Geen internetverbindng meer?
-
- Premium Member
- Berichten: 651
- Lid geworden op: 19 jan 2013, 23:15
- Locatie: Ronse
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 33 keer
29/04 09:15: Onze beide VDSL verbindingen naar EDP zijn down. Sagem geeft aan dat er DSL signaal is, maar verder geen verbinding. Router gereset, idem resultaat
Bellen naar technische support: "Door een storing zijn wij niet bereikbaar"
Chatsessie op website: ... niemand thuis...
Bellen naar technische support: "Door een storing zijn wij niet bereikbaar"
Chatsessie op website: ... niemand thuis...
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Idem, ze liggen er uit blijkbaar. Zone 09.
Ook een andere UB gebruiker (ON4BAM) heb ik reeds gehoord op twitter. Ook hij is down.
Melding op issues pagina van EDPnet : tis weer Oost en West Vlaanderen!
http://issues.edpnet.be/
Ook een andere UB gebruiker (ON4BAM) heb ik reeds gehoord op twitter. Ook hij is down.
Melding op issues pagina van EDPnet : tis weer Oost en West Vlaanderen!
http://issues.edpnet.be/
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- EDPnet
- ISP Official
- Berichten: 363
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
- Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Ons NOC team bekijkt wat er aan de hand is. We waren even niet bereikbaar door het aantal telefoontjes van klanten. Maar er wordt een boodschap op onze centrale geplaatst om onze klanten op die manier ook alvast in te lichten. En de online chat komt op vanaf 9u... Verdere details volgen waar het probleem zit.
internet, fiber & telephony
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ok ondertussen via twitter en blog meer info...
Ub was om 9:09 ook niet bereikbaar (steeds mijn eerste plaats om te checken)
Weer oost en west vl..... toch weer dezelfde kabel niet die onderbroken is?
Ub was om 9:09 ook niet bereikbaar (steeds mijn eerste plaats om te checken)
Weer oost en west vl..... toch weer dezelfde kabel niet die onderbroken is?
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Premium Member
- Berichten: 651
- Lid geworden op: 19 jan 2013, 23:15
- Locatie: Ronse
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 33 keer
Chat "service" is om je een breuk te lachen....
Mijnheer, u heeft geen VDSL aansluiting, enkel ADSL...
Raar: 2 sagem modems met een 50/6 profiel... ik heb een speciaal soort adsl dan :)
Mijnheer, u heeft geen VDSL aansluiting, enkel ADSL...
Raar: 2 sagem modems met een 50/6 profiel... ik heb een speciaal soort adsl dan :)
-
- Premium Member
- Berichten: 651
- Lid geworden op: 19 jan 2013, 23:15
- Locatie: Ronse
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 33 keer
Thank you for taking the time to chat with us.
Below is the complete transcript for your reference:
===
===
Beide EDPNET verbindingen out?
===
Leyla Mulfra heeft zich bij de chat gevoegd.
Tim De Meyer: Storing op VDSL lijnen?
Leyla Mulfra: een momentje, sorry
Leyla Mulfra: Goedemorgen. MAg ik uw klantennummer, aub? En op welke locatie bevindt uw aansluiting zich?
Tim De Meyer: Klantennummer heb ik niet direct bij de hand. Algemeen Ziekenhuis Oudenaarde. (en dus aansluiting ook in oudenaarde)
Tim De Meyer: ID van de VDSL verbindingen: 74587 en 64440. Klantennummer vind ik op myedpnet pagina niet terug
Leyla Mulfra: even kijken, een moment
Leyla Mulfra: Meneer, het klantennummer 74587 is niet meer actief
Leyla Mulfra: Kunt u me de naam van het aansluitingsadres geven, aub?
Tim De Meyer: Ik heb ook niet gezegd dat dit het klantennummer was... het is de ID van de VDSL verbindingen zoals ik die in mydedpnet zie staan.
Leyla Mulfra: Uw huidige klantennummer??
Tim De Meyer: xxxxxxxstraat 3, xxxxxxxxxx
Leyla Mulfra: Ik moet u in ons systeem terugvinden
Leyla Mulfra: even kijken
Tim De Meyer: Laat maar... Ik hoor ondertussen van collega's dat geheel oost en west vlaanderen er (weeral) uit ligt bij jullie...
Leyla Mulfra: In Gent en de omgevings hebben we momenteel een outage, uinderdaad
Leyla Mulfra: Maar op deze locatie hebt u ADSL-verbinding, geeen VDSL
Tim De Meyer: neen: 2 keer VDSL: 1 keer fixed IP en 1 keer variable. 2 Sagem modems staan met 50/6 profiel...
Leyla Mulfra: Meneer, kunt u op My EDPnet inloggen?
Tim De Meyer: ja, hoe denk je anders dat ik die lijd ID's heb gevonden???
Leyla Mulfra: uw klantennummer?
Tim De Meyer: ik geef het op....
De bezoeker heeft de verbinding verbroken. De chatsessie is beëindigd.
Below is the complete transcript for your reference:
===
===
Beide EDPNET verbindingen out?
===
Leyla Mulfra heeft zich bij de chat gevoegd.
Tim De Meyer: Storing op VDSL lijnen?
Leyla Mulfra: een momentje, sorry
Leyla Mulfra: Goedemorgen. MAg ik uw klantennummer, aub? En op welke locatie bevindt uw aansluiting zich?
Tim De Meyer: Klantennummer heb ik niet direct bij de hand. Algemeen Ziekenhuis Oudenaarde. (en dus aansluiting ook in oudenaarde)
Tim De Meyer: ID van de VDSL verbindingen: 74587 en 64440. Klantennummer vind ik op myedpnet pagina niet terug
Leyla Mulfra: even kijken, een moment
Leyla Mulfra: Meneer, het klantennummer 74587 is niet meer actief
Leyla Mulfra: Kunt u me de naam van het aansluitingsadres geven, aub?
Tim De Meyer: Ik heb ook niet gezegd dat dit het klantennummer was... het is de ID van de VDSL verbindingen zoals ik die in mydedpnet zie staan.
Leyla Mulfra: Uw huidige klantennummer??
Tim De Meyer: xxxxxxxstraat 3, xxxxxxxxxx
Leyla Mulfra: Ik moet u in ons systeem terugvinden
Leyla Mulfra: even kijken
Tim De Meyer: Laat maar... Ik hoor ondertussen van collega's dat geheel oost en west vlaanderen er (weeral) uit ligt bij jullie...
Leyla Mulfra: In Gent en de omgevings hebben we momenteel een outage, uinderdaad
Leyla Mulfra: Maar op deze locatie hebt u ADSL-verbinding, geeen VDSL
Tim De Meyer: neen: 2 keer VDSL: 1 keer fixed IP en 1 keer variable. 2 Sagem modems staan met 50/6 profiel...
Leyla Mulfra: Meneer, kunt u op My EDPnet inloggen?
Tim De Meyer: ja, hoe denk je anders dat ik die lijd ID's heb gevonden???
Leyla Mulfra: uw klantennummer?
Tim De Meyer: ik geef het op....
De bezoeker heeft de verbinding verbroken. De chatsessie is beëindigd.
Laatst gewijzigd door tdemeyer 29 apr 2013, 11:13, in totaal 1 gewijzigd.
- Loeri
- Premium Member
- Berichten: 490
- Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
- Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
- Bedankt: 26 keer
Je klanten ID kan je wel terug vinden op MyEdpnet..
Ga naar Mijn Administratie -> Mijn facturen & Creditnota's en open een factuur (PDF) en tada daar krijg je je klantennr te zien...
Edit: Zelf als je gewoon inlogt krijg je het ook te zien, vanboven links Ingelogd als xxxxxx (klantennr)
Ga naar Mijn Administratie -> Mijn facturen & Creditnota's en open een factuur (PDF) en tada daar krijg je je klantennr te zien...
Edit: Zelf als je gewoon inlogt krijg je het ook te zien, vanboven links Ingelogd als xxxxxx (klantennr)
Laatst gewijzigd door Loeri 29 apr 2013, 10:13, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik hoop inderdaad dat het niet terug dezelfde fiber is die down ison4bam schreef:Ok ondertussen via twitter en blog meer info...
Ub was om 9:09 ook niet bereikbaar (steeds mijn eerste plaats om te checken)
Weer oost en west vl..... toch weer dezelfde kabel niet die onderbroken is?
Overigens : inderdaad : 9u09!!!
PingdomAlert DOWN: edpnet.gw.be.it2go.eu (edpnet.gw.be.it2go.eu) is DOWN since 29/04/2013 09:09:20.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Premium Member
- Berichten: 651
- Lid geworden op: 19 jan 2013, 23:15
- Locatie: Ronse
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 33 keer
Loeri schreef:Je klanten ID kan je wel terug vinden op MyEdpnet..
Ga naar Mijn Administratie -> Mijn facturen & Creditnota's en open een factuur (PDF) en tada daar krijg je je klantennr te zien...
Edit: Zelf als je gewoon inlogt krijg je het ook te zien, vanboven links Ingelogd als xxxxxx (klantennr)
Niet/nooit op gelet... Altijd straight doorgeklikt naar "mijn administratie".... (nadat ik me een ongeluk gezocht had naar de login voor die pagina )
Ze weten het blijkbaar bij EDP ook niet zo goed Hadden ze dat eens vermeld nadat ik al x keer gezegd had dat ik de info uit myedpnet pagina's gehaald had
Zal in 't vervolg beter opletten (wat moeilijk is als er 50 dokters aan je telefoon hangen om te klagen dat ze niet meer op internet kunnen)
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ondertussen is reeds dit geweten : http://kdr.ms/ZWTQOF
En als je naar mijn administratie gaat, noteer ook meteen je CID
http://www.edpnet.be/edp/login/myedpnet/ >>> Mijn configuratie >>> Mijn xDSL verbindingen >>> Wijzigen >>> Bij vakje "Circuit ID"
En als je naar mijn administratie gaat, noteer ook meteen je CID
http://www.edpnet.be/edp/login/myedpnet/ >>> Mijn configuratie >>> Mijn xDSL verbindingen >>> Wijzigen >>> Bij vakje "Circuit ID"
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
29 April 2013
Categories: Issue, Open, Outage
There is currently an outage in East- and West-Flanders impacting internet and telephony services.
Edpnet is trying to solve this as fast as possible.
Edpnet apologizes for any inconveniences caused.
Update 29/04/2013 10:21: There's an outage in our supplier's network. We'll let you know as soon as any ERT is available. Sorry for the inconveniences.
Categories: Issue, Open, Outage
There is currently an outage in East- and West-Flanders impacting internet and telephony services.
Edpnet is trying to solve this as fast as possible.
Edpnet apologizes for any inconveniences caused.
Update 29/04/2013 10:21: There's an outage in our supplier's network. We'll let you know as soon as any ERT is available. Sorry for the inconveniences.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Member
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 03 okt 2012, 11:44
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 28 keer
Derde keer op rij voor dezelfde 2 regio's O en WVL, volgens mij hebben ze helemaal geen redundante link naar de PoP van Gent, nooit gehad en nog steeds niet. Dit is geen toeval meer. Ik ben benieuwd wie dit keer de zwarte piet toegespeeld gaat krijgen.
Zoals de vorige keer werkt mijn Belgacom verbinding wel gewoon probleemloos, dus op het Belgacom netwerk hoeven we het probleem al niet te zoeken.
Een mens wordt er zowaar weemoedig van ... maar ik ben wel blij met de maatregelen die ik bij de eerste outage heb genomen, namelijk het opzeggen van de SLA bij edpnet en gewoon een "goedkope" belgacom lijn als backup. De router heeft netjes de failover gedaan, dus mijn gebruikers zitten niet te miepen
Zoals de vorige keer werkt mijn Belgacom verbinding wel gewoon probleemloos, dus op het Belgacom netwerk hoeven we het probleem al niet te zoeken.
Een mens wordt er zowaar weemoedig van ... maar ik ben wel blij met de maatregelen die ik bij de eerste outage heb genomen, namelijk het opzeggen van de SLA bij edpnet en gewoon een "goedkope" belgacom lijn als backup. De router heeft netjes de failover gedaan, dus mijn gebruikers zitten niet te miepen
-
- Premium Member
- Berichten: 651
- Lid geworden op: 19 jan 2013, 23:15
- Locatie: Ronse
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 33 keer
Ook hier de nodige failover.. Naast 2 * EDP VDSL extra VDSL bij Mobistar en extra VDSL bij EVONET.
Alleen kan je inbound niet eventjes rap rap je verkeer op de vaste IP's omzetten naar de andere lijn(en)....
Dus uitgaand hebben we nu 50 % capaciteit (kan ik half en half mee leven), maar inbound hebben we een pak telewerkers die met hun vingers zitten te draaien...
Alleen kan je inbound niet eventjes rap rap je verkeer op de vaste IP's omzetten naar de andere lijn(en)....
Dus uitgaand hebben we nu 50 % capaciteit (kan ik half en half mee leven), maar inbound hebben we een pak telewerkers die met hun vingers zitten te draaien...
- Joachim
- ISP Staff
- Berichten: 472
- Lid geworden op: 24 nov 2004, 22:12
- Twitter: jslabbaert
- Locatie: Sinaai-Waas
- Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
- Bedankt: 382 keer
Hi Guys, ik vrees dat het inderdaad zo is dat het "Gent probleem" nog steeds niet van de baan is, en dat we daar met een situatie zitten waar we op zijn zachtst gezegd niet tevreden over zijn.
We hebben maanden geleden reeds de beslissing genomen om zoals voor de andere regio's op eigen fiber te gaan, maar de oplevering is pas voorzien volgende maand.
Ik weet dat dit voor velen de druppel zal zijn, en dat kan ik zeker begrijpen, maar ik beloof dat als de redundantie op zijn plaats is, jullie de eersten zullen zijn die het weten.
Nogmaals (voor 4e keer al vrees ik), mijn oprechte excuses.
We hebben maanden geleden reeds de beslissing genomen om zoals voor de andere regio's op eigen fiber te gaan, maar de oplevering is pas voorzien volgende maand.
Ik weet dat dit voor velen de druppel zal zijn, en dat kan ik zeker begrijpen, maar ik beloof dat als de redundantie op zijn plaats is, jullie de eersten zullen zijn die het weten.
Nogmaals (voor 4e keer al vrees ik), mijn oprechte excuses.
- Loeri
- Premium Member
- Berichten: 490
- Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
- Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
- Bedankt: 26 keer
Update 29/04/2013 11:15: The fault is detected, splicers are already working on it. The connection sould be restored in a few hours. We'll keep you informed of any new information.
Few hours...
Few hours...
-
- Member
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 03 okt 2012, 11:44
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 28 keer
@Tdmeyer de reden waar wij nu email en fileshare met office 365 doen, dan is slechts een werkende internetverbinding nodig, en het is zelfs niet eens zo duur, misschien een idee naar de toekomst toe zodat de mensen niet met hun vingers zitten te draaien ?
PI range + BGP is de enige oplossing voor uw probleemtdemeyer schreef:Ook hier de nodige failover.. Naast 2 * EDP VDSL extra VDSL bij Mobistar en extra VDSL bij EVONET.
Alleen kan je inbound niet eventjes rap rap je verkeer op de vaste IP's omzetten naar de andere lijn(en)....
Dus uitgaand hebben we nu 50 % capaciteit (kan ik half en half mee leven), maar inbound hebben we een pak telewerkers die met hun vingers zitten te draaien...
probleem is dat RIPE geen ipv4 PI ranges meer uitdeelt
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Nope, enkel nog PA ranges...
Maar dan nog, ook al heb je nog PI ranges dan moet je provider die nog willen announcen ook hé...
Maar dan nog, ook al heb je nog PI ranges dan moet je provider die nog willen announcen ook hé...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Premium Member
- Berichten: 651
- Lid geworden op: 19 jan 2013, 23:15
- Locatie: Ronse
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 33 keer
We hebben op alle verbindingen (minstens) 16 Private IP's zitten, dus daar komen we wel mee rond.
Alleen heb ik niet het idee dat je op internet een betrouwbare failover mechanisme kan bedenken? We hebben nu een aantal domeinnamen die op DNS niveau gekoppeld zijn aan twee (of soms meer) adressen (van natuurlijk verschillende routers). Maar wat er gebeurd als een PC ergens te velde een dns request doet heb je niet in de hand..
Ik merk nu met deze outage dat 1 op 2 kan verbinden via de "backup" lijn, en dus de andere helft geen verbinding krijgt... (en als ze het maar genoeg proberen lukt het hen ook wel na een tijdje)
Alleen heb ik niet het idee dat je op internet een betrouwbare failover mechanisme kan bedenken? We hebben nu een aantal domeinnamen die op DNS niveau gekoppeld zijn aan twee (of soms meer) adressen (van natuurlijk verschillende routers). Maar wat er gebeurd als een PC ergens te velde een dns request doet heb je niet in de hand..
Ik merk nu met deze outage dat 1 op 2 kan verbinden via de "backup" lijn, en dus de andere helft geen verbinding krijgt... (en als ze het maar genoeg proberen lukt het hen ook wel na een tijdje)
Corporate Fibernet Telenet: 140 euro maand voor 50/5, je kan je eigen PI range announcen
voor andere ISP heb ik geen idee (nooit voor gekeken) maar misschien kan je het ook via edpnet
Belgacom op explore zal dit zeker ondersteunen (prijs -> no idea)
betere oplossing, deftig datacenter + colo
voor andere ISP heb ik geen idee (nooit voor gekeken) maar misschien kan je het ook via edpnet
Belgacom op explore zal dit zeker ondersteunen (prijs -> no idea)
betere oplossing, deftig datacenter + colo
-
- Member
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 03 okt 2012, 11:44
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 28 keer
Redundantie internetverbindingen + cloudoplossingen werkt goed voor ons, hier is er momenteel niemand werkloos
PI en BGP is allemaal veel te ingewikkeld, duur en tegenwoordig bijna onmogelijk voor de doorsnee klant
PI en BGP is allemaal veel te ingewikkeld, duur en tegenwoordig bijna onmogelijk voor de doorsnee klant
-
- Premium Member
- Berichten: 651
- Lid geworden op: 19 jan 2013, 23:15
- Locatie: Ronse
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 33 keer
De situatie is hier lichtjes anders: ik heb voor onze thuisconsulterende dokters VPN verbindingen nodig, zodat ze hun interne dossiers kunnen raadplegen...skills schreef:@Tdmeyer de reden waar wij nu email en fileshare met office 365 doen, dan is slechts een werkende internetverbinding nodig, en het is zelfs niet eens zo duur, misschien een idee naar de toekomst toe zodat de mensen niet met hun vingers zitten te draaien ?
(en medische dossiers in de cloud is momenteel niet bediscussieerbaar)
Laatst gewijzigd door tdemeyer 29 apr 2013, 11:42, in totaal 1 gewijzigd.
PI = provider independant ip space maw je eigen publieke ip adressen. BGP multihoming met 2 ISP en je bent redundant.tdemeyer schreef:We hebben op alle verbindingen (minstens) 16 Private IP's zitten, dus daar komen we wel mee rond.
Alleen heb ik niet het idee dat je op internet een betrouwbare failover mechanisme kan bedenken? We hebben nu een aantal domeinnamen die op DNS niveau gekoppeld zijn aan twee (of soms meer) adressen (van natuurlijk verschillende routers). Maar wat er gebeurd als een PC ergens te velde een dns request doet heb je niet in de hand..
Ik merk nu met deze outage dat 1 op 2 kan verbinden via de "backup" lijn, en dus de andere helft geen verbinding krijgt... (en als ze het maar genoeg proberen lukt het hen ook wel na een tijdje)
DNS failover is een halve hack, je hebt het niet zelf in de hand (dns caching)
-
- Member
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 03 okt 2012, 11:44
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 28 keer
In dit geval kan je best je VPN server en fileserver in een datacenter hangen (indien technisch mogelijk), dan ben je niet meer afhankelijk van de ISPtdemeyer schreef:De situatie is hier lichtjes anders: ik heb voor onze thuisconsulterende dokters VPN verbindingen nodig, zodat ze hun interne dossiers kunnen raadplegen...
(en medische dossiers in de cloud is momenteel niet bediscussieerbaar)
Dat valt best mee in prijs.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Klopt...voor een paar tientallen euro's werkt je bak!
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Loeri
- Premium Member
- Berichten: 490
- Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
- Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
- Bedankt: 26 keer
Volgens hun twitter zou het rond 14.00 opgelost moeten zijn:
Btw, hoe embed je zo n tweet?
Update 29/04/2013 12:33: We've just received a confirmed ETR. The issue should be solved by 14h00.
Btw, hoe embed je zo n tweet?
Update 29/04/2013 12:33: We've just received a confirmed ETR. The issue should be solved by 14h00.
Laatst gewijzigd door Loeri 29 apr 2013, 12:46, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2432
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Aan dit tempo heb je op het eind van het jaar een mooie korting hoorskills schreef:En ondertussen ligt het weer ruim 3 uur op zijn gat, kunnen we weer gaan zeuren voor een compensatie om dan 80 eurocent te krijgen
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Update 29/04/2013 12:33: We've just received a confirmed ETR. The issue should be solved by 14h00.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik denk dat ze deze ondertussen wel weten liggen.
Laatst gewijzigd door TiTanium 29 apr 2013, 19:55, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: FullQuote verwijderd.
Reden: FullQuote verwijderd.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- Loeri
- Premium Member
- Berichten: 490
- Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
- Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
- Bedankt: 26 keer
Update 29/04/2013 13:13: It has been found out that the issue is more complicated than expected, there's a large section of fiber to be replaced. Splicers are currently working on it. We expect it to be solved within 2 hours. Thanks a lot for your patience and understanding.
Tzal 15.00 worden
Tzal 15.00 worden
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Voila straks een paar telenetjes en belgacommetjes bestellen.
1 keer ok, 2 keer is minder, fiber leggen neemt tijd, maar als je echt belang hecht aan je klanten dan bestel je een 1 GBit bles als backup, het is een belgacom site, er kan bles geleverd worden. Tsja dat kost geld, maar minder dan de imago schade vrees ik.
1 keer ok, 2 keer is minder, fiber leggen neemt tijd, maar als je echt belang hecht aan je klanten dan bestel je een 1 GBit bles als backup, het is een belgacom site, er kan bles geleverd worden. Tsja dat kost geld, maar minder dan de imago schade vrees ik.
-
- Member
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 03 okt 2012, 11:44
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 28 keer
Ik snap dat niet zenne:
Update 29/04/2013 12:33: We've just received a confirmed ETR. The issue should be solved by 14h00.
Confirm dan niets he.
Om 11:15 was er effectief iemand daar, die met zijn eigen ogen gezien heeft wat het probleem was. Vervolgens wordt dit ook nog een geconfirmeerd om 12:33, en dan plots als het moment daar is, is het weer iets anders en moeilijker en weet ik veel wat.
Nochtans met fiber komt het altijd op hetzelfde neer, meten is weten !
Als ik zo mijn job moest doen, stond ik al lang opt straat
Update 29/04/2013 12:33: We've just received a confirmed ETR. The issue should be solved by 14h00.
Confirm dan niets he.
Om 11:15 was er effectief iemand daar, die met zijn eigen ogen gezien heeft wat het probleem was. Vervolgens wordt dit ook nog een geconfirmeerd om 12:33, en dan plots als het moment daar is, is het weer iets anders en moeilijker en weet ik veel wat.
Nochtans met fiber komt het altijd op hetzelfde neer, meten is weten !
Als ik zo mijn job moest doen, stond ik al lang opt straat