn paswoord opvragen (melding "foutieve gegevens"). Nog een beetje aangedrongen, en daarna kon ik wel m'n paswoord gemaild krijgen. Maar dat paswoord werkte niet, en daarna kreeg ik opnieuw de "foutieve gegevens" melding als ik opnieuw probeerde inloggen of m'n paswoord opvroeg. M'n T38 account staat nu al een paar dagen disabled in de fritzbox, maar voorlopig geen enkele reactie meer van WeePee...
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Je kan WeePee bereikan op 0800 26 1 26 op de volgende dagen/uren
- maandag
- dinsdag
- donderdag

Telkens van 9u tot 12u en van 13u tot 15u.

Hopelijk helpt dit je iets vooruit?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Neen, dan zit ik op m'n werk. En van een dergelijk bedrijf verwacht ik dat ze toch support via mail leveren. Ik verwacht echt niet binnen het uur een antwoord hoor...
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Ik heb nu plots op twitter een reactie gehad van Chris. Benieuwd of het nu opgelost gaat worden...
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

BMaster schreef:Neen, dan zit ik op m'n werk. En van een dergelijk bedrijf verwacht ik dat ze toch support via mail leveren. Ik verwacht echt niet binnen het uur een antwoord hoor...
dit..

Welke reactie heb je gekregen van Chris? Mag via PM.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Hij zegt dat ik (zonder kosten) een nieuwe T38-account kan aanmaken en ze zullen dan het telefoonnummer daar naartoe verhuizen.

Het is een beetje spijtig dat het blijkbaar alleen opgelost geraakt door op een forum te klagen over hun support, maar bon, die T38 account is in mijn geval zelden gebruikt, en er is een oplossing in zicht dus al bij al is 't zeker geen ramp.

EDIT: nieuwe account werd aangemaakt, login gegevens in de fritzbox ingegeven, maar die geraakt nog steeds niet verbonden... error 403. Chris antwoordt op deze feestdag wel op mails overigens :-)
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Geheel onverwacht :roll: (ondanks uitdrukkelijk om een status update te hebben gevraagd en ondertussen al 1322 mails later) nog altijd geen reactie van WeePee of een oplossing voor dit probleem.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Hij vraagt me vandaag of ik een debug log van de fritzbox kan opvragen. Geen idee waar ik dat moet zoeken....

EDIT: 1300 mails valt nog mee, ik had er een pak meer verzameld ;-)
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Misschien is het versturen van minstens zoveel mails naar WeePee Support de enige manier om effectief gehoord te worden. :lol:
Afbeelding
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Gisterenavond terug naar Chris met de vraag waar ik zo'n debug log kan opvragen, maar tot op heden geen reactie... to be continued! :-)
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Het is maar wat je meevallen noemt..ik kan nu al 2 weken de e-mail sync op mijn smartphone amper gebruiken..en ik ben het echt spuugzat!
Dat er een probleem is ok, dat je niet 1-2-3 een oplossing hebt ok, maar je kan op z'n minst een kleine status update geven ZONDER dat je moet gaan klagen op publieke fora..
Vandaag, mocht het iemand verbazen, uiteraard weer geen reactie/oplossing.

De afzender blokkeren heeft ook geen zin aangezien dit support@.. is en bijgevolg dezelfde afzender die op de tickets moet gaan reageren :bang:
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Bij mij was het probleem enkel de T38 connectie, en die gebruik ik amper dus heb die gewoon uitgeschakeld in de fritzbox, zo krijg ik ten minste die shitload aan mails niet meer. Maar hun support kan inderdaad wel een pak beter. Chris komt hier vertellen dat je hem mag contacteren, en hij probeert ook wel te helpen heb ik de indruk, maar dit probleem lijkt niet zo eenvoudig en betreft ook maar een paar users (dixit Chris), dus ik vermoed dat het bij hen zeker geen prioriteit heeft :-(
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Ik zou niet weten waarom dit zo moeilijk kan zijn..de eerste regel van deze emails:

"Beste jorgo"

waarbij jorgo de naam is van een oud account dat inmiddels in een sip trunk account verwerkt is.

Dan kunnen ze op zijn minst dit account toch disablen of zelfs verwijderen als test?
Of een logfile geven met daarin wat informatie op welk tijdstip er van mijn ip registraties komen met dat account samen met welke useragent enz?
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

krisken schreef:Je kan WeePee bereikan op 0800 26 1 26 op de volgende dagen/uren
- maandag
- dinsdag
- donderdag

Telkens van 10u tot 12u en van 13u tot 15u.
FTFY

Dat is een bereikbaarheid van amper 12u per week? Als je buiten de uren naar dat nummer belt krijg je trouwens te horen dat je moet mailen voor een snelle respons. Yeah right :roll: , ongeveer sinds 27/04 is de miserie bij ons begonnen (SIP-registratie vliegt er telkens vlak na middernacht uit!). Vorige week maandag een ticket aangemaakt en nu 8 dagen verder nog steeds geen antwoord.

Moeten we hier dan echt allemaal ons ticketnummer zetten zodat we de rij wachtenden kunnen voorsteken? Triestig hoor, maar we beginnen het wel beu te worden dat er in het backend dingen gewijzigd worden waardoor de boel niet meer werkt. Ik kan toch moeilijk elke dag mijn account een uur disconnecten??
Afbeelding
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Beste xxx,

IP 91.182.xx.xx zal voor een uur worden afgesloten, gelieve uw configuratie na te kijken.

Met vriendelijke groet,

Het WeePee telecom support team,
Ik ben de tel kwijtgeraakt, deze morgen terug 171 WeePee mails in mijn Spam Folder
Begrijp ook niet waarom ze deze mail iedere minuut versturen ... als ze zelfs schrijven dat je IP voor één uur geblokkeerd wordt :(
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ik heb net hierover telefonisch contact gehad met Gerd van het supportteam van WeePee. Het zou gaan om oude T38 accounts die nog steeds proberen om te registreren.

Meer informatie hierover zou spoedig hier geplaatst worden.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

In mij geval, en ook van andere users (in deze topic), gaat het absoluut niet over oude T38 accounts, maar over normale SIP accounts.

Het eigenaardige is, dat je ook niet meer kan inloggen op de Usertool van die "verdachte" SIP accounts.
Het lijkt er dus op dat WeePee een aantal bestaande accounts gewoon heeft geschrapt (waarschijnlijk wegens geen traffiek).
De SIP client probeert dus continu te registreren op een onbestaande account?

Wat betreft T38 is dat misschien hetzelfde fenomeen: waarschijnlijk heeft WeePee alle T38 accounts uit gebruik genomen??
Wordt T38 niet meer aangeboden? Of ook geschrapt wegens geen traffiek?

Wat onbegrijpelijk is:
a) dat ze die mailstorm niet kunnen stoppen: sedert weken worden we nu massaal gebombardeerd met honderden mails per dag.
b) dat de mail alléén een IP adres vermeldt, maar geen account nummer: je weet dus niet welke account het probleem veroorzaakt.
c) dat ze er niet over communiceren, noch op hun homepage, noch op support tickets :(.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ik kan maar één ding aanraden : bellen (helaas) naar 0800 26 1 26 op de uren die hierboven staan. Zo kreeg ik Gerd zowat meteen aan de lijn...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
weepeechris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer

Normaalgezien heeft iedereen nu een persoonlijk antwoordje gehad. Indien niet, contacteer mij even met je ticketnummer.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Een antwoord gekregen ja, maar het probleem is nog niet opgelost hé Chris. Nu zit het probleem volgens jullie weer bij een verouderde firmware op m'n Fritzbox. Hoe verklaar je dan dat dit vroeger wel altijd gewerkt heeft, met krak dezelfde firmware?
weepeechris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer

@bmaster is dat niet juist het punt? :)
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Hier is het probleem opgelost, en blijkbaar mea culpa. Er stond nog een oud weepee account in een IP DECT te registreren.

Ben ik tevreden van de WeePee ondersteuning?
Nee:

1. Gisteren krijg ik eindelijk feedback, en heb je er nog niets aan :bang:
WeePee schreef: Dag Jorgo

Kan je een sip trace trekken?

Mvg

Chris
Als er iemand weet wat een "sip trace trekken" in deze context is..Je kan als WeePee zijnde toch niet verwachten dat de gemiddelde gebruiker weet wat ze hiermee bedoelen?!

2. Er wordt amper geantwoord op tickets. Had ik deze thread niet aangemaakt, dan had ik gegarandeerd geen antwoord gehad. De wachttijd is trouwens belachelijk voor een gekend probleem.

3. WeePee kon/kan veel meer informatie van in hun systemen meegestuurd hebben om het probleem sneller op te lossen.

4. Om philippe_d te quoten:
Begrijp ook niet waarom ze deze mail iedere minuut versturen ... als ze zelfs schrijven dat je IP voor één uur geblokkeerd wordt.
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”