weet iemand hoe dit in elkaar zit want ik maak wel een server en kies voor internet ma niemand kan di server vinden en als ik mn ip geef ook ni
any help would be appreciated
Condition Zero dedicated server
schrijf je in op no-ip.com (of anderen met zelfde diensten) zo kun je van je dynamic ip een soort van static ip maken, het enigste wat je dan moet doen is de dns updaten(na elke disconnect) met het tooltje dat je kan downloaden op hun site, zo hoef je niet altijd in de server je ip te reconfiggen
dan heb je voorbeeld
illy.no-ip.org en dan moet je dit invullen als adres van je server
no ip verwijst altijd naar je eigen ip
je kan no-ip voor veel gebruiken:
webserver
mailserver
ftpserver
dc-server
gameserver
...
hopelijk kan dit je helpen
dan heb je voorbeeld
illy.no-ip.org en dan moet je dit invullen als adres van je server
no ip verwijst altijd naar je eigen ip
je kan no-ip voor veel gebruiken:
webserver
mailserver
ftpserver
dc-server
gameserver
...
hopelijk kan dit je helpen
de pispaal <<
ik gebruik geen router
ik heb op het forum van steam al gezocht en ik heb wel iets gevonden waar ik online mee kan spelen ma via dedicated server vind ik het makkelijker.
ma nada ik de server heb gemaakt kan ik di ni terug vinden via find server en mn vrienden ook ni
ik heb op het forum van steam al gezocht en ik heb wel iets gevonden waar ik online mee kan spelen ma via dedicated server vind ik het makkelijker.
ma nada ik de server heb gemaakt kan ik di ni terug vinden via find server en mn vrienden ook ni
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Ily,
Je gebruikt geen router, ok. Maar heb je een firewall geïnstalleerd ? Wat voor soort modem heb je, hoe zit je internet verbinding in elkaar thuis. Deze zaken moeten we weten om een totaalbeeld te hebben zodat we je beter kunnen helpen.
Want een dedicated server opzetten voor eender welk game is altijd een kwestie van poorten die niet openstaan o.i.d.
Mvg,
Sasuke
Je gebruikt geen router, ok. Maar heb je een firewall geïnstalleerd ? Wat voor soort modem heb je, hoe zit je internet verbinding in elkaar thuis. Deze zaken moeten we weten om een totaalbeeld te hebben zodat we je beter kunnen helpen.
Want een dedicated server opzetten voor eender welk game is altijd een kwestie van poorten die niet openstaan o.i.d.
Mvg,
Sasuke
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Ily,
In de speedtouch 510 zit standaard een router/firewall ...
Dus je zal toch even daarin je poorten moeten openen !!!
Check even welke dit zijn, en in surf dan naar je config van je 510 (http://10.0.0.138) en bij advanced, heb je daar ergens NAPT en/of virtual servers en zal je dus de nodige poorten moeten doormappen naar je interne IP-adres.
Mvg,
Sasuke
In de speedtouch 510 zit standaard een router/firewall ...
Dus je zal toch even daarin je poorten moeten openen !!!
Check even welke dit zijn, en in surf dan naar je config van je 510 (http://10.0.0.138) en bij advanced, heb je daar ergens NAPT en/of virtual servers en zal je dus de nodige poorten moeten doormappen naar je interne IP-adres.
Mvg,
Sasuke
-
- Administrator
- Contacteer:
ps natuurlijk vind ge u server nie terug! je site staat niet op de lijst(denkek)
het gemakkelijkste is de no-ip en dan mail je de server door naar je vrienden en log je manueel in
dit doen we bij ut ook voort moment (tenzij ik de enige ben )
het gemakkelijkste is de no-ip en dan mail je de server door naar je vrienden en log je manueel in
dit doen we bij ut ook voort moment (tenzij ik de enige ben )
de pispaal <<
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ily schreef:hoe kan ik weten welke de nodige poorten zijn?
Dat vind je op google en op het forum van steam, gebruik daar maar eens de zoekfunctie, je zal wel zien dat je een heel pak resultaten krijgt.
- Pollement
- Starter
- Contacteer:
Als je dedicated server opstart kun je daar een game kiezen van natura staat dat op Cs KLIKop cs en dan krijg je een lijst met je games waarvan je een server kan maken --> INSTELLEN
P.S. vergeet niet dat je wel CZ moet hebben geinstald met de laaste nieuwe updates !!!
Pollement, Greetz
P.S. vergeet niet dat je wel CZ moet hebben geinstald met de laaste nieuwe updates !!!
Pollement, Greetz
Gaming Freak --> cs, dod, ...