Gsm's

Wil je gewoon eens testen of je klaar bent om te posten? Doe dit dan hier.
Plaats reactie
Ily
Member
Member

ik ben gewoon nieuwsgierig :-D
welke en hoeveel gsm's gebruiken jullie eigenlijk? :-)
ikzelf heb een nokia 6600 (1gig mmc) een nokia 3650,3660,7650, 8310 en 8210 en een sony ericsson t610
da was het da ongeveer :P
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Siemens S45 , is al enkele jaartjes oud, maar de batterij is nog goed en functies zijn voor mij allemaal te gebruiken :-) .
Handig dingetje, alleen spijtig dat 2 knopjes voor de menu's nogal snel verslijten :-(
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

siemens M50 kan alles da ik het voor gebruik: bellen en (heeeeeel af en toe) sms'en
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Gebruik nu een Nokia 6310i.

Heb nog twee Nokia 6150's liggen met het bekende display probleem.
SIR
Pro Member
Pro Member

Heb een Nokia 6210 die ik hoofdzakelijk gebruik om opposite met te spelen.
Sandman
Pro Member
Pro Member

Begonnen met ne oude motorola, type baksteen die je ooit bij orange kreeg.

had wel eengoed bereik, en duidelijke display, maar vervelend was dat als je bv een sms had getypt je het gsmnummer waarnaar je moest versturen uit het hoofd moets toevoegen :).

Dan ne oude nokia, simpel modelleke waarvan er heel veel verkocht zijn. Echter had dat ding ne externe antenne die natuurlijk afbrak bij mij.

Vervolgens ne nokia 3330, wat een goed toestel was, zonder meer. Veel misbruik verdragen maar een plons van 5 minuten in water was niet zn idee van een funtime. Hij wrd er zeiekjes van, een licht'e verkoudheid denk ik, die helaas een maand of 6 daarna overging in een terminale longontsteking.

Dan heb ik gedurende een tweetal jaar de 5210 gehad van Nokia, toestel was wel leuk, maar toch niet crashbestendig (daaraan overleden, afgelopen zondag). Batterij was eigenelijk al ver heen na 1 jaar gebruik, en de laatste 5 maand was ook de verbinding gestoord.

Nu heb ik ne siemens S55. Meer fties op etc, lijkt me leuk toestel, maar op amper 1 week gebruik kan ik hem niet beoordelen.
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Nokia 6820 (Proximus-nr)
Sony Ericsson T310 (Mobistar-nr)
Nokia 6110 (Batterij naar de vaantjes)

Mijn vriendin had tot gisteren een Siemens S45 en kocht vandaag een S55, ook Siemens
Slekken
Pro Member
Pro Member

Vroeger een 3310, maar na een nachtje stappen gingen de beltonen plots niet meer (don't ask). Nog een jaar lang rondgelopen met een gsm waarvan alleen de trilfunctie nog ging :-D

Momenteel bezitter van een 5210. Zeer tevreden van dit ding: gemakkelijke bediening, heldere display en last but not least: kan al eens tegen een stootje en een spatje water :wink:

Greetz
flamenca
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Ericsson A2618s uit t jaar stillekes (onhandig lomp ding+batterij nr d vaantjes)
Sony Ericsson R600 (klein, licht en een typisch vrouwenmodel naar t schijnt)
Nokia 3650 (gekocht in Spanje, helft van wat je er hier voor betaalt)

En mijn vader ligt hier ook met een collectie:
Siemens C100 (batterij lekt)
Nokia 8110 (komt uit t Stenen Tijdperk denk ik)
Nokia 6150
Nokia 6310i: laatste die hem nog overleeft

Dat is het zo wat...

flamenca
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Lang geleden begonnen met een Panasonic. Vraag me niet naar het type, want ik ziu het begot niet meer weten. Het was toen 1999 ofzo. Dan een Ericsson T10s, content van geweest, zeer klein (toch voor die tijd) maar de battrij heeft het begeven. Dan een paar maand een 3210 gehad, maar doorgegeven aan mijn ouders. En nu heb ik een 3310 en ik zit al aan mijn 3e batterij :)

Cheers
Afbeelding
Tae
Premium Member
Premium Member

Ik heb ook al een tweetal GSM s versleten :roll:

Ik ben nooit echt voor een gsm geweest en toen ik 3 of was het nu al 4 jaar geleden op school zat had iedereen er al een dus ik ben zo een van die laatste mensen die er een heeft gekocht toen ik moest gaan werken.

In die tijd was het gewoon nog niet nodig en ook veel te duur voor te bellen en zeker voor een schoolstudent :lol:

O ja welke modellen ik heb gehad was

Nokia 6150 met Orange abonnement die is aan zijn eind gekomen toen mijn hond zich verveelde :-D

Siemens c50 ofzoiets ??? sloeg altijd tilt vanwege de chip maar mankeerde niets met de chip

Nu een Sendo van de Makro en ben er content van doet alles waarvoor ik het wil gebruiken sms en telefoneren met een kleurenscherm en knap en compact design :-D
Akira
Elite Poster
Elite Poster

ik had een nokia 3210 maar de batterij deed raar als je belde viel ie na 30 seconden uit. Irritant was dat rapporten opgeslagen werden

Sinds vorig jaar heb ik een sony ericsson T310 en ben er ferm tevreden van :) enkel crasht ie als em langer dan een maand aanstaat (je ziet het niet tot ge wilt bellen (dan blokkeert ij en moet ge de batterij uithalen) of wel als ge wilt smsen dan klikt ge op nieuw en dan komt het blanco bericht direct bij nietverzonden post :)
kan dan wel niet weten of ik een sms kreeg

kan een bericht direct verzenden naar meerdere nummers en gaat niet zoals mijn nokia na het verzenden direct terug naar het gewone scherm maar keert terug naar het bericht, verzonden berichten worden opgeslagen
er kunnen iets van 80 sms'en op + sim (maar die gebruikt ie blijkbaar niet)

ik denk dat ik bij de sony ericssons ga blijven want nokia heeft iedereen :)
en ik wil niet tot de mainstream behoren

de nieuwe SE's (700 reeks) ziet er zeer goed uit, als mijn toestel het begeeft dan weet ik wat te kopen :)

krijg nooit smsen(bijna nooit) maar ik gebruik hem voor te bellen als ik te laat kom als ik ergens naar toe moet, ik gebruik em vooral als wekker :) en als alarm als ik wegga en kmoet nog naar ergens anders.
de pispaal <<
Ily
Member
Member

heeft er ooit van gehoord da ge u gsm via Bluetooth kunt gebruiken als webcam ook via msn :-D beetje traag maarja :P
geldig voor nokia 6600,3650,3600,7650
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Momenteel loop ik rond met een Siemens S55, maar m'n eigenlijke gsm is een Nokia 6310i, de beste GSM ooit qua autonomie en handelbaarheid.
Ligt momenteel op het test-schavot: een Nokia 6230 en die weet me momenteel heel goed te bekoren.
Heb het geluk van tijd tot tijd eens leuke, nieuwe GSM's te mogen uitproberen, heb dus ook een tijdje met een Samsung clamshell-model (ben juiste type vergeten), Nokia 6610, Nokia 6100, en de Nokia D211-kaart zitten spelen ;)
Akira
Elite Poster
Elite Poster

van wie mag je dat testen?
doet ge soms reviews voor een site?
de pispaal <<
Polleke
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 2 keer

Ik gebruik de beste GSM die er is : breekt nooit, geen last van kapotte batterijen en je mag hem al eens laten vallen...

Ik heb er namelijk geen. 'k zie er nog altijd de noodzaak niet van in. De rust, de stilte die je zonder dat ding hebt. Je zou denken dat je in verlof bent (nog een weekje...).

En als ik er ooit eens eentje nodig heb, dan heb ik nog keuze genoeg : de zus heeft er eentje, de moeder, en in uiterste nood pak ik er ene van het werk... Die liggen daar toch maar te liggen.
Blijkbaar is mijn werk ook zo'n bastion van uitzonderingen op dat vlak : van de 7 bedienden die er zitten, zijn er 3 zonder zo'n onding ;).
Met vriendelijke groeten,

Polleke
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Ik sinds een tijd een Samsung SGH-S300 (zo'n clambshell ding) en ben er zeer content van. Spijtig genoeg is m'n schermpje aan't verslijten. In het midden heb ik een doorgebrande vlek, die groter word naarmate de temperatuur stijgt ...

Voor de rest uitermate leuk ding, goed scherm, enorm goede beltonen (SMAF - 40bit) en goede autonomie.

Geen bluetooth, maar blijkbaar gelooft Samsung niet zo in bluetooth gezien het geringe aantal Samsung mobieltjes met een blauwe tand erin.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
bke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Ik ben in het bezit van een Nokia 3510i sinds een maand of 3. Mijn eerste gsm, ik ben er wel tevreden over want ik ben niet zo veeleisend over mijn gsm :-) Als ik ermee kan bellen, smsen, mmsen, logo's enzo downloaden en spelletjes spelen is het al voldoende voor mij :-D Al die andere dingen zou ik toch niet gebruiken.
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Mr.Cide schreef:van wie mag je dat testen?
doet ge soms reviews voor een site?

Nee, m'n ma is telecombeheerder voor een vrij groot bedrijf en moet regelmatig gsm's bestellen. En die moeten natuurlijk getest worden voor ze er 40 van dat model bestelt eh ;)
M'n ma is ook zo iemand die 150 abo's + sim in haar kast heeft liggen en als ge haar lade open trekt liggen daar 14 kapotte gsm's in :)
Akira
Elite Poster
Elite Poster

:)
damn dan wil ik wel de zoon zijn van een hardware reviewer

maja gij moogt af en toe met nieuwe gsms spelen,
ik rij gratis in de benelux in eerste klas :p (trein)

en polleke: ik heb heel veel rust met mijn gsm krijg 1 bericht om de zoveel maand, het verstoort alleen mijn rust als ik aan het slapen ben (alarm)
polleke: het is een vooroordeel dat ge gene rust hebt als ge ne gsm hebt( voor mannen toch zeker als ze geen vriendin hebben)
want een vriendin hebben is wreed irritant want de die sturen iedere dag 7 berichten :| maar een gsm kan wel handig zijn maar is niet noodzakelijk als ge thuis en op uw werk ne telefoon hebt :)
de pispaal <<
Plaats reactie

Terug naar “Test”